Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Vale veel suc6 dit jaar ik heb ook al de buiten wiet kriebels maar op het moment komt de sneuuw uit de hemel hier.
    nog een paar maandjes en dan kunnen we lekker buiten spelen.

groeten

Comment

hihi, dat wordt knallen.
      Kan dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook eens outdoor uit de bol gaan. *groene-vingers-kriebel*
      Suc6 Vale!

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Het kriebelt hier ook al een tijdje, maar geduld.....

Vandaag uit Zweden nog een paar zaden binnen gekregen en er is nog iets onderweg....

Comment

schandalig
          voor volgend jaar dus
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Door jouw verslag gaat het bij mij ook te kriebele om te beginnen maar ik moet helaas nog even wachte
            Guerrilla: 2013
            Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
            Neem een kijkje en reageer

Comment

"very potent"
              Hahahahaha... Me likin IT

Ik draag vale voor voor een purple heart

Grtz $iR
              sigpic

Comment

Goed aantal views, misschien een idee om google adsense toe te voegen vale? Heb je zo aan het eind van het jaar toch een euro of 200
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thanks $ir, zo eentje heb ik nog niet.

Ik denk niet dat adsense kweekverslagen accepteert (of het forum adsense gedoogt), LR2? De ins en outs van dit ken ik eigenlijk ook niet...

Vandaag de Eleison en de Harbinger van Omni binnen gekregen, waarvoor mijn grote dank!

Verder zijn er nog Poolse outdoorstrains onderweg en de volgende soorten uit GB:
                  KillaTooth F2
                  G13/Skunk/Shit x Shit/Affy Haze
                  UK Cheese x Cocoa Kush F2
                  Grapefruit x Lowryder 2 F2
                  Instant Coffe

Dus het wordt steeds moeilijker om een keus te maken.....erg hoor

Comment

hehe, loopt dit niet uit de hand? Nog meer soortjes!
                    Ik blijf me verbazen over de verscheidenheid aan zaden dat je hebt. Je moet toch een aparte koelkast hebben voor al je goud.
                    Zoals zovelen kriebelt het om de buitenkweek te starten dus ik blijf deze volgen omdat ik de indruk heb dat je buitenkweekje zeer vroeg gaat starten .

Groetjes wamy

Comment

Adsense is in basis gewoon een reclamebureautje. Met custom banners voor iedere bezoeker, gebaseerd op google zoekopdrachten. Hen zal het niets uitmaken op welke site het gebruikt wordt; ze verdienen er toch aan. 2 cent per bezoeker komt op de account van de 'eigenaar' van de site. Ik denk dat het forum een remake nodig zal hebben om dit goed te gebruiken, maar met 140000+ views voor jouw topic alleen, is dat misschien de moeite wel waard. Maar dan opeens verdien je natuurlijk wel geld aan 'cannabis business'. Wat ook risico's met zich meebrengt.
                      Zo, nu weet je weer wat meer
                      Harbinger klinkt als een atoombom, ben benieuwd of die een plaatsje krijgt!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Onderin de koelkast heb ik een box met zaden liggen (wel kleine aantallen van elke strain) maar ik hoef me geen zorgen te maken over welke ik kan zetten. De echte keus maken welke dit jaar gaan komen is wel moeilijker....

Bedankt voor de info LR2, op zich wel een leuk zakcentje
                        Harbinger hoort inderdaad goed, het is een Recovery Dame Blanche x Royal Frisian btw.
                        Of die erbij komt?
                        Ik heb nog tijd om alles te inventariseren en te beslissen welke er uiteindelijk zullen komen te staan. Enkele purple zullen er wel komen, aangezien ik daar een grote fan van ben.

Comment

wou ik net zeggen na het lezen van de afgelopen week, early pope of hoe was het .. man mijn bek lekt (voor wie het niet verstond: ik ben aan het kwijlen).
                          het is al heerlijk om te lezen en fantaseren, wat zou het niet zijn - weet je wel -

^^,

laat de nieuwe zaden maar binnenlopen kerel, ze zijn niet te versmaden.
                          ik val nog wel een paar keer binnen, moet het nog gezegd: succes.

Comment

Harbinger is een (zeer goed) nummer van Mike Oldfield's CD Music of the Spheres.

Maar de hier bedoelde betekenis is: "person or thing that announces or indicates the approach of something; forerunner" Deze Harbinger is de aankondiger van een mooie opbrengst van dikke koppen perfect spul.

In Oost Europa deed ze het wonder goed, in ons kleffe Noord Nederland is ze ongetest.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

wat een mooi lijstje, het blijft maar komen!
                              deze ga ik zeker weten volgen!
                              succes!

Comment

Dank je voor de aanvullende info HJM en GuerillaStudent schuif maar aan; plek zat!

Voorbereidend werk:

De propagator die ik vorig jaar in DK gekocht heb te voorschijn gehaald, de stekgrond binnen gezet.

De watermat, capillaire werking zorgt ervoor dat de spruitjes genoeg water krijgen. Het is zelfregelend, alleen waterpeil in de gaten houden!

De undertray (multi-purpose tool heet ie eigenlijk) is ook een instrument om de planten eruit te drukken wanneer het daarvoor tijd is. Een mooi gevormd stukje grond met weinig kans op beschadigingen van het wortelgestel.

Een foto van het net, die de werking verklaard (
                                http://www.greenhousepeople.co.uk/accessories/propagation/parasene_self_watering_propagator/)

self-watering-propagator.jpg
                                Last edited by ceBep; 18 February 2013, 22:04. Reden: foto bijgevoegd.

Comment

Bezig...
                                X