Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu al de propagator tevoorschijn? Ik ben niet schuw van vroeg beginnen, absoluut niet, maar dit riekt naar te grote kriebels. Je kunt ook gewoon even krabben he
Niet veel loos op het moment, nog steeds het verkeerde weer...... volgende week iets beter weer. Hopen op het begin van de lente!
Ondertussen heb ik een paar pepertjes, de RDB's uiteraard en andere planten/groenten staan te groeien, je moet je toch bezig houden
RDB staan op ongeveer 15 graden nog steeds 24/7 onder de LED, net in een groter potje gezet (niet geheel onbevlekt overgekomen....maar dat drukt de pret niet, valt er vanzelf af.) DSC_0404[1].jpgDSC_0406[1].jpg
Verder heb ik nog een interessant soortje onderweg: AK47 (auto) x Duckfoot F2 regular
Zonnetje begint er hier lekker door te komen. Moet dringend wat voorbereidingen gaan treffen en als het zo blijft dan duurt het nt lang meer.
Kom af en toe wel eens afkijken bij je
Kom gerust binnen wippen, maar helaas staat er weer vorst op het programma
Dus we wachten ff verder......
Mijn nieuwe prop werkt als een tierelier, ik heb een batch testzaden gepoot ( die zie je dus niet weer verschijnen ) en ze aan hun lot overgelaten, zie hier het resultaat: DSC_0411[1].jpg
Comment