Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Op de valreep van de lente (?????) nog een paar zaden uit Polen binnen gekomen. In de hoop dat de lente nu gaat beginnen blijven we nog ff rustig zitten voordat de uiteindelijke, definitieve selectie kan beginnen, van welke er uiteindelijk dit jaar komen te staan. DSC_0369[1].jpg
Het begint nu echt te kriebelen, bedankt voor de reacties en jullie ook alvast succes met de start van het seizoen
Ik heb de RDB reeds gedeeltelijk buiten staan, 5 stuks zijn er overgebleven.
Deze worden hoogstwaarschijnlijk doorgeschoven naar een kameraad die het ook wil proberen, kan hij ze mooi testen.
Voor de rest moet ik eerst de binnen gekomen zaden archiveren en een keuze maken.
Zodra ik de lijst klaar heb, zal ik mijn keuze hier doorgeven, dus geduld.....
Morgen wordt het tuinweer, als ik de berichten mag geloven. Moeder de vrouw heeft alvast de eerste bloemen aangeschaft voor dit jaar, die moeten de potten in.
Voor mijn eigen kweek:
De props staan klaar, dus morgen gaat er gezaaid worden; soort en foto's volgen, dus stay tuned zou ik zeggen
Dank je LR, ik zal eens kijken of ik er een hashplant kruising bij kan doen.
De props staan klaar, gewone bloemen en groente heb ik al opgezocht.
Eerst nog ff de kids op bed hebben, brieven posten en dan komen de wietjes aan de beurt.
Comment