Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

mooie foto's altijd he

Comment

Yes Beginn, it has begun. Zou ook tijd worden na zo'n lange kou-periode.
      Nog een paar nachtvorsten te gaan en ze kunnen naar buiten.

Bedankt, m1k3yzz. Fotograferen is een van mijn hobby's, dus dat komt wel goed.

Boven zijn:
      Blockhead
      Ambrozia x Bonkers
      Harbinger
      OR Overdrive
      Elvis P.
      Early Pope
      El M x Herijuana
      Kali x Hashberry
      Nog 9 tegen te gaan....

De foto's welke het net ff mooier maken. Een random shoot (no names to protect the innocent zeggen we maar )
      Schoonheid in of uit de dop...

Happy 420 (en wist je dat het ook Adolf's geboortedag was.....)
      Last edited by ceBep; 20 April 2013, 20:20.

Comment

prachtige foto's!
        sigpic

Comment

inderdaad!!!!1
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

volgend jaar cursus fotografie bij vale hahaha.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

volgend jaar cursus fotografie bij vale hahaha.

Comment

Thanks guys, geduld hebben met een foto knippen qua scherpstellen/afstand e.d. is een eerste vereiste. Niet te snel drukken en indien nodig een paar extra schieten, met de digitale techniek is het gemakkelijk.

21/4

Sommige hebben de prop net nog verruild voor hun eerste pot.
              In totaal zijn er nu 18 boven.

Een fotootje van de nieuwe behuizing, om 6.00 uur morgenvroeg gaan ze voor het eerst naar buiten.

Comment

ziet er hartstikke goed uit! en zeker cursusje haha! vaak zie je het probleem dat mensen op hun grond focussen met de camera, maar dan moet je even je hand achter je blad houden oid. verder ben ik reuze benieuwd wat het wordt

Comment

Thanks m1, en ja een beetje rdelijke foto trekken is easy......

Vandaag hebben ze buitenlucht overleeft!
                  Tot de lob ingegraven en zie wat ze vandaag hebben gedaan.
                  Daarom laat ik ze altijd iets dieper in de pot staan, zodat ik de opvolgende strek ietwat kan opheffen door aarde bij te vullen.
                  Niet dat strekkende planten mij zorgen baren, dit ff terzijde.

Andere worden later vanavond nog overgezet in een ander potje, die zie je later.

Comment

ik heb al mijn eigen bijnaam, yes!

ontopic; benieuwd naar de verpotting, ik had er de 1e x veel moeite mee(omdat ik ze niet lang ervoor gewaterd had, viel de grond beetje uit elkaar... 2e x ging beter maar ook hier het potje weer opengeknipt en moeilijk moeilijk.. ben ik de enige die er moeite mee heeft?)

Grt

Comment

Nickname voor jou is easy voor mij... m1 is Yamaha en Rossi is vale

Grond niet te nat en te niet droog, ik schep ze eruit met een theelepel, werkt prima.
                      Voor de rest doe ik ze in een grotere pot en buig de stengel indien nodig in de grond tot het aan de lob gevuld is.

Foto's moeten maar ff wachten, ik draai momenteel werkdagen van een uurtje of 11, dus heb het wel ff gehad als ik thuis ben.... no fun in working.
                      Ik houd bijna geen tijd over de laatste weken van maandag t/m vrijdag; ik heb mijn gezin, mijn plantjes en mijn andere hobby's natuurlijk ook nog!
                      Ze krijgen echter wel de nodige aandacht, priorities zijn er altijd en die moet je voorrang geven.
                      Dus je houd ze tegoed indien je dit leest!

Comment

ik vind het toch goed dat je je prioriteiten hebt Rossi ik wacht geduldig!

Comment

Ff snel een fotootje van de spruiten, die deze nacht voor het eerst buiten blijven.
                          En dan snel onder de kazematten, want om 5.20 uur kraait de haan alweer.... vanaf zondag heb ik het iets rustiger, dan kan ik er meer tijd aan besteden.

DSC_0047[1].jpg

Comment

denk je dat we onze groentjes van 't weekend buiten kunnen laten? verder mooi joh!

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Okay M-S, ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk voor rokertje gaat afgeven.

27 april.

Een stuk of zes zaden zijn (nog) niet uitgekomen.
                                De rest staat 24/7 buiten. De laatste dagen is het wat minder weer, dus de groei vlot op het moment niet zo erg.
                                Dus ook niet de moeite waard om ze te laten zien, dacht ik zo.

Welke ik wel wil laten zien, is een overgebleven RDB. Deze staat al weken buiten en heeft nogal wat te verduren gehad; vorst, nat,droog bewolkt weer.
                                Heeft wat bladschade opgelopen, maar doet het prima! Binnenkort ff andere behuizing geven, heeft ze (hij) wel verdiend.

Comment

Bezig...
                                X