Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Comment

Ziet er zeker goed uit ik wist niet dat ze in dit kut weer kunnen groeien
      Legalize it

Comment

Dank je.
        Ze groeien, zei het iets minder snel dan bij warmer weer. Maar elke zonnestraal, ook die achter de wolken zit, heeft meer kracht dan een lamp in je huis.
        Kijk maar eens om je heen, de bomen zijn in een paar week volledig groen geworden en de tuinplanten nemen een groeispurt zelfs bij dit weer, dus zo slecht zal het buiten wel niet vertoeven zijn......

Comment

Jaa dat klopt maar vandaag heeft het gehageld hier in arnhem als mijn kleine babys nu buiten hadden gestaan waaren ze denk ik wel dood
          Last edited by ceBep; 23 May 2013, 23:18. Reden: quote verwijderd
          Legalize it

Comment

Dat was best mogelijk geweest.
            De weersverwachtingen goed in de gaten houden en maatregelen treffen indien je dit wenst, meer kan je niet doen wat dat betreft.

Ik heb een nuchtere kijk op het kweken, natuurlijk wil ik ook wel een halve kilo van 1 plant bij wijze van spreken....een voorraadje achter de hand is altijd beter, zeker met de economische crisis.
            Het houdt je buiten de shop, waar ik sowieso nooit kom, omdat ik genoeg oogst: mijn cirkeltje is dus rond!

Maar voor de rest is het maar een plantje, in ons geval eentje die buiten staat i.p.v. in een tent met lampen en wat buiten staat moet leven van wat de natuur hen brengt, soms help ik een beetje mee met iets extra's maar voor de rest moeten de dames het zelf doen. En tot op heden ben ik best tevree..........

Comment

Ja ben benieuwd zaterdag zet ik me tomaten kas op dan wordt het ook 15 graden
              Legalize it

Comment

Niet te bang of onzeker zijn, gewoon doen en..... je hebt het forum tot je beschikking als infobron of back-up, dus moet goed komen

Comment

Jaa ik ga ze zeker buiten zetten komt vast goed alleen ik vindt dat mijn amnesia haze automatic echt langzaam gaat vergeleken de andere northern light automatic ikbheb geen idee joe dit kan komen mischien omdat hij zon rare aandoening heeft ?..
                  Last edited by ceBep; 23 May 2013, 23:47.
                  Legalize it

Comment

Net als een mens heeft ieder ding zijn eigen ritme.... geduld is een "schoone zaak".
                    De tijd zal het leren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                      Net als een mens heeft ieder ding zijn eigen ritme.... geduld is een "schoone zaak".
                      De tijd zal het leren.
                      Okee okee we zullen zien
                      Legalize it

Comment

Leuk kweekverslag.

Trouwens je inbox is vol.

Comment

Dank je, mijn Inbox vol?
                          Ok, zal er eerdaags ff naar kijken....vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, meeste is spam

Comment

Graag gedaan.

Ja merkte ik net al, zal wel veel kritiek en haat berichtjes zijn. Raar dat je die bewaard

Nou ja misschien leer je er nog is wat van he

Comment

Een ouwe man leer je geen nieuwe kunstjes en ik heb hier een kweekverslag en geen Inbox.... dus excuse me

Comment

Nooit te oud om te leren, oh misschien in jou geval wel.

Misschien moet je je inbox leeg maken zodat ik kan reageren op waarvan jij mij beschuldigt

Comment

Bezig...
                                X