Re: vale's outdoor adventure 2013
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vale's outdoor adventure 2013
Collapse
X
-
Dank je.
Ze groeien, zei het iets minder snel dan bij warmer weer. Maar elke zonnestraal, ook die achter de wolken zit, heeft meer kracht dan een lamp in je huis.
Kijk maar eens om je heen, de bomen zijn in een paar week volledig groen geworden en de tuinplanten nemen een groeispurt zelfs bij dit weer, dus zo slecht zal het buiten wel niet vertoeven zijn......
Comment
-
Dat was best mogelijk geweest.
De weersverwachtingen goed in de gaten houden en maatregelen treffen indien je dit wenst, meer kan je niet doen wat dat betreft.
Ik heb een nuchtere kijk op het kweken, natuurlijk wil ik ook wel een halve kilo van 1 plant bij wijze van spreken....een voorraadje achter de hand is altijd beter, zeker met de economische crisis.
Het houdt je buiten de shop, waar ik sowieso nooit kom, omdat ik genoeg oogst: mijn cirkeltje is dus rond!
Maar voor de rest is het maar een plantje, in ons geval eentje die buiten staat i.p.v. in een tent met lampen en wat buiten staat moet leven van wat de natuur hen brengt, soms help ik een beetje mee met iets extra's maar voor de rest moeten de dames het zelf doen. En tot op heden ben ik best tevree..........
Comment
-
Jaa ik ga ze zeker buiten zetten komt vast goed alleen ik vindt dat mijn amnesia haze automatic echt langzaam gaat vergeleken de andere northern light automatic ikbheb geen idee joe dit kan komen mischien omdat hij zon rare aandoening heeft ?..Last edited by ceBep; 23 May 2013, 23:47.Legalize it
Comment
Comment