Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Pluimpje verdient vale, nice picts, knalle met het zonnetjeltrz
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

lekker bezig ik zeg mooie dames in de maak

Comment

RDB by night is echt mooi ^^

Comment

RDB fijn soortje , fijne pijn stiller , en lekker slapen , smaakt heerlijk , goed aroma !!!!!GRTZ

Comment

Thanks guys!
            Ik verheug me ook al echt op de RDB, lijkt me voor mijn doeleinden een geschikt soortje. En dat ze het buiten goed doet, is een opsteker, want binnen groeit hier niks!

Oh ja, ik wil hier in het verslag nog wel ff iets kwijt.....ik heb me verbeten het neer te zetten in andere topics:

In steeds meer buitenverslagen zie ik verhalen/adviezen over pH-meters, afzuren en weet ik veel wat meer.
            Ik vind dat geen goede zaak voor de buitenkweker, zeker niet voor de beginnende!
            Met een heel klein beetje gezond verstand, qua o.a. insectenbestrijding ( al dan niet chemisch) water en voeding geven, kom je net zover. Verder dan een buitenkweek te behandelen als een binnenkweek!
            In al die jaren (zijn het er nogal wat btw) heb ik 1 keer een pH-meter gezien, gebruikt en weggegooid!

Wat een gedoe, proberen het beter te weten dan een plant die 24/7 buiten staat..... ruik, voel, bekijk en lees je plant: daar kom je veel verder mee dan met, in mijn ogen, al die onnodige en onzinnige troep" van binnenkweek die je buiten wilt toepassen om je plant te verbeteren.
            9 van de 10 zullen jammerlijk de boel verneuken, ondanks of zelfs dankzij de technische sjeit!

Dus de tip voor vandaag, van mij (geheel gratis) aan een ieder die het leest;
            Niet doen!

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen

Comment

Volledig mee eens vale, goed gezegd

Comment

Goede morgen vale ziet er weer goed uit bij jou.
                staan er mooi bij.

Groetjes

Comment

Comment

Hey, gaat lekker daar!
                    wat vind je tot nu toe de beste soort van dit jaar?
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Welke op het moment het beste gaan, zijn een RDB en de Harbinger.
                      De Ambrosia x Bonkers keutelt lekker mee en de tweede RDB komt op gang.

Dit jaar vind ik eigenlijk niet zo denderend, alhoewel de zomer erg goed is tot nu toe. Het voorjaar was barre slecht, dus ze zijn hier niet zo groot als ik ze eigenlijk wilde hebben.
                      Kleine volle planten en dun begroeide slungelige planten, niet mijn ideale vormen.
                      De BMK, uit de Spliff contest, een grote en een kleine. Beide wel female, maar niks om over naar huis te moeten schrijven.

Het seizoen loopt nog, dus we zien wel wat ervan af gaat komen. Teleurgesteld; nee. Tevreden tot nu toe; nee!

Iets te roken blijft er wel over, dus zorgen??? Absoluut niet.

Comment

Loop precies met hetzelfde gevoel rond.
                        Te vrede? Nee!
                        Iets te roken? Ja dat wel.

Comment

En er zullen misschien wel meer zijn met hetzelfde gevoel.
                          Als buitenkweker moet je een jaarvoorraad aanleggen om toe te komen met je rokerij. Shopspul komt er bij mij niet in, dus hopen op een voorraad die je door de winter en de rest van het nieuwe jaar helpt tot de volgende oogst(en).
                          Niet dat ik me nu al zorgen ga maken, maar jezelf een voorraad toe kunnen kennen, die je lang voorziet in een slaperig jaar is beter....

Comment

Yepp Vale daar heb je gelijk in, dit jaar met afjes begonnen en ga de 2e run in, het voorjaar was slecht maar wat geeft het najaar onskleine oppervlaktes...
                            Maatje binnenkweek is altijd in de buurt
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Zelfvoorzienend zijn is de beste weg.
                              Onafhankelijk je gerief halen, op je eigen manier en voor welk doeleinde het is zal me een worst zijn; recreatief of medisch... eigen kweek is nog steeds goud waard!

Comment

en zo is het maar net maar we zitten pas in begin augustus dus nog genoeg tijd om aan tedikken.komt goed met de dames Vale

Comment

Bezig...
                                X