Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt voor de leuke reacties!
Een van mijn andere hobby's is fotograferen, ik heb van een mobieltje tot een semi-pro toestel, dus ergens zal er wel een leuk fotootje uitrollen
Ik check ze dagelijks op sporen van ongewenste aantastingen en tot vandaag is alles hier gelukkig nog schoon.
Thanks mw!
Eerlijk gezegd had ik daar ook mijn bedenkingen over, zeker omdat het in feite een oud plantje is (~feb-mrt) van onder een LED (15W) vandaan.
Buiten gezet toen er nog nachtvorst was, slight reveg probleem en toch als eerste van de kudde zover in de bloei staan?
Vind ik knap voor een binnensoort, die de ontberingen tot nu toe, met gemak heeft doorstaan.
Maar................. we moeten nog een paar week, dus ik cross ze ook
wat je als "oud plantje" omschrijft zou ik eerder "volwassen plantje" noemen Vale, ik heb sterk de indruk dat suboptimaal kweken de norm is tegenwoordig, met planten die in de bloei gaan terwijl ze daar nog eigenlijk niet helemaal goed op voorbereid zijn. Dit slaat natuurlijk uitsluitend op reguliere (non autoflowering) planten.
Het zou in elk geval verklaren waarom je RDB lijstaanvoerder is qua bloei > ze was er helemaal klaar voor
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
had vorig jaar al die RDB , heel fijn soort , de harbinger van dit jaar was nu koploper bij mij , hoop dat ik daarmee ook goed eindig !!!! mooi verslag met mooie foto's !!!!!
Dank je Budha.
Van beide soorten verwacht ik dit jaar ook wel veel, ze doen het in elk geval goed!
Top RDB, geen dikke vette cola nog (in dit geval een 1,5l ice-tea fles) maar wel lang ~45cm. Met een beetje geluk dikt ze de komende weken nog flink aan, hoge verwachtingen!
Close-up
En een van de 2 onbekende dames, zit nu toch op een dikke 2 meter.
Comment