Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Dat wordt weer met volle moet knippen, ik ga van de week hetzelfde doen
    Ja, de baas gaat voor, Vale laters
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ja, dat zou eigenlijk wel moeten, maar ik heb nog een paar kleine dingen te doen en het bedje roept nog steeds niet.
      Dus morgen een brakke dag..... ach ja, what's new???

Comment

Ik ken het, ik ken het...

Ik ga zo direct heel beknopt in mijn topic een update maken en dan toch echt mijn nest in...

Ik besteed veel te veel uren hier en het gaat de mensen zelfs op het forum opvallen....

Grmbl en ik kwam hier alleen met een vraag om van mijn slakken probleem af te komen....
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

That's the forumlife..... addiction written all over!

Comment

*Zucht*

Ja

Ben gewoon verslavings gevoelig....

Comment

ziet er goed uit vale
              vooral op de manier hoe jij kweekt.
              jammer van de rot wat ik las,ze zeggen wel eens voorkomen is beter dan te genezen.
              maar die term klopt niet met ons weer,er valt helaas weinig te voorkomen.

ben benieuwd na het eind resultaat

gr staff

Comment

Ja dat ken ik !!! vette toppen en in het zicht van de haven afgeschoten !!!! kap er nu ff mee ik ga nu mijn planten doen !!! STERKTE VALE en veel knip plezier !!!

Comment

en nog wat geslapen vale, gisteren laat gemaakt ik volg je en vind het goed wat je doet kwa bio,en
                  gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en nog iets over toprot een maat heeft vorig jaar wat nlx buiten op heuvel!! en een paar onder aan de heuvel
                  en wat blijkt die op heuvel geen enkel rot of schimmel !!!maar onder aan de heuvel veel rot? hij zegt komt door de wind ,wat denk jij .
                  en veel plezier nog

Comment

Thanks heren
                    Het komt zoals het komt, ik ga niet in de weer met middelen tegen dit of dat; niet mijn ding.
                    En slapen... ja heb nog een paar uur gepakt, wel slecht geslapen. Maar de dag goed door gekomen. Straks een nieuwe poging wagen

Twee toppen zijn beschadigd, de rest ziet er (nog) ongeschonden uit.
                    Helaas hebben we hier vandaag hele heftige regenval gehad, dus er valt niks te knippen! De plant is zeiknat.

Ik heb haar (en de andere) in de wind staan, de aangetaste toppen zitten onderaan de plant. Bovenin is alles nog rotvrij. Dus vrij doorblazende wind helpt de toppen te drogen en houdt de rot tegen, is mijn mening dus ook.
                    Eens zien wat de dag van morgen gaat brengen.... anders wachten we nog een dag. Nat weghangen is helemaal geen optie!

Comment

Change of plans... de Harbinger moest eerst. Ambr x Bonkers moet ook niet te lang meer wachten.
                      Het vochtige weer eist zijn tol bij de dichte toppen.

Harbinger, het meeste gelukkig gered. Wel een vette plakkerige zooi

Comment

Wat moet je toch met die vette bende?

Harbinger is beperkt rot bestendig dus.
                        Een topper voor de kas of wat zuidelijker dan Grunn.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Als de tijd er is moeten ze om Vale, gefeliciteerd met je Harbinger Aan rot heb je niks, dat vocht kruipt erin
                          De mijne zijn geknipt sinds gisteren en hangen in de kast, het was zover. Laters en droog ze
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

game over VALE !!!!! harbinger doet niet meer mee!!!!! is gekapt !! jij hebt de beker !!!!! grtz Budha

Comment

Wat gebeurt is, is gebeurt. Ik ga er niet om treuren: you win some, you lose some.
                              In elk geval heb ik wat hangen te drogen en dat is het belangrijkste.

Ambrosia x Bonkers.

Eerst de gruwel beelden.

Dan de happy beelden.

Deze is ongeveer voor de helft geoogst, de rest mag nog ff doorbijten!

En de RDB, 3 toppen met wat rot, de rest schoon! Viel mij mee en dat scheelt ook weer.
                              De helft hangt, de rest komt eerdaags.

En la piece de resistance, madame Headbud: 99% schoon!!!
                              Vind ik heel netjes voor een binnenplant buiten (

Comment

Wouwiiiiieeee, daar krijg je Escargot heel stil mee....

Comment

Bezig...
                                X