Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Over het geheel bekeken valt het best weer mee, dus klagen; hoor je mij niet
Vandaag de BMK geknipt, maar die zit in het andere topic. De rest komt de komende dagen wel voorbij.
Ziet er mooi uit Vale, jammer van die man. Lekker moment om er ook weer achter te komen. Denk je, een lekker oogstje krijg je dit. Maar ik denk dat je snoeppot nog wel redelijk gevuld is. Blijf toch stiekem met je mee gluren.
Dat schaartje is wel een paar keer schoongemaakt inti, anders valt het knippen niet mee.
Met een compleet bos bladeren eraan hangende raak je het overzicht gauw kwijt.
Totaal onverwacht een man. Kliko werkje dus.
In hoeverre de potten gevuld zullen worden, het eindresultaat zal nog wel enkele weken op zich laten wachten. Maar ik denk dat er net als andere jaren geen tekort zal zijn en dat is het enige wat telt
Je hebt inderdaad nadelen met buitenkweek. Alles wat er goed vanafkomt, daar doen we het voor. Niks meer en niks minder, zo is die toch Vale Lekker roken makker
De hangende planten drogen lekker, volgende week zal het wel "inpotten" worden.
Een kort rookverslagje zal er nog aankomen van een veel te verse wiet, maar ik ben wel benieuwd naar de RDB, BMK en Ambrosia x Bonkers, een hele erge stinkerd in vergelijking tot de anderen!
Vandaag grote schoonmaak gehouden. Overtollige kuipen en potten geleegd en opgeborgen.
De ice-babies; er zaten ballen tussen, dus kliko!
De lange slungel hangt in de garage, die gaat door de hashmolen. De ice-o-lator bags moeten ook nog ff zijn nut bewijzen, een lekker hashie gaat er ook wel in!
De RDB kan eind volgende week geknipt worden en zo naderen we zo langzamerhand het lopende kweekjaar 2013.
Van een veel te koud voorjaar naar een lange toch wel warme zomer. De weersvooruitzichten zijn nog steeds goed, dus de RDB krijgt nog een mooie week voor de kiezen.
Maar... ik ben nog niet helemaal klaar, dus niet afhaken; doe ik ook niet
Comment