Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's outdoor adventure 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's outdoor adventure 2013

Mooie kop !!!
    Jammer van die rot.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Sodeknetters dat is een flinkerd!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

doe je netjes vale rot blijft zonder maar beter iets dan niets.ga zo door kerel

Comment

Lekker oogstje vale, rot is toch niet zo veel toch? Groen als grass makker
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Over het geheel bekeken valt het best weer mee, dus klagen; hoor je mij niet
            Vandaag de BMK geknipt, maar die zit in het andere topic. De rest komt de komende dagen wel voorbij.

Comment

Wat???? en ander topic, wacht ff, ha, ik kom eraan... (merde er liggen daar slakkenkorrels).
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Topic blijft leuk om volgen..

Die knuppel kan zeker tellen!
                Droog dan net geen 60g?
                Of is hij droog 157g? ^^

Comment

Droog zal het een gram of 30 worden, denk ik zo.

Vandaag de restanten van de planten geknipt, de AxB en de RDB

De laatste Foster is een man, niet te geloven... zo'n volle plant en dan ballen: balen, toch wel jammer!

De overgebleven RDB moet nog een week schat ik zo. totaal ander plant, veel bladeren in de toppen.

En de ice-babies.
                  Beginnende bloei, in een 5 literse pot met z'n allen (~5) en toch bladeren hebben met 9 vingers.

Comment

mooie plaatjes weer, enne lekker klef schaartje
                    sigpic

Comment

Ziet er mooi uit Vale, jammer van die man. Lekker moment om er ook weer achter te komen. Denk je, een lekker oogstje krijg je dit. Maar ik denk dat je snoeppot nog wel redelijk gevuld is. Blijf toch stiekem met je mee gluren.

Comment

Dat schaartje is wel een paar keer schoongemaakt inti, anders valt het knippen niet mee.
                        Met een compleet bos bladeren eraan hangende raak je het overzicht gauw kwijt.

Totaal onverwacht een man. Kliko werkje dus.
                        In hoeverre de potten gevuld zullen worden, het eindresultaat zal nog wel enkele weken op zich laten wachten. Maar ik denk dat er net als andere jaren geen tekort zal zijn en dat is het enige wat telt

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je hebt inderdaad nadelen met buitenkweek. Alles wat er goed vanafkomt, daar doen we het voor. Niks meer en niks minder, zo is die toch Vale Lekker roken makker
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ik wacht - geduldig - met smart op een beschrijving van het bouquet, de rollende rook en de lange oe.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

De hangende planten drogen lekker, volgende week zal het wel "inpotten" worden.
                                Een kort rookverslagje zal er nog aankomen van een veel te verse wiet, maar ik ben wel benieuwd naar de RDB, BMK en Ambrosia x Bonkers, een hele erge stinkerd in vergelijking tot de anderen!

Vandaag grote schoonmaak gehouden. Overtollige kuipen en potten geleegd en opgeborgen.

De ice-babies; er zaten ballen tussen, dus kliko!

De lange slungel hangt in de garage, die gaat door de hashmolen. De ice-o-lator bags moeten ook nog ff zijn nut bewijzen, een lekker hashie gaat er ook wel in!

De RDB kan eind volgende week geknipt worden en zo naderen we zo langzamerhand het lopende kweekjaar 2013.
                                Van een veel te koud voorjaar naar een lange toch wel warme zomer. De weersvooruitzichten zijn nog steeds goed, dus de RDB krijgt nog een mooie week voor de kiezen.

Maar... ik ben nog niet helemaal klaar, dus niet afhaken; doe ik ook niet

Comment

Bezig...
                                X