Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat wil ik zien Vale....mooie frisse toppiesmorgen weer en dag!Laat die Angel AFs zn best doen, is zeker smakelijk. autokweekje juli 2013 343.jpg Geniet van je weekend
Last edited by de oerhippie; 29 September 2013, 01:35.
Ik heb een middelvinger, toevallig hoor, die niet mee wil werken op het moment. Dus knippen doet pijn, dus beetje bij beetje!
En genieten doe ik straks nog ff, met een schoon wietje uit eigen tuin...soms is het leven best wel aangenaam. Vooral als je lekker kunt slapen
De laatste loodjes zijn geknipt. De echte buitenkweek voor dit jaar zit voor buiten erop.
Ja, de 2 AF's staan er nog, maar die moeten nog ff.
Gaan we binnen door.
Knipafval.
De laatste toppen.
En de droogruimte (zolder), lijntjes hangen nog mooi vol.
En vale blijft maar bezig... Kwijl ervan in mijn mond. Nog een paar week en dan mag ik eindelijk ervaren hoe het is om mijn eigen gekweekte wietje binnen te slepen!! Wat een mooie ervaring zal dat zijn! Jammer dat dit verslag zo goed als is afgelopen... Jouw verslagen blijven me de meeste voldoening (maar ook ongeduld) geven... Volgend jaar helemaal los met alle ervaring en kennis die opgedaan is mn 1e kweekje! Om de zaden die al in mijn bezit zijn nog maar niet te vergeten!
@chemiel: Geduld wordt beloond, de eerste kweek is best spannend, maar je zult het binnenkort ervaren.
Dank voor de lovende woorden, het plezier zit aan beide kanten.
Hoeveel er nog bijkomt in het verslag dit jaar weet ik zelf nog niet, maar ik blijf updaten zolang er materiaal is.
Comment