Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@poepzak200: Welke heb jij staan dan?
@wwwhitewwidoww: leuk dat je gaat volgen! Kom d'r gezellig bij zou ik zeggen
Goedemiddag,
Weer even een weekelijkse update.
Nou het groeit lekker zoals het groeien moet.
Ben veel in de tuin bezig geweest afgelopen week en ben ook nog niet klaar, maar elke keer als ik naar ze kijk dan ben ik weer blij dat ze er weer zijn
De white widow begint al langzaam heerlijk te gaan ruiken
Zal ze vanavond maar weer is wat te drinken geven want ziet er wel erg droog uit.
Heb verder niet nog iets speciaals te vertellen het gaat gewoon goed.
Ja ze staan er lekker bij Berry
Heb jij die eerder gehad dan die Hindu kush (autoflower)? k'ben benieuwd Tu sheng peng!
p4r3 wanneer had jij hem staan dan die mazar? Heb je foto'tje ben wel benieuwd ?
K1 ze hebben er zeker zin in! gaat helemaal goed komen
Vorig jaar eind seizoen heb ik van mijn neef wat stuifmeel gekregen van zijn mannelijke Guerilla's Gusto van Sensi Seeds.
Ik had toen nog een Crazy Bud autoflower staan en dit hebben we dus gekruist.
Hier kwamen 21 goede zaden van (we hadden maar 1 budje bevrucht).
Half Januari heb ik er maar 2 tot ontkiemen gelegd omdat ik wou echt graag plantjes, maakte niet uit welke was dus gewoon ongeduld...
Na 3 weekjes ongeveer zagen ze er al zo uit:
Toen kwam mijn neef en wou ook 1 plantje omdat hij ook geen geduld meer had dus vanaf nu had ik er nog maar 1.
Dit was ongeveer een ander halve week later:
Nu zijn we waar we nu zijn en blijven er pistels komen maar geen bud waardoor ik mijn twijfels begon te krijgen en deze vraag stelde (klik hier)
Ik heb geen foto van hoe die er nu uitziet, maar ze is een cm of 50 niet zo gestrekt en helemaal verpest.
allemaal blad problemen, maar ze knapt nu weer op nu de groei verder gaat.
-------------
Wat is nu het plan, in dat topic waar ik mijn vraag stelde staan allemaal dingen waar ik eerst niks van snapte.
Maar na de makkelijkere uitleg van de heren kon ik het ook weer volgen.
Nu heb ik eergister mijn zaden tot kiemen gelegd dat waren er nog maar 9 omdat mijn neef de andere helft heeft.
en gister waren er al 8 ontkiemt en die 8 heb ik vandaag in potjes gezet.
Mijn neef gaat zijne ook tot kiemen leggen en als het goed is, zou 1/4de autoflower moeten zijn die autoflowers gaan we weer kruisen en daar uit zou een autoflower moeten komen.
De planten die over 3 a 4 weekjes niet in bloei staan dit zouden dus geen autoflowers moeten zijn gaan guerilla en ga ik later alsnog met elkaar bevruchten.
De plantjes die wel in bloei gaan de dus wel autoflowers hou ik thuis en ga ik kruisen met elkaar!
Ik zal hier niet zovaak over gaan update maar als ik er over update zal de text rood zijn omdat het los staat van de rest van mijn verslag!
Kopertape kijk dat is info die ik graag lees, op mijn balkon heb ik veel naaktslakken.
Ik zeg veel maar ik zie er altijd maar 1 die ik dan naar beneden gooi maar de volgende dag
tie weer terug.
PLANTJES staan er mooi bij heribei laat die zon maar eens schijnen.
Comment