Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013
Update!!! Update!!! Update!!!
Begin Bloei week 2, nou alles ziet er netjes uit en gaat goed.
Ik vind dit het lelijkste stukje van de wietplant al die lege ruimtes waar buds komen enzo.. najaa 2 weekjes dan is het opgevuld
Ik ga vandaag de tuin beveiligen, hoe ik dat ga doen?
ik ga een beetverklikker (van karpervissen) neer zetten aan de ene kant van de tuin en dan met een nylon draadje langs de planten laten gaan, zodra je ze aanraakt gaat dat dingen gillen als een malle... Sorry Buren maar wil geen risico lopen.
Vanaf volgende week wil ik atami bloombastic geven tot begin week 5 en dan wil ik over op atami flavour.
Wat ik alleen niet snap is dat die flavour geef je vanaf week 4 ik denk dat mijn plantjes 6/7 weekjes nodig hebben maar dat betekent dat ik ze niet meer kan spoelen en dat die atami flavour er in blijft zitten?
Iemand ervaring met Atami Bloombastic & flavour?
Dan de plantjes
Zoals gezegd zou ik vandaag de mazar auto ook meenemen dus dat heb ik dan ook gedaan, ook maar gelijk me Heribei gefotografeerd.
Heribei is idd nog wat klein maar ik wil hem ook niet zo groot hebben (i.v.m Rippers), hij staat ook maar in 20/25L ofzo
Maar wat groeit alles hier hard niet normaal!
Kijk even de groepsfoto van vorige week en dan deze week!
Tijd voor wat foto's
White Widow AF:
White Widow.jpg White Widow Bud (1).jpg
Crazy Bud AF:
Crazy Bud.jpg Crazy Bud (2).jpg Crazy Bud Bud.jpg
Hindu Kush AF:
Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg Hindu Kush (3).jpg
Dat word 1 lange dichte top najaaa... tenzij er rot in komt
Lowryders:
Lowryder (2).jpg IMG_3614.jpg Lowryder.jpgIMG_3610.jpg
Van de 3 lowryders bloeit maar 1 goed, de rest groeit nog lekker wat
Mazar Auto AF:
Mazar auto.jpg
Heribei:
Heribei.jpg
Groepsfoto:
Groepsfoto.jpg
Fijne dag verder, Heribei
Update!!! Update!!! Update!!!
Begin Bloei week 2, nou alles ziet er netjes uit en gaat goed.
Ik vind dit het lelijkste stukje van de wietplant al die lege ruimtes waar buds komen enzo.. najaa 2 weekjes dan is het opgevuld
Ik ga vandaag de tuin beveiligen, hoe ik dat ga doen?
ik ga een beetverklikker (van karpervissen) neer zetten aan de ene kant van de tuin en dan met een nylon draadje langs de planten laten gaan, zodra je ze aanraakt gaat dat dingen gillen als een malle... Sorry Buren maar wil geen risico lopen.
Vanaf volgende week wil ik atami bloombastic geven tot begin week 5 en dan wil ik over op atami flavour.
Wat ik alleen niet snap is dat die flavour geef je vanaf week 4 ik denk dat mijn plantjes 6/7 weekjes nodig hebben maar dat betekent dat ik ze niet meer kan spoelen en dat die atami flavour er in blijft zitten?
Iemand ervaring met Atami Bloombastic & flavour?
Dan de plantjes
Zoals gezegd zou ik vandaag de mazar auto ook meenemen dus dat heb ik dan ook gedaan, ook maar gelijk me Heribei gefotografeerd.
Heribei is idd nog wat klein maar ik wil hem ook niet zo groot hebben (i.v.m Rippers), hij staat ook maar in 20/25L ofzo
Maar wat groeit alles hier hard niet normaal!
Kijk even de groepsfoto van vorige week en dan deze week!
Tijd voor wat foto's
White Widow AF:
White Widow.jpg White Widow Bud (1).jpg
Crazy Bud AF:
Crazy Bud.jpg Crazy Bud (2).jpg Crazy Bud Bud.jpg
Hindu Kush AF:
Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg Hindu Kush (3).jpg
Dat word 1 lange dichte top najaaa... tenzij er rot in komt
Lowryders:
Lowryder (2).jpg IMG_3614.jpg Lowryder.jpgIMG_3610.jpg
Van de 3 lowryders bloeit maar 1 goed, de rest groeit nog lekker wat
Mazar Auto AF: