Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013
Wekelijkse update ,
begin bloei week 5.
Najaa er valt niet zoveel te melden... de vergeling slaat hard toe & Heribei is kapot gemaakt door de luizen maar het groeit nog...
Malana Bomb & Lowryder hebben beide vrouwlijk geslacht getoont, dit betekent niet dat ze meteen gaan bloeien inmiddels heb ik wel geleerd dat de meeste af's nog 1 tot 2 weken door groeien.
Mazar is bijna verdubbeld in lengte afgelopen week en gaat echt kei hard! Moooi plantje ook
De lowryders lopen ieder eigen op bloeitijd de ene zit er al een week of 4 in terwijl de ander pas net 2 weken bloeit beetje jammer want ze beginnen te vergelen en ik zal de aarde toch minimaal 10 dagen schoon moeten houden om die ene te kunnen oogsten.
De 3 af's die er officieel zouden staan geef ik vandaag laatste keer voeding en dan over 2/3 weekjes lekker oogsten
Ik heb geprobeerd foto's te maken van de trichs dit lukte me niet echt misschien volgende week!
Als me 3 af's zijn geoogst zal ik die lowryders is een keer uit de hoek trekken om te laten zien hoe die er nu echt uit zien! (Ben zelf ook wel benieuwd haha)
Snel maar wat foto's & dan weer op tot volgende week!
White Widow af:
White Widow.jpg White Widow (2).jpg
Persoonlijk vind ik white widow het lekkerst eruit zien
Hindu Kush af:
Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg
Hindu Kush vind ik het mooist
Crazy Bud af:
Crazy Bud.jpg
Crazy Bud ruikt het lekkerst
Samen zijn ze compleet!
Mazar auto:
Mazar.jpg Mazar (2).jpg
Malana Bomb af:
Malana Bomb.jpg Malana Bomb (2).jpg
Lowryder af:
Lowryder.jpg Lowryder (2).jpg
Lowryder heb ik doorgetopt, na vorige week heb ik in de nieuwe hoofdbud door getopt dat worden dus 4 hoofd buds als het goed is!
Lowryders:
Lowryders.jpg Lowryders (2).jpg Lowryders (3).jpg
Zie de 3 bloei verschillen
Heribei:
Heribei.jpg
Groepsfoto:
Groepsfoto.jpg
Fijne week, Heribei
Wekelijkse update ,
begin bloei week 5.
Najaa er valt niet zoveel te melden... de vergeling slaat hard toe & Heribei is kapot gemaakt door de luizen maar het groeit nog...
Malana Bomb & Lowryder hebben beide vrouwlijk geslacht getoont, dit betekent niet dat ze meteen gaan bloeien inmiddels heb ik wel geleerd dat de meeste af's nog 1 tot 2 weken door groeien.
Mazar is bijna verdubbeld in lengte afgelopen week en gaat echt kei hard! Moooi plantje ook
De lowryders lopen ieder eigen op bloeitijd de ene zit er al een week of 4 in terwijl de ander pas net 2 weken bloeit beetje jammer want ze beginnen te vergelen en ik zal de aarde toch minimaal 10 dagen schoon moeten houden om die ene te kunnen oogsten.
De 3 af's die er officieel zouden staan geef ik vandaag laatste keer voeding en dan over 2/3 weekjes lekker oogsten
Ik heb geprobeerd foto's te maken van de trichs dit lukte me niet echt misschien volgende week!
Als me 3 af's zijn geoogst zal ik die lowryders is een keer uit de hoek trekken om te laten zien hoe die er nu echt uit zien! (Ben zelf ook wel benieuwd haha)
Snel maar wat foto's & dan weer op tot volgende week!
White Widow af:
White Widow.jpg White Widow (2).jpg
Persoonlijk vind ik white widow het lekkerst eruit zien
Hindu Kush af:
Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg
Hindu Kush vind ik het mooist
Crazy Bud af:
Crazy Bud.jpg
Crazy Bud ruikt het lekkerst
Samen zijn ze compleet!
Mazar auto:
Mazar.jpg Mazar (2).jpg
Malana Bomb af:
Malana Bomb.jpg Malana Bomb (2).jpg
Lowryder af:
Lowryder.jpg Lowryder (2).jpg
Lowryder heb ik doorgetopt, na vorige week heb ik in de nieuwe hoofdbud door getopt dat worden dus 4 hoofd buds als het goed is!
Lowryders:
Lowryders.jpg Lowryders (2).jpg Lowryders (3).jpg
Zie de 3 bloei verschillen
Heribei:
Heribei.jpg
Groepsfoto:
Groepsfoto.jpg
Fijne week, Heribei
Comment