Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heribei's Autoflower tuintje 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

Wekelijkse update ,
    begin bloei week 5.

Najaa er valt niet zoveel te melden... de vergeling slaat hard toe & Heribei is kapot gemaakt door de luizen maar het groeit nog...
    Malana Bomb & Lowryder hebben beide vrouwlijk geslacht getoont, dit betekent niet dat ze meteen gaan bloeien inmiddels heb ik wel geleerd dat de meeste af's nog 1 tot 2 weken door groeien.
    Mazar is bijna verdubbeld in lengte afgelopen week en gaat echt kei hard! Moooi plantje ook
    De lowryders lopen ieder eigen op bloeitijd de ene zit er al een week of 4 in terwijl de ander pas net 2 weken bloeit beetje jammer want ze beginnen te vergelen en ik zal de aarde toch minimaal 10 dagen schoon moeten houden om die ene te kunnen oogsten.
    De 3 af's die er officieel zouden staan geef ik vandaag laatste keer voeding en dan over 2/3 weekjes lekker oogsten
    Ik heb geprobeerd foto's te maken van de trichs dit lukte me niet echt misschien volgende week!
    Als me 3 af's zijn geoogst zal ik die lowryders is een keer uit de hoek trekken om te laten zien hoe die er nu echt uit zien! (Ben zelf ook wel benieuwd haha)
    Snel maar wat foto's & dan weer op tot volgende week!

White Widow af:

White Widow.jpg White Widow (2).jpg
    Persoonlijk vind ik white widow het lekkerst eruit zien

Hindu Kush af:

Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg
    Hindu Kush vind ik het mooist

Crazy Bud af:

Crazy Bud.jpg
    Crazy Bud ruikt het lekkerst

Samen zijn ze compleet!

Mazar auto:

Mazar.jpg Mazar (2).jpg

Malana Bomb af:

Malana Bomb.jpg Malana Bomb (2).jpg

Lowryder af:

Lowryder.jpg Lowryder (2).jpg
    Lowryder heb ik doorgetopt, na vorige week heb ik in de nieuwe hoofdbud door getopt dat worden dus 4 hoofd buds als het goed is!

Lowryders:

Lowryders.jpg Lowryders (2).jpg Lowryders (3).jpg
    Zie de 3 bloei verschillen

Heribei:

Heribei.jpg

Groepsfoto:

Groepsfoto.jpg

Fijne week, Heribei
    Last edited by Heribei; 16 July 2013, 12:34.

Comment

Je tuintje staat er mooi bij Heribei, zou willen dat mijn dames al zo ver waren (zie kweekverslag). Succes en veel plezier met het smoken straks!
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ja ziet er allemaal geweldig uit.
        Leuk leesvoer ook, bedankt.
        Ik kom af en toe eens binnen vallen.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

GEKTE IN DE AUTOFLOWERTUIN
          Wat zijn ze ontzettend hard gegaan!
          Zelfs Heribei is er bovenop gekomen
          Ik zei vorig week dat mazar wel was verdubbeld ik denk dat mazar nu wel is ver 3 dubbelt, wat gaat die hard zeg!!
          Dat mag ook wel met het prachtige weer van afgelopen tijd.
          Helaas heb ik al wel wat budrot gevonden in de crazy bud en vandaag in de hoofdbud van de Hindu Kush
          Hindu Kush gaat daarom ook vandaag of morgen om dat hangt van de regen af ik laat hem iedergeval niet meer nat regenen.
          De trichromen zijn 100% milky met een paar Amber er tussen, ze staan nu net een weekje zonder voeding maar ik ga toch deze oogsten de buds zijn zo compact dat red het niet als het nu nog zeik nat word.
          Crazy bud gaat ook misschien om daar moet ik nog even kritisch naar kijken.
          White Widow blijft iedergeval nog een paar dagen staan die is nog niet 100% Milky, misschien dat ik die wel door trek tot 100% amber maar denk het ook niet.
          denk dat het 1 grote rotte boel word als ik ze drijfnat laat worden, liever te vroeg oogsten dan dan niks meer!
          De getopte lowryder is een echte beauty ben benieuwd hoe die gaat worden!
          Malana bomb is gewoon een normaal uitziende autoflower haha niet veel speciaals aan op te merken.
          De lowryders in de kuip gaan ook lekker alleen slaat de vergeling wel toe, ook die zal ik waarschijnlijk te vroeg gaan oogsten maar die moeten nog wel even dus dat zie ik dan wel.
          Heribei gaat ook weer mooi en hoop dat die toch nog een cm of 50 mag gaan bereiken!
          Hoe zouden jullie het oplossen qua oogsten liever laten staan in de regen of ook wat eerder oogsten dan normaal?
          Nou snel wat foto's van m'n beauty's want laat ze graag zien

White Widow af:

White Widow.jpg

Crazy Bud af:

Crazy Bud.jpg

Hindu Kush af:

Hindu Kush.jpg

Mazar auto:

Mazar.jpg

Malana Bomb af:

Malana Bomb.jpg

Lowryder:

Lowryder.jpg Lowryder (2).jpg Lowryder (3).jpg

Lowryders:

Lowryders (2).jpg Lowryders.jpg

Heribei:

Heribei (1).jpg Heribei.jpg

Groepsfoto:

Groepsfoto.jpg

Van de week misschien nog guerilla update, ben zelf ook nog niet geweest en die zullen ook wel hard zijn gegaan..
          als ze niet dood zijn van de warmte...
          En anders komt er vast nog wel een foto'tje van het oogsten
          anders fijne week verder, groet Heribei

Comment

Staan er mooi bij, mooie foto's!

Als er binnen kweek mannen zijn die me hier mee kunnen helpen zou dat super zijn....
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Heb nauwlijks tot geen verstand van binnenkweek

Comment

Daar ben ik weer..
                Zo juist hindu kush geoogst.. vol met budrot.
                De toppen zijn zo ontzettend hard en compact dat als er rot in zit je het niet netjes kan weg knippen maar hele bud meteen weg moet.
                Verder heb ik hem te vroeg geoogst daarom heb ik besloten de rest te laten staan ondanks dat er regen aan komt maar liever minder en meer kwaliteit dan meer maar eigenlijk niks.
                Bij deze wil ik dan ook zeggen Hindu Kush autoflower geen soortje voor buiten!
                Volgende week weer foto's.

Groet, Heribei

Comment

hey heribei,
                  Hoe gaat het met je frisian? ben benieuwd !
                  cheers
                  Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Zal zo speciaal voor jou even langs guerilla spot gaan kijken hoe die erbij staat

Comment

Guerilla Update:

Heb er niet echt veel over te zeggen...
                      Vind dat ze niet echt hard zijn gegroeid ondanks het prachtige weer van afgelopen paar weken.
                      Toch zijn het leuke goed uitziende plantjes
                      De 5 Crazy Gusto groeien gewoon niks over te zeggen verder.
                      De grote Crazy Gusto is nu ongeveer 1,60 en is van onder al helemaal kaal de top ziet er meer dan gezond uit dus niks aan de hand
                      De kleine Henkes Lolland x Royal Dane bloeit gewoon hahaha! Geweldig, word een plantje met 1 budje hopelijk vind wel geinig
                      Frisian Dew hoop dat de vertakkingen nog wat gaan groeien en dat het nog een klein kerstboompje mag worden dan ben ik te vrede!
                      De lowryder is wel oke.. maar vind toch wel vreemd kijk hoe mijn lowryder er thuis uitziet en kijk hoe die guerilla eruit ziet en ze zijn van dezelfde ronde..
                      Morgen hopelijk weet nog niet zeker een nieuwe update van thuis met veel slecht nieuws maar ook vast weer wat leuke plaatjes

5 Crazy Gusto (eigen kruizing):

IMG_0461.jpg IMG_0460.jpg IMG_0464.jpg IMG_0465.jpg

Grote Crazy Gusto (eigen kruizing):

IMG_0469.jpg IMG_0471.jpg

Frisian Dew & Lowryder:

IMG_0477.jpg IMG_0479.jpg IMG_0480.jpg

Henkes Lolland x Royal Dane:

IMG_0474.jpg IMG_0476.jpg

Oh en voor de mensen die niet geloofde dat er een bever bij me spot zou zitten...

IMG_0466.jpg

Die sporen zijn al wel wat oud maar ze zijn nog wel verser te vinden van een paar dagen geleden bijvoorbeeld...

Tot morgen of overmorgen!
                      Groet, Heribei

Comment

Deze week even een fotoloze update.
                        Heb eerlijk gezegd niet zo veel puf meer om dit verslag te onderhouden.
                        even kort dus de stand van zaken.
                        Crazy Bud is geoogst, wat een ellendige plant een bak rot!! niet normaal.
                        Hindu kush geoogst, veel rot maar minder als de crazy bud hindu kush is wel te vroeg geoogst crazy bud btw ook.
                        verder zat er me toch een boel ondergedierte onder die bladeren bahh bahh bahh! je zin om er 1 van te roken vertrekt per direct!
                        Ik heb ook niet veel moeite gedaan voor het knippen heb de grote fan leaves eraf gehaald en de gehele plant onderste boven gehangen in de schuur met rot en met ongedierte.
                        zodra het droog is pak weg een weekje of 4 zie ik wel of er nog wat schoons uit te pikken is of dat het klaar is voor de vuilnisbak.
                        Heb zo juist ook maar een lowryder uit de kuip omgehaald die stond achteraan en ging eerst heel hard leek met 2 weken wel klaar te kunnen zijn maar de buds van de andere planten pakten het licht weg en het leek wel alsof de lowryder toen achteruit ging qua trichromen kleur nou ik was der helemaal klaar mee en ook deze hangt met rot ongedierte en al ondersteboven in de schuur!
                        De andere lowryders zien er heel goed uit en zullen waarschijnlijk samen met de white widow die het overgens wel goed doet buiten om gaan.
                        Mijn conclusie qua autoflowers is wel een beetje dat ik er klaar mee begin te raken.
                        Het klonk zo mooi 2 weken groeien 6 weekjes bloeien en klaar.
                        maar nee hoor die planten groeien rustig 4 tot 6 weken en pakken rustig tot 8 weken bloei nou reken maar uit!
                        Ik denk dat ik daarom volgend jaar lekker weer aan de slag ga met regulier zaad en dat autoflowers leuk zijn om erbij te hebben maar niet om je gehele kweek mee draaiende te houden!
                        Heribei is volledig bijgetrokken en is inmiddels een mooi bosje geworden, ik wacht al een paar dagen op bloei want dat zal ook niet meer zo lang gaan duren!
                        Misschien dat ik van de week tijdens oogsten nog zin heb om wat te uploaden maar het kan ook zijn dat miijn verslag stil loopt en later ooit nog een keer wat laat horen van me.
                        We gaan het zien.
                        fijne dag verder en groet Heribei

Comment

Niet bij de pakken neer gaan zitten, je hebt nog iets staan!

AF zijn leuk voor erbij, maar dan houdt het ook echt op.
                          Mocht je foto's maken, knal ze erop (ook de rotte en slechte delen ff meenemen, is altijd leerzaam voor diegene die AF's wil zetten.)

Succes met Heribei, Heribei... keep your spirit high

Comment

makker gewoon uploaden
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Nou ik heb je gevolgd en blijf dit ook nog even doen.
                              Ik zat er zelf aan te denken AF's te kopen voor volgend jaar, en nu ben jij de zoveelste waarvan ik een slechte ervaring van hoor.

Goed ik heb al de tijd en houd het lekker bij regulier zaad, al dan niet afkomstig van Hippie's

Pick yourself up and get ready for the next round
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thanks voor het support mannen
                                Heb dinsdag wel gewoon foto's gemaakt, ze zijn niet zo mooi maar zal ze er toch even op gooien
                                Heb de White widow bud helaas er van de week af moeten halen maar toch blijft hij super super super mooi qua Buds !!!!!
                                Morgen avond ga ik hem omhalen, deze kan ik wel aanraden als autoflower voor buiten!

White Widow autoflower:

White Widow.jpg

Heribei mijn nieuwe trots

Heribei (2).jpg Heribei.jpg

Lowryder is ook een prachtig plantje geworden:

Lowryder (2).jpg Lowryder.jpg

Lowryder kuip zijn heerlijke mooie buds geworden, net binnenkweek buds de rot slaat er nu wel in helaas maar had niet anders verwacht met dat soort buds:

Lowryders.jpg Lowryders Bud.jpg

Malana bomb voor en mazar achter:

Groepsfoto.jpg

Morgen na het oogsten zal ik ook even foto's uploaden van het oogsten van de Hindu Kush & Crazy Bud.
                                Tot morgen :mrgeen:
                                Groet, Heribei

Comment

Bezig...
                                X