Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
bij mijn in de heribei,s zitten ook nog kleine topjes ,maar ze zijn dan ook 3 meter hoog ,en iets te laatn aan het bloeien geslagen .
De heribei heeft ook een kwaal ,en dat is dat hij vlug rot ,de eerste topjes zijn er dan al uit bij mijn ,wat dat betreft is het een klote plant ,ze geven aan schimmel en rot vrij ,maar hij rot als de beste ,het kan eraan liggen dat ze pas laat zijn gaan bloeien dit jaar ,normaal zijn ze midden sept klaar ,dat zal nu wel ,midden okt worden.dus weer veel rot .
wiet61 dan ken je me wel
laatste week/dagen voor de autoflowers en dan zit het er toch echt op
Gelukkig is Heribei er nog
Ik begin met de autoflowers vandaag... Lowryder is voor de helft weg rot heeft weer flink om zich heen geslagen.
Je ziet het eigenlijk niet zitten in die buds opeens zie je wat bruinige blaadjes je knipt de top eraf doet hem door 2 helemaal verrot van binnen!
Heel jammer echt heel jammer had me zo verheugd op deze lowryder, mag blij zijn met nog 10 gr droog want er zit nog rot in sommige toppen!
Malana Bomb ik weet niet wat dit is maar ik denk dat die niet helemaal gezond is hele rare buds, sommige buds lijken gewoon uitgebloeid want ze zijn bruin maar niet rottig maar gewoon verhard uitgebloeid.
Malana gaat ergens deze dagen om, trichs van onder zijn van onder al over hun punt heen voorbij amber dus van boven is die milky met enkel amber.
Heel jammer dit allemaal maar mazar maakt alles goed!!!
Ik raad iedereen mazar aan! prachtige plant, weinig rot kneiter harde buds en lekker plakkerig
Ook mazar gaat donderdag denk ik om voor de helft.
Van onder ga ik hem nog bevruchten met autohaze (de budjes die nooit klaar lijken te komen laat ik nu staan)
Heribei groeit & bloeit lekker doet gewoon ze ding
Slakken niet meer gezien na de 5centen en bier
Guerilla update zal spoedig komen, ik ga zo heen maar denk dat ik komende week pas ergens ga update denk namelijk dat er niet veel bijzonders te zien valt..
@Gezeliigheids roker: Waarom zou ik haha? Ik heb kopertape gehad werkt net zoals dit. De kopertape is op en zit dus niet op deze pot ik ga niet weer een nieuw rolletje bestellen voor een 10tje als ik dit heb?
Nou ben terug van Guerilla morgen update omdat ik terug moet voor het eerst om water te gaan geven.
Verder is 1 plantje omgewaaid en de rest staat scheef dus moet even gaan ondersteunen.
Morgen pics voor nu wat pics van wat ik nog meer leuk vind om te doen in het bos
IMG_0888.jpgIMG_0889.jpg
Verse beversporen van uiterlijk 3 dagen geleden vandaag of morgenavond terug om te kijken of ik hem actief op de foto kan krijgen!
IMG_0891.jpgIMG_0892.jpg
Pas uitgekomen ringslang, al van flink voor maat voor de kleintjes van dit jaar!
Wow dat is een moneyshot heribei! Als je klaar bent met je kweek, kun je me dan een lokatie verschaffen of een gebied aanwijzen? Ik zoek namelijk al jaren naar een plek waar ik slangen in het wild kan vastleggen!
Comment