Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heribei's Autoflower tuintje 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

sorry dat ik het moet zeggenb maar ik heb ook een keer gecured en ik vond die wiet echt stinken!
    om van de smaak nog maar te zwijgen...

Comment

Haha ik reageer ook alleen als ik wat te zeggen heb hoor, stiekem kijk ik overal mee om tips te stelen
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb eigenlijk nooit gecuurd, ja, onbewust volgens mij. Elke dag na het drogen even de stripzak of de deksel open van een tupperware met zak erin,
        tot dat ie goed aanvoeld en zn smaak tot recht komt. 3 maanden wachten met curen voor hij echt lekker is. Watercuur experiment wacht ik af,
        wie niet waagd wie niet wint Benieuwd naar de Malana B. Grtz en prettig weekend
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Grappig dat watercuren, sta er wat septisch over maar we zullen zien
          mooie dames heb je daar staan ik hoop dat de bevers er geen boom op laten vallen :-p
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

watercure vermindert gewicht smaak en geur, zoals ze zeggen worden veel delen die je niet wil roken eruit gehaalt.
            ik heb wel eens een watercured wietje gerookt, mijn voorkeur heeft het niet iig
            maar testen blijf leuk, succes

grtz

edit : curen doe ik wel in een pot, maar zelf nog nooit watercure gedaan alleen gerookt dus benieuwd naar je ervaring

Comment

Als je de smaak en de geur achterwege laat en alleen voor het effect gaat, is er niks mis mee. Hoe het eruit ziet doet je ook niks........dan heb je een goed rokertje!
              Ik zou zeggen dat de recreatieve roker het niet lust en de medische er baat bij heeft, het beperkt zich eigenlijk tot welke groep je behoort.

Comment

Ik ben der echt benieuwd naar na al die meningen er over
                Ik behoor tot de groep die vale omschrijft dus als het geen smaak heeft vind maar het gevoel wel ben ik helemaal te vrede!
                Wat betreft het watercure het stinkt behoorlijk!!
                Dan niet zo zeer het water maar de toppen zelf en ze krimpen ook behoorlijk zal morgen even een fototje update hoe dat het er nu uitziet.
                Mazar is ook om zal daar ook wat fotos van posten wat ben ik trots op die plant zeg!!
                De fotos en me omschrijvingen zullen morgen genoeg zeggen volgend jaar heeft iedereen die staan haha
                Geloof me

Fijne nacht verder.

Comment

ben benieuwd naar die foto's het klinkt iig goed
                  sigpic

Comment

Updatje
                    Zoals ik al zei mazar is een topper! kneiter en kneiter harde buds met weinig blad!
                    Milky en compact tot onderaan!
                    Zware toppen en ik denk voor een autoflower ook nog redelijk veel.
                    en het is natuurlijk ook gewoon een mooie plant.
                    Ik raad deze echt aan!!

IMG_0979.jpg IMG_0980.jpg IMG_0983.jpg IMG_0992.jpg

Het watercure staat nu paar daagjes en het stinkt behoorlijk niet zo zeer het waar maar de toppen stinken echt!
                    Snel ff een foto'tjes
                    Ben hier echt benieuwd naar!

IMG_1010.jpg IMG_1012.jpg

Lowryder is ook om zal morgen of dinsdag tijdens de wekelijkse update ff een foto erop knallen.

Fijne avond verder,
                    Groet Heribei

Comment

ik wil echt weten wat dit voortbrengt, ik houd dit in de gaten.
                      Zal toch niet voor niets aanbevolen worden.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Update

Vorig jaar deze week zijn m'n planten gestolen... Hoop dit jaar niet!

Heribei wat is ze o zo mooi *hearteyes*
                        Heb der verplaatst van plek en de wortels zaten gewoon alweer op de grond heb der net paar weken geleden overgepot naar een 2x zo grote pot
                        Maar ach laat zien dat ze zich goed voelt en dat is te zien ook

Van Mazar staat nog een stukje aangezien ik wou bevruchten met autohaze maar het stuifmeel dat ik binnen kreeg was 100x niks + de topjes lijken uitgebloeid te zijn ik laat ze nog even staan tot ze voornamelijk amber zijn want ze zijn nu milky net als de rest.

Dan nog even over het watercure ik ging vanochtend het water even verversen en heb toen ook even wat blad afgeknipt aangezien dat mooi eruit komt zo.
                        en ergens in die stank zat toch een lekkere zoetige wietlucht en die toppen zijn nu niet normaal compact ze zitten helemaal volgezogen en zinken nu ook.
                        hoop dat ze ook zo inkrimpen in de oven dan komen er mooie compacte toppen uit hoor!

Nou snel nog wat fotos en dan zit deze updat der weer op kort maar krachtig!

Heribei in night shot voor de verplaatsing:

IMG_0994.jpg IMG_0995.jpg

De steen na de verplaatsing:

IMG_0998.jpg

Na de verplaatsing:

IMG_0999.jpg

Vandaag:

IMG_1023.jpg IMG_1025.jpg IMG_1026.jpg

Mazar stukje:

IMG_1030.jpg IMG_1031.jpg

Dat was het weer, van de week nog een guerilla update
                        Groet, Heribei

Comment

Kijk uit naar het resultaat van je watercuur. Heribei staat op zn voetstuk
                          Mazar heeft mooie groene topjes met dat gele blad een mooi plaatje. Ga je gang m8
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Guerilla Update

Nou alles geurt lekker, bloei zit er lekker in het gaat allemaal gewoon goed.
                            Heb de lowryder net geoogst de eerste echte guerilla oogst net genoeg voor 2 jointjes maar dat maakt niet uit het is wat.
                            Frisian Dew heeft paarse buds tot onderaan mooi hoor.
                            Royal dane x Henkes lolland is gekruist met maf van growerschoice.
                            Heb maf ook gekruist met Frisian dew, lowryder voor de grap, en me eigen kruizing.
                            Ook is mijn eigen kruizing gekruist met Santa Maria

Pictures

5 Crazy Gusto:

IMG_1047.jpg IMG_1051.jpg IMG_1052.jpgIMG_1057.jpg IMG_1059.jpg IMG_1061.jpg

Alleen maar budshots worden mooie lange en dikke toppen!

Grote Crazy Gusto:

IMG_1069.jpg

Henkes Lolland x Royal Dane vol zaad:

IMG_1076.jpg

De o zo mooie Frisian Dew & lowryder:

IMG_1077.jpg IMG_1078.jpg IMG_1079.jpg IMG_1082.jpgIMG_1083.jpg

Dat was het weer
                            Wat vinden jullie van de eigen kruizing?

Groet, Heribei

Comment

leuk van je frisian te zien, de mijne heeft op sommige plaatsen ook wat paarse tinten!
                              Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Leuke soorten, de Frisian Dew en die Mazar zijn inderdaad heel mooi, denk je dat je de Mazar nog groter had kunnen krijgen in bijvoorbeeld de volle grond? Net zoals die crazy gusto's, zien er groter uit... zijn dat trouwens ook autoflowers ?
                                A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

Comment

Bezig...
                                X