Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heribei's Autoflower tuintje 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

Weet ik niet of mazar groter zou worden vind 18Liter al redelijk veel voor een autoflower.
    Die crazy gusto's is eigen kruizing dat is geen autoflower.
    Vind ze wel heel mooi!

Comment

Een 20l pot krijg ik juist vol met super af's.
      Groter zou ik ook zinloos vinden...

Mooie dames!

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou het watercure zit erop..
        Vrijdag zijn ze uit het water gehaald heb ze toen eerst uitlaten druipen een uur en daarna een paar uur (4) in de oven gelegd op 50 graden maar er leek maar geen beweging in te komen en op internet stond dat het niet aangeraden was om het in de oven te doen.
        Dus heb het maar gewoon laten drogen via een ventilator die er niet gericht opstond en aan de lucht.
        Ik heb de ventilator gericht op een tas en dit weer laten waaien naar de toppen.
        Nou gister waren ze dan "droog" en heb de ventilator toen uitgezet om ze verder aan de lucht te laten drogen.
        Nu zijn ze echt droog en echt ontzettend gekrompen haha!
        Wel moet ik zeggen dat dit de compactste toppen zijn die ik ooit heb gehad.

Qua stank deze week het heeft maar 2 dagen echt gestonken en dan de toppen niet het water!
        Je ruikt dus niks in de kamer alleen als je aan de toppen zelf ruikt.
        Maar hierna werden ze een beetje geurloos en daarna kregen ze serieus de geur van brocolli die geur hebben ze nu ze droog zijn nog steeds.
        Ik weet niet of iemand uilenballen kent?
        Nou zo voelt de structuur van de toppen een beetje maar wel echt harde toppen zijn het.
        En al zeg ik het zelf ze zien er best smakkelijk uit.

Ik heb gister 2 gerookt toen ze "droog" waren ik moet zeggen dit was 100x niks.
        Ik proefde niks, voelde niks, rookte niet goed of terwijl het werkte gewoon niet.
        Ik ga het vanavond nog een keer proberen en dan zal ik dan wel laten weten hoe het is maar waarschijnlijk word het toch een cake

Het gewicht is ontzettend gedaald zie zo de foto's maar, maar dit had ik al verwacht maar niet zo hevig haha

Is het nog een leuk idee om hier een apart topic voor aan te maken?

Pictures:

De laatste dag zonken de toppen al uit zichzelf de grootste top deed dit ook pas de laatste dag of terwijl ik dacht dat dit wel het juiste moment zou zijn om te gaan drogen ze hebben dan ook 8 dagen gestaan inplaats van 7.

IMG_1091.jpg

Ze glommen heel mooi toen ze uit het water kwamen zie maar:

IMG_1094.jpg IMG_1095.jpg

Toen ze uit het water kwamen wogen ze dit:

IMG_1097.jpg

In de oven links: oven aan Rechts: oven uit:

IMG_1100.jpg IMG_1104.jpg

Toen ik zag dat het niet op schoot maar uit de oven gehaald toen zagen ze er zo uit dat was dus na 4 uur. Ze glommen echt heel mooi moet je is zien (foto 2 & 3):

IMG_1105.jpg IMG_1108.jpg IMG_1109.jpg

Droog dus vandaag was er dit over:

IMG_1116.jpg

En dat ziet er dan zo uit (rechts vooraan dat takje met die losse buds was die dikke top!):

IMG_1120.jpg

Kijk is hoe ontzettend compact en kneiterhard!!!:

IMG_1122.jpg

Wel mijn mening geef ik pas als ik er een goed jointje van heb gerookt
        See you Later :mrgeen:

Groet, Heribei

Comment

mn buurman heeft altijd watercured, ik ben er niet zo voor...curen doe je gewoon in een wekpot
          curen in wekpot heeft echt mijn voorkeur

grtz

Comment

nice heri,maar ik vond dat watercuren persoonlijk ook maar niks!!!

Comment

Wekelijkse Update

Heribei staat er nog! een jaar geleden waren me planten gestolen
              Heb Heribei op slot gezet hoop dat ie iedergeval blijft staan tot het einde dan kunnen ze alsnog hier komen knippen maarja dan heb ik iedergeval wel me zaden.
              Want er zijn toppen bevrucht met Santa Maria & Maf van Growerschoice :mrgeen:!!!

Heribei begon een beetje te vergelen van de week en hier in de buurt is geen growshop en online kopen zou me weer een boel kosten vanwege de verzendkosten.
              Wel heb me wat ingelezen over npk waarde en vond dit:

VEGETATIVE:
              Seedlings 2-1-2
              Early Vegetative 4-2-3
              Mid-Vegetative 10-5-7

FLOWERING:
              Cycle Changeover 7-7-7
              Early Flowering 5-10-7
              Mid-Flowering 6-15-10
              Late Flowering 4-10-7

Voor wietplanten.
              Ik ben langs praxis gegaan en had in eerste npk korrels gehaald voor de moestuin maar thuis gekomen zaten die waardes niet eens in de buurt van dat (12+10+18) dit leek me dus te sterk ik weer terug naar Praxis heb toen een vloeibare fles gehaald voor consumptie groenten met de waardes 5+6+7.
              Dit leek mij wel geschikt.
              Heb ook nog Gold Label Ultra PK (0+12+11) die krijgt ze ook en volgende week begint bloeiweek 4 dan krijgt ze ook nog is Atami Flavour Organics (0+0+9).
              Maar hoop dat door die fles 5+6+7 de vergeling wat weg trekt.

Verder het stukje mazar staat nog haha, is nog steeds rot en schimmel vrij dus zolang het kan staat ie wel mooi en anders denk ik dat het volgende week wel mooi is geweest.
              De budjes zwellen nog wel zie de foto maar van vorige week is hetzelfde budje. Maar er komen geen nieuwe pistels meer denk dat die plant ook denk bekijk het maar haha
              Wel word ie ook een beetje paarzig/blauw achtig mooi hoor.

Picturess:

IMG_1154.jpg IMG_1156.jpg IMG_1157.jpg IMG_1155.jpg

Het slot + Alarm original Cowbells!:

IMG_1159.jpg

Mazar Stukje:

IMG_1151.jpg IMG_1153.jpg

Hoop dat jullie wat feedback geven op me voedingsplan

Groet, Heribei
              Last edited by Heribei; 17 September 2013, 18:28.

Comment

Vandaag Bloei week 4 alweer
                We kunnen gaan beginnen met afschijven
                Van de week 2 topjes kunnen verwijderen, vandaag 1 hoofdbud hier zat wat onderin maar wou niet prutsen en alles onder de rotschimmels gooien dus maar gelijk hele top verwijderd!
                Hangt te drogen nu want was een prima bud zit alleen dus wel voeding in..
                Heribei vergeelde erg snel maar lijkt nu wat beter te gaan.
                Nog 4 weekjes te gaan!!

Mazar wou ik vandaag oogsten maar die zat vol meeldauw dus geen zin in om uit te pluizen gelijk helemaal maar weg gedonderd.
                Overigens heb ik geen verschil meer gezien in trichs vanaf vorige week.

Pictures:

IMG_1183.jpg IMG_1184.jpg IMG_1186.jpg IMG_1188.jpg

Heribei halve hoofdbud (1 van de hoofdbuds):

IMG_1190.jpg IMG_1191.jpg

Links voor mist nu een hoofdbud:

IMG_1193.jpg

Guerilla gaat ook op en top zal eind sep nog is een update doen
                Fijne week verder, Heribei
                Attached Files

Comment

Mooi man.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

wel pech met je kweekje, ik hoop dat wat je te drogen hebt lekker smaakt
                    sigpic

Comment

jammer Heri, van de Mazar!
                      Succes met Heribei!

Comment

jammer van je toprot heribei

je andere planten staan er gelukkig goed bij
                        hopen dat het droge weer nog even blijft

gr su6

Comment

Update !!

Normaal weekelijkse update, nu maar is een guerilla update.
                          Heribei zien jullie van de week wel weer voorbij komen.
                          Ze doet het goed.

Guerilla 30 September 2013:

Het gaat goed.
                          Er staan nog 6 Crazy Gusto (eigen kruising) volop in bloei!
                          En een pracht van een Frisian Dew.
                          Ik had Stuifmeel geregeld voor Heribei & Crazy Gusto.
                          maar toen FD 2 weken geleden paars begon te worden had ik de goede Pheno te pakken en dacht ik dan kruis ik deze ook maar.
                          Heel blij dat ik dat heb gedaan!
                          Ze zit onderin helemaal vol met zaad +30 zaadjes dus die zien jullie volgend jaar als alles goed afloopt zekerste weten terug!
                          Zoals ik al zei was het stuifmeel eigenlijk voor Heribei & Crazy Gusto.
                          Die zijn dan ook bevrucht met 2 soorten: De ene Santa Maria en de andere met MAF van Growerschoice.
                          Helaas was ik te vroeg bij Crazy Gusto dus er zit niet echt veel zaad in of dat lijkt zo en zit het binnen in de toppen.

Even over mijn eigen kruizing:

Vorig jaar eind seizoen had ik nog een crazy bud staan (auto) van Kera seeds, een kennis had een mannelijke Guerilla Gusto en die 2 hebben we dan ook gekruist puur uit intresse omdat vorig jaar de eerste kweek was.
                          Dit jaar alle zaadjes laten ontkiemen om te kijken of dat het auto's waren geworden helaas dat waren het niet.
                          Wel de 6 plantjes die ik eraan overhield waren alle 6 vrouw!
                          Najaa wat moest ik er dan mee? Heb ze dus maar in het bos gezet met de gedachte van we zien het wel.
                          En ze groeide en groeide langzaam en opeens begin augustus schoten ze gewoon in bloei!
                          Ik dacht toen mooi, zijn ze wel op tijd klaar!
                          Nou mooi niet dus hebben nu dus zo'n 7/8 weken bloei erop zitten en lijkt alsof ze nu 2/3 weken bloeien op 1 na die heeft nog ongeveer 2 weken te gaan.
                          Die ene die ook bijna klaar is ook de enige met mooie compacte buds, de rest is allemaal fluff! vergelijkbaar met Royal Dane.
                          Ben blij dat ik ze niet thuis heb staan, maar voor guerilla zijn het prima plantjes!
                          Ik denk trouwens dat ik wel weet waarom ze zo fluff zijn, ze staan redelijk onder de bomen en de zon hebben ze alleen laat in de middag tegen 5/6en.
                          Ze ruiken verder wel enorm lekker

Snel over naar de foto's:

5 Crazy gusto:

IMG_1208.jpg IMG_1212.jpg IMG_1217.jpg

IMG_1218.jpg IMG_1223.jpg IMG_1216.jpg

De takkige CG was te zwaar geworden voor haar eigen gewicht.
                          Vandaag terug gegaan om haar te verstevigen maar zal van de week nog een keer gaan want dit stokje gaat haar niet houden heb ik al gemerkt.

Grote Crazy Gusto:

IMG_1230.jpg IMG_1231.jpg

Maak je klaar voor de o zo mooie Frisian:

IMG_1238.jpg IMG_1242.jpg IMG_1243.jpg

Zie hier de zaden waar ik grootse verwachtingen van heb:

IMG_1246.jpg IMG_1250.jpg

Dit zijn maar een paar zaden van het totaal
                          Denk nog een weekje of 2/3 en dan is de rest van dit plantje ook wel klaar.

Zo dat was het weer hoop dat jullie het een leuke update vonden.
                          En frisian net zo mooi als ik.
                          Plaats van de week wel ff wat foto's van Heri.

Fijne week verder,
                          groet Heribei

Comment

TopGuerilla!!

Comment

Waarom geen betere plek dan een bos, zonde dat ze zo weinig licht kregen.
                              Zouden anders nog mooie toppen geweest zijn denk ik.
                              Wel interessant die kruising, maar ken daar jammer genoeg niet veel van.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hey Heribei!
                                Mooie guerilla hoor, vorige week heb ik mn paarse frisian geoogst, die hangt nu te drogen, ben er erg benieuwd naar!
                                Uit de geur haal ik nu vooral een lavendelaroma, ik hoop dat dat na curen een beetje behouden blijft. Ze is ook best rotbestendig, erg fijn! Het ziet ernaaruit dat ze bij jou ook niet lang meer hoeft, en lekker dat je zaden ervan krijgt zeg!
                                Succes man, rookse
                                I plant a little tree in my front yard
                                precious little tree in my front yard

Comment

Bezig...
                                X