Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heribei's Autoflower tuintje 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

Is zeker koud bij jou in de avond? Kzie paarse takjes.
    Niks ergs hoor. Maar het kan ook iets anders zijn. Maar dat lijkt me niet aangezien ze gewoon normaal groeien.(?)

En wanneer doe je de stuifmeel op de plantjes? Kwil ook graag eigen soortje maken.. Maar ik zie een keer 4 weken andere keer 2 weken..
    Plantjes zien er voor de rest mooi uit

Kga je einde nog even snel volgen!
    sigpic

Comment

Hey Twelvebarblues, thanks man.
      Hey Nik, ik heb niet echt een spot gezocht deze guerilla is meer gekomen uit wat moet ik met zoveel plantjes haha! Maar volgend jaar meer Guerilla minder in de tuin! Dus ook betere spots.
      Hey Amigo, mooi man! ik denk mijne nog 2-3 weekjes. Laat de zaadjes rustig even afrijpen tot bruin en dan gaat ze mee
      Hey Smokindad, Het is zeker koud denk dat de plantjes tussen de 0 en 5 graden staan s'avonds.. Maar ach ze doen het nog!

Wat betreft je vraag over stuifmeel. ik zou het tussen week 2-4 doen. Dan hebben ze genoeg tijd om af te rijpen. Ik had het nu in week 1 gedaan maar dat doe ik dus niet meer. achjah zo leer je stap voor stap alles. zelf doen en heel veel lezen!

Thanks voor de reacties Heren, vind ik leuk

1 Oktober 2013

Wel, dinsdag guerilla update gehouden in plaats van een wekelijkse daarom nu maar even foto's van dinsdag.
      Paar daagjes terug dus alweer.
      Heri staat er goed bij mijn plan is afwachten tot de eerste zaden bruin worden gok nog 2/3 weekjes dus en dan gaat ze om.
      Wel ben ik gestopt met voeding al een weekje ik denk omdat het zo koud is dat de voeding zich wat ophoopt in de pot en dat wil ik niet + mocht rot er keihard inslaan dat ik der elk moment kan omhalen.
      de eerste trichs zijn al milky dus het is wachten op de zaden en dan denk ik dat ze ook mooi is afgebloeid.
      Paar foto's, volgende week weer wat meer maar gaat om hoe ze eruit ziet.
      Sorry voor het foute licht de zon stond er voor de helft op dus de ene helft was belicht en de andere helft niet.

Heribei:

IMG_1254.jpg IMG_1256.jpg IMG_1273.jpg IMG_1261.jpg
      Bij foto 2,3,4 zien jullie een gekruld blaadje voor de mensen die nog moeten leren hoe beginnend toprot eruit ziet nou meestal zo dus.
      Ik heb dit blaadje al verwijderd en het zag er op de oppervlakte goed uit, maar wat er binnen in zich afspeelt weet ik niet.
      Maar dit is paar dagen terug en tot op nu ziet de top er nog gezond uit.

Fijne week verder,
      Groet Heribei

Comment

Duidelijke praat, die rot kan er ineens zitten, had in ene wat stamrot aan mn kleine afje.
        Slim idee voortijdig stoppe met voeding, kan je elk moment oogsten green(tz) m8, nice weekend
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

ziet er ekker uit herbei
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mazar heeft 25 gram opgeleverd.
            In de doos is ze helaas toch nog gaan schimmelen.
            Had ongeveer 45 gram maar schimmel + blad weg bleef er 25 gram over.
            Alsnog mooie opbrengst

Fijne nacht verder.

Comment

Heribei is binnen woehoe!!
              Najaa de helft dan..,
              Het weer word vanaf morgen zo slecht dat ik geen risico wou lopen m'n oogst mis te lopen.
              Heb eergister daarom besloten hem vandaag om te halen.
              Goede keus dus vorige week om geen voeding meer te geven!!
              Eigenlijk had ze nog even gemoeten maar zo ben ik ook te vrede.
              Denk dat het boven aan 90% milky/ 10% amber is en onderaan 50% Cloudy/50% Milky. Het is helaas niet anders.

Gister ook langs guerilla geweest om te kijken hoe het er daarvoor stond, en heb 2 CG's mee genomen.
              Ze stonden zo'n 8 weken in bloei en de getopte CG leek gewoon alsof die net 2 weken stond toch heb ik hem mee genomen ook al stond ie nog vol in bloei de microscoop liegt niet (hoop ik)
              Er zat ook al wat rot in en ik kwam daar rond 3 uur smiddags toen waren de toppen nog vochtig of terwijl meer zou het toch niet worden.
              Wel wil ik even met veel plezier de hoofdbud van m'n mooie CG tonen kijk en geniet

IMG_1288.jpg

Frisian dew ben ik ook langs geweest en was van plan haar te oogsten maar de zaden waren nog niet rijp en de wiet ook niet.
              Hoop dat het slechte weer haar niet fataal word, denk dat ik deze week ff wat vaker heen ga wil de zaden hoe dan ook uit de frisian!!

Over naar Heribei.
              Zoals ik al zei is ze vandaag om gegaan voor de helft, ik was iets te enthousiast kwam thuis knipte direct de hoofdbud af en dacht opeens hee moet nog foto's maken voor JD. Dus helaas is van de laatste hele foto de voorste hoofdbud eraf.

Heribei.jpg

Last Nice Bud shot:

IMG_1307.jpg

Totaal was dit er nat:

IMG_1311.jpg
              Denk dat er 35 a 40 gram overblijft er zat nog aardig wat tak bij.

De buds:

IMG_1312.jpg IMG_1313.jpg

Dit was er daarna nog over.

IMG_1315.jpg

Het staat vooral nog omdat de zaden nog moeten rijpen, anders had ze helemaal om gegaan maar met de helft wil ik wel het risico wel lopen.
              Zoals is te zien is er rot geschoten in me Heribei x MAF kruizing onderaan voorste bud, heb het eruit geknipt hierdoor 5 zaadjes mis gelopen maar liever dat dan niks.

Volgende week nieuwe update en meer over Heribei zelf mijn mening en de Buds. tot dan
              Groet, Heribei
              Last edited by Heribei; 8 October 2013, 18:59.

Comment

toch goede oogst heri!!
                ik ga bij sommige dit weekend ook moeten oogsten denk ik!!

Comment

Lekker hoor. Mooie oogst inderdaad.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dat heb je weer mooi gedaan makker.
                    Geniet er straks maar lekker van.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

dat ziet er netjes uit !!

veel cuur en rookplezier
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                        Het weer word vanaf morgen zo slecht dat ik geen risico wou lopen m'n oogst mis te lopen.
                        Heb eergister daarom besloten hem vandaag om te halen.
                        Goede beslissing. Denk dat er voor de buitenkwekers in het algemeen niet geklaagd mag worden.
                        Mooie zomer, rustige nazomer...

Het is vele jaren geleden dat er zo'n goede omstandigheden waren.

Mooi geknipt trouwens!
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Fijn dat jullie het ook een verstandige beslissing vonden

Heribei is gister helemaal omgegaan, er is denk ik nog 5 gram kunnen oogsten en 35 gram heb ik weg kunnen gooien.
                          Het was dus de juiste beslissing

Ben gister ook langs het bos geweest me CG'tjes en Frisian halen.
                          Vorige week wou ik hem eigenlijk oogsten toen toch nog maar besloten een weekje te laten staan met risico, gister dus met spanning naar frisian en dat was ook de juiste beslissing er zat 1 klein plukje rot in verder helemaal goed! De zaden zijn mooi tijgerprint en zitten nog netjes in de zaadhoes die nu ligt te drogen.
                          Het vreemde is wel hij is 1 week over de bloei tijd die je hier ziet en dat is door mensen opgemaakt en en geen verkoop praat en toch zijn de trichromen nog doorzichtig af en toe lijken ze amber maar ze zijn zo klein dat ik het amper zie.
                          Maar ach de plant zag er klaar uit dus is hup gewoon mee gegaan.
                          Frisian dew top soort! Blij dat ik er een pracht van een kruizing uit heb.
                          De CG'tjes zelfde verhaal lijken doorzichtig maar zijn toch echt milky heel vreemd, her en der wat rot maar denk dat die 5 kleine toch nog wel grammetje of 50 geven het zijn hele fluffy toppen dus ze wegen niks maar zijn der toch nog een boel. ben super benieuwd hoe die rookt.
                          De grote CG staat nog die haal ik van de week wel ff op wel zijn de toppen wat zwaar geworden dus die hangt.

Foto's

Heribei:

IMG_1330.CR2.jpg IMG_1333.CR2.jpg

De drie musketiers CG's:

IMG_1318.CR2.jpg IMG_1319.jpg IMG_1320.jpg

De grote CG:

IMG_1321.CR2.jpg

Frisian Dew mijn pracht:

IMG_1323.CR2.jpg IMG_1325.jpg IMG_1327.jpg IMG_1328.jpg
                          Zoals goed te zien is is deze mooi afgebloeit ondanks alle regen van de afgelopen week. nogmaals top soort!

Dit is 1 van de laatste updates van dit kweek seizoen.
                          Zal volgende week de grote CG nog laten zien en zal nog 1x de toppen laten zien en nog foto'tje met wat ik volgend jaar moet halen.

Fijne Week,
                          groet Heribei

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                            Het vreemde is wel hij is 1 week over de bloei tijd die je hier ziet en dat is door mensen opgemaakt en en geen verkoop praat en toch zijn de trichromen nog doorzichtig af en toe lijken ze amber maar ze zijn zo klein dat ik het amper zie.
                            Tja, dat is de theorie... Ga ik persoonlijk nooit op af.
                            In de praktijk is iedere plant anders met soms verschillende weken verschil er tussen.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Dat snap ik maar toch..
                              Ruim 8 weken bloei tijd vind ik wel netjes outdoor

Comment

Mooi gedaan heribei dit jaar ,de groeten van wiet61 ,die ken jij wel he .
                                je vroeg wat aan me ,en ik heb niks meer van je gehoord .

Comment

Bezig...
                                X