Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Akker growing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2013 Akker growing

Lekkere soorten vind ik northern lights, power plant, sommige haze soorten, blueberry, en alles wat een beetje zoetig is. Meer dan de helft daarvan is als autoflower te krijgen gelukkig, want vaak zijn de foto-gevoelige planten te laat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Lekkere soorten vind ik northern lights, power plant, sommige haze soorten, blueberry, en alles wat een beetje zoetig is. Meer dan de helft daarvan is als autoflower te krijgen gelukkig, want vaak zijn de foto-gevoelige planten te laat.
      Northen lights lijken mij voor dit zeer geschikt omdat ze al eind september klaar zijn
      3x Northen lights
      1x Kali Dog
      1x O.G. Kush
      4x Willekeurige autoflowers

ik denk dat dit mijn lijstje wordt!

Comment

'Al eind september' is wat voorbarig. Je wilt midden september zitten als het kan. Eind september betekent vaak half oktober (als het weer in september slecht is loop je gigantische vertraging op, en dat is al een paar jaar op rij).
        Maar een dappere keuze mag op zijn tijd ook wel. Ik zet dit jaar ook een WW kruising, met alle risico's vandien.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Sommige risico's zijn het nemen waard, zelfs van oorsprong binnensoorten hebben het hier vorig jaar (met vlag en wimpel) gehaald.
          Anything is possible

Comment

haha oke hier leer ik dus veel van Ik hoop dat het goed komt denk dat mijn soorten zeer gewaagd zijn maar ik ga het eens proberen

Comment

Zaden zijn besteld via wietzaadjes.nl ik verwacht ze woensdag of later

mijn zaden zijn dus geworden:

1x O.G. Kush
              1x Super lemon haze
              1x The ultimate
              1x Great white shark
              1x White russian
              5x Lemon skunk

Comment

Hoop dat het goed gaat lukken, meeste zijn geen echte buitensoorten..
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                  Hoop dat het goed gaat lukken, meeste zijn geen echte buitensoorten..
                  Ja weet ik, ik wou gewoon het risico nemen en kijken wat het geeft

Comment

Update:
                    na dat gehannes van de ING is eindelijk mijn betaling aangekomen en zijn de zaden verzonden

Heeft ook iemand ervaring met growerschoice voeding ?
                    http://www.growerschoice.nl/nl/huismerkvoeding

​Voor de rest ben ik misschien nog van plan om 10x autoflowers nog te kopen

Comment

Ziet er goed uit die voeding en ook niet te duur. Denk dat ik die wortel stimulator ook ga aanschaffen, van 100% naar 700% wortels klinkt mooi, hopen dat het alleen geen verkoop praatjes zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijzerehenk View Post
                        Ziet er goed uit die voeding en ook niet te duur. Denk dat ik die wortel stimulator ook ga aanschaffen, van 100% naar 700% wortels klinkt mooi, hopen dat het alleen geen verkoop praatjes zijn
                        Ja inderdaad, is alleen wel maar 25 gram dus voor 5 planten maar voor 5 euro is dit toch zeker de moeite waard om het te testen
                        Last edited by SpaceHaze123; 4 April 2013, 18:44.

Comment

1pleuro per pil niet duur ?????????????????????? Ik vind het een zotte prijs. !!!

Geef mij dan maar Osmocote pillen of Biobasis als je bio wil.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpaceHaze123 View Post
                            Update:

Heeft ook iemand ervaring met growerschoice voeding ?
                            http://www.growerschoice.nl/nl/huismerkvoeding
                            Dat is toevallig die GC Biotabs hebben dezelfde samenstelling als Substral Osmocote maar dan € 1,- i.p.v. € 0,40 ...

Samenstelling: NPK 9-11-18 + (2)MgO + sporenelementen

Osmocote bloeiende planten Substral.jpg
                            Last edited by Running Water; 6 April 2013, 04:29.

Comment

Okee, maar ik had het niet alleen over die tabs, maar ik ga toch denk plagron producten halen

toch bedankt

grtzz

Comment

Kijk ook eens naar deze post van HJM dan http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...278#post357278
                                Hier te koop: http://www.tuinkenner.nl/shop/mestst...basis-10kg/?p=

Comment

Bezig...
                                X