Hey lieve mensen ik ben weer terug.
Na 1 jaar pauze ben ik weer terug en ik heb er zin in.
Dit jaar is de aanpak auto flowers en het liefst een plant die zo snel mogelijk gaat bloeien. Maar waarom dan Wietjunkie?
Mijn afgelopen 2 kweek beurten heb ik zeer mooie planten gekweekt maar op het moment dat ze gingen bloeien, begon het vaker en vaker te regenen en te waaien. Zo kreeg ik toprot, schimmels en slechte wiet.
Daarom wil ik dit jaar vroeg beginnen om zo het mooiste weer te pakken tijdens de bloeiperiode. Mijn plan is om midden/eind maart binnen te beginnen (ik beschik over een soort serre waar ze de eerste 6-8 weken kunnen staan).
Als ze naar buiten gaan wil ik ze ook nog in een kas laten staan, vandaar wil ik een soort die lekker klein blijft (iemand tips?).
Dat was deel 1 (tevens het belangrijkste deel)
Om een beetje kleur aan mijn tuintje toe te voegen ga ik ook nog wat tomaten plantjes groeien. Namelijk de onderstaande soorten:
Oxheart Pink Penderosa Pink Purple Russian Plum White Cherry
oxheart_pink.jpgponderosa_pink.pngpurple_russian_plum.pngwhite_cherry.jpg
Dit is de eerste keer dat ik tomaten ga growen en ik heb er zin in.
Wel ben ik nog sterk opzoek naar de auto flower die ik wil gaan growen.
Hebben een aanrader voor me?
Na 1 jaar pauze ben ik weer terug en ik heb er zin in.
Dit jaar is de aanpak auto flowers en het liefst een plant die zo snel mogelijk gaat bloeien. Maar waarom dan Wietjunkie?
Mijn afgelopen 2 kweek beurten heb ik zeer mooie planten gekweekt maar op het moment dat ze gingen bloeien, begon het vaker en vaker te regenen en te waaien. Zo kreeg ik toprot, schimmels en slechte wiet.
Daarom wil ik dit jaar vroeg beginnen om zo het mooiste weer te pakken tijdens de bloeiperiode. Mijn plan is om midden/eind maart binnen te beginnen (ik beschik over een soort serre waar ze de eerste 6-8 weken kunnen staan).
Als ze naar buiten gaan wil ik ze ook nog in een kas laten staan, vandaar wil ik een soort die lekker klein blijft (iemand tips?).
Dat was deel 1 (tevens het belangrijkste deel)
Om een beetje kleur aan mijn tuintje toe te voegen ga ik ook nog wat tomaten plantjes groeien. Namelijk de onderstaande soorten:
Oxheart Pink Penderosa Pink Purple Russian Plum White Cherry
oxheart_pink.jpgponderosa_pink.pngpurple_russian_plum.pngwhite_cherry.jpg
Dit is de eerste keer dat ik tomaten ga growen en ik heb er zin in.
Wel ben ik nog sterk opzoek naar de auto flower die ik wil gaan growen.
Hebben een aanrader voor me?
Comment