Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn tuintje van 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn tuintje van 2013

Korting op 420shop
    Hey lieve mensen ik ben weer terug.

Na 1 jaar pauze ben ik weer terug en ik heb er zin in.

Dit jaar is de aanpak auto flowers en het liefst een plant die zo snel mogelijk gaat bloeien. Maar waarom dan Wietjunkie?
    Mijn afgelopen 2 kweek beurten heb ik zeer mooie planten gekweekt maar op het moment dat ze gingen bloeien, begon het vaker en vaker te regenen en te waaien. Zo kreeg ik toprot, schimmels en slechte wiet.
    Daarom wil ik dit jaar vroeg beginnen om zo het mooiste weer te pakken tijdens de bloeiperiode. Mijn plan is om midden/eind maart binnen te beginnen (ik beschik over een soort serre waar ze de eerste 6-8 weken kunnen staan).
    Als ze naar buiten gaan wil ik ze ook nog in een kas laten staan, vandaar wil ik een soort die lekker klein blijft (iemand tips?).

Dat was deel 1 (tevens het belangrijkste deel)

Om een beetje kleur aan mijn tuintje toe te voegen ga ik ook nog wat tomaten plantjes groeien. Namelijk de onderstaande soorten:
    Oxheart Pink Penderosa Pink Purple Russian Plum White Cherry
    oxheart_pink.jpgponderosa_pink.pngpurple_russian_plum.pngwhite_cherry.jpg

Dit is de eerste keer dat ik tomaten ga growen en ik heb er zin in.
    Wel ben ik nog sterk opzoek naar de auto flower die ik wil gaan growen.
    Hebben een aanrader voor me?

Re: Mijn tuintje van 2013

Hier is een lijst met een hoop autoflowers,keuze genoeg daar
    All automatic flowering cannabis/marijuana varieties (Automatics) in SeedFinders Cannabis Strain Database. Listed alphabetically.

Ik heb voor sweet mango gekozen.

Veel succes nog

Comment

Wordt mooi. Succes

mobile message

Comment

Beste mensen een update in de vorm van een vraag,

Ik heb al mijn mooie spullen gekregen zo heb ik 3 x 18 liter potten een 50 liter zak growmix en een complete verzameling voeding.
        Ook heb ik de volgende zaden:
        5 x Lowryder #2
        3 x dutch passion auto blueberry

Ik kan niet wachten om te beginnen. Voor de echte oogst wil ik eigenlijk half april/begin mei beginnen. Maar...
        Zou ik op deze plek.20130315_132651 (1).jpg Alvast 1 lowryder kunnen growen als in een soort greenhouse (er is de hele dag licht)? Er is vloerverwarming en het is ongeveer 23 graden aan de grond.
        Aangezien het aantal licht uren nu stel ik deze vraag.

Zien jullie dit als een mooie kans of als een weggegooid zaadje?

Comment

Ik zie het als weggegooid zaadje. De optimale opbrengst haal je rond eind mei-juni qua zaaien. Dat komt enkel door het aantal uren goed, fel zonlicht inclusief UV (dat heb je niet achter glas).
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ok bedankt voor de info, nog maar even geduld dan maar.

Comment

Even een kleine update:

Ik begon in eerste instantie met
              -----------------
              Van de 8 zaden zijn er 4 lowryders uitgekomen en geen 1 van de Autoblueberries -.-. Iemand tips over hoe dit kan? Ze waren ook erg prijzig.
              Ik heb zelf een fout gemaakt door de zaden volledig in het water te laten ontkiemen. (Iemand bij de growshop zei dat ze max 24 uur in het water mogen liggen en vervolgens in de watten gelegd moeten worden).

2 lowryders weggegeven aan vrienden en er ook nog maar een ander auto blueberry zaadje bijgehaald (zie kleine plantje/geen dutch passion).

Dus mn tuintje is nu 2 x lowryder 2 en 1 x autoblueberry.

Ze groeien goed. Zo heb ik een klavertje 3 wietplant (3 kiembladen, 3 vervolgbladen enz), leuk om te zien.
              Ze krijgen Canna groei, wortel stim en canna zym.
              En het belangrijkste ze zijn erg gezond . De plantjes genieten van een afdakje vanwege de vele regen.

20130624_135806.jpgAuto 2 weken (2).jpgAuto 2 weken.jpgAuto 9 dagen.jpg

Comment

Even een update:

De dames staan er lekker bij. Ze worden vergezeld door een aantal pompoen en tomaten planten.

3,5 week (1).jpg3,5 week (2).jpg3,5 week (4).jpg

Comment

Even een update:

De plantjes zijn nu 4,5 week oud en zijn erg gezond. Er hangt ook al een milde wiet geur in de tuin (wat erg plezant is).
                  De 2 grote vrouwtjes vertonen al tekenen van voorbloei (witte haartjes in de oksels), zie foto (niet erg duidelijk maar toch).

Betekent dit dat ik van groei naar bloeivoeding moet overstappen of is dit nog te vroeg?
                  4,5 week (2).jpg4,5 week (3).jpg4,5 week (1).jpg

Comment

hallo wietjunkie
                    leuk verslag en jammer dat er zo weinig is uitgekomen.
                    planten staan er goed bij !.
                    wat ik lees van onze medegrowers is dat je het beste tot de eerste 2 weken voorbloei groeivoeding kan blijven geven.
                    verbeter me als ik het fout heb aub.
                    wat betreft de folie om je pot lijkt me dit alleen handig om ze niet te nat te laten worden bij regenval.
                    ook komt er nu geen lucht bij je aarde? misschien schimmelvorming?
                    groetjes

Comment

Bedankt voor de tips!
                      Omdat het weer goed is de laatste dagen heb ik maar besloten om het plastic van de pot te halen. Ook in verband met lucht toevoer naar de aarde.
                      Ook heb ik even opgezocht of ik mijn voedingsschema moest veranderen maar volgens deze pagina hoef ik dat pas te doen wanneer de plant 'opvallend' veel stampers en meeldraden aan gaat maken.
                      Volgens mij gaat het wel goed zo denk ik

Comment

geen dank wietjunkie .
                        lijkt mij ook beter zonder de folie.
                        gaat helemaal goed komen . als je maar voorzichtig bent met voeden.

Comment

Update week 5,5:

Mensen het gaat prima. De planten zien er erg gezond uit en het kleintje is al erg vroeg gaan bloeien. Deze gaat dan ook binnenkort aan de bloeivoeding.
                          Dankjewel en doei
                          5,5 week (1).jpg5,5 week (2).jpg5,5 week (4).jpg5,5 week (5).jpg

Comment

Week 7 (1).jpgWeek 7 (2).jpgWeek 7 (3).jpg

Comment

heel mooi!
                              je zou ermee kunnen beginnen, ik wacht altijd tot de grond te weinig heeft voor de plant en je dat aan de plant ziet
                              die van jou mogen denk ik wel een klein beetje hebben, maar ze hebben het nog niet echt nodig.
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                              X