Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn tuintje van 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn tuintje van 2013

Even een updatetje:
    Met mijn planten gaat het nog steeds erg goed en ik geef nu 1 keer in de 2 dagen lichte bloeivoeding aan de vrouwtjes.

Echter heb ik een vraagje:
    Een vriend van mij heeft dezelfde planten, maar 1 plantje ervan is heel vroeg gaan bloeien (de plant is ongeveer 30 cm).
    De meeste haartjes zijn al amber? De vraag is: Hoe lang nog voordat deze geoogst kan worden (wij hebben nog geen microscoop, ik ga er wel binnenkort 1tje halen)?

PhotoGrid_1375461118817_1.jpg

Comment

Even een update zo op maandag:

Het gaat nog steeds erg goed. Ze staan ongeveer 3-4 weken in de bloei en de planten krijgen inmiddels een volle dosis Flores in combinatie met een klein beetje wortel stim en cannazym.

Overzicht van mn hele tuin met tomaten en pompoenen (de pompoenenplanten nemen mn hele tuin over).
      Bloei week 3 of 4 (8).jpgBloei week 3 of 4 (7).jpgBloei week 3 of 4 (6).jpg

Auto-Blueberry
      Bloei week 3 of 4 (5).jpgBloei week 3 of 4 (9).jpg

Lowryder #2
      Bloei week 3 of 4 (3).jpgBloei week 3 of 4 (1).jpgBloei week 3 of 4 (4).jpgBloei week 3 of 4 (2).jpg

Het gaat dus lekker alleen de buds krijgen nog niet echt massa. Ook wil ik deze weken beginnen met Pk13/14 en een booster.
      Ik weet dat ik pk13/14 moet gaan geven als de plant massa gaat maken.
      Met een booster heb ik nog helemaal geen ervaring. Welke booster zal ik kopen en wanneer moet ik deze gaan geven?

Graag een stukje advies

Comment

ik weet niet echt iets van boosters ben er niet zo'n fan van, enige wat ik hier heb is green sensation van plagron.
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Waarom geef je nog wortel spul een autoflower maakt maar weinig wortel aan om dat ze maar kort leeft
          Ik zelf kweek puur natuur ik geef geen boosters of andere soorten voeding en al zeker niet aan een autolwer
          Als je die in goede potaarde heb gedaan dan zit daar genoeg voeding in tot aan de oogst van jou plant of je moet Tekorten zien maar jo planten
          zien er goed uit hoor zou er niet veel aan doen ter perventie zou je als regen je plantten onder een overkappinkje kunnen zetten.
          Mijn planten staan heel de dag in de zon maar als ik weet dat gaat regen dan plaats ik ze op de veranda

Suc6
          God was never on your side..

Comment

Thanks voor de info!

Die wortel stim geef ik nog steeds mee omdat ik voor een groot deel het canna grow schema volg. Ik was nog van plan een kas te gaan maken maar ik heb besloten het ook maar zonder te doen. Ik verplaats ze af en toe wel naar een overkapping.

Ik houd jullie op de hoogte!

Comment

Blossem booster is te koop onder de naam Goldlabel ultra pk !!!!!! geven tijdens de bloei !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
                Blossem booster is te koop onder de naam Goldlabel ultra pk !!!!!! geven tijdens de bloei !!!!
                Is dat zo goed spul dan en wat doet het?

Comment

Update van de dag:

De plantjes staan er mooi bij. Ik was even een paar dagen weg en toen zijn ze goed natgeregend. Vandaag heb ik besloten dat ze lekker droog moeten gaan afbloeien dus ze gaan lekker onder een afdakje staan. Over ongeveer een weekje ga ik een week lang flink pk13/14 geven om toch wat budvorming te stimuleren. Nu zit er nog niet veel aan. Greets.

Bloei week 4 (2).jpgBloei week 4 (3).jpgBloei week 4 (4).jpg
                  Last edited by Wietjunkie; 16 August 2013, 17:15.

Comment

Die pk 13/14 dat doet de truc !!!! direct mee beginnen hoor , krijgen ze bij mij naast de voeding iedere week 1keer !! je planten zijn er aan toe!!!!!grtz budha

Comment

Heribei ja goed spul ,krijg je dikkere toppen !!!die gold label ultra pk is een blossem booster , maar is wel vrij kostbaar !!! die pk 13/14 is voor de kweker en is niet altijd verkrijgbaar!! maar doet het zelfde , en is wat voordeliger !! ik kweek buiten !!liefst een beetje eco , moet het zelf roken , maar geeft net ff betere opbrengst en kwaliteit !!! grtz budha

Comment

Een updatje tussendoor, gewoon omdat het mooi weer is om een paar foto's te maken

Een overal shot van het tuintje inclusief tomaten en pompoenen. De wietplanten staan nu ruim 4 weken in de bloei en ik ben gisteren begonnen met een halve dosis pk13/14 te geven.
                        Bloei week 4-5 (6).jpgBloei week 4-5 (5).jpg

De auto-blueberry: Doet zn ding, maar maakt nog niet echt volume aan.
                        Bloei week 4-5 (4).jpgBloei week 4-5 (3).jpg

Lowryders #2: Gaan lekker
                        Bloei week 4-5 (2).jpgBloei week 4-5 (1).jpg

Bloei week 4-5 (8).jpgBloei week 4-5 (7).jpg

Dit is het eigenlijk voor vandaag, ik houd jullie op de hoogte! Geniet van het weer!

Comment

Even een kleine update:

Ze gaan lekker onder het afdakje. De kleine blueberry begon aardig door te hangen, dus deze wordt nu ondersteund door een voorbijstruinende bamboestok. Bij deze vandaag ook een klein beetje beginnende budrot weggehaald. Hopen dat de budrot voor de rest wegblijft!
                          Volgende week krijgen ze de volle dosis pk.
                          Bloei week 5 (5).jpgBloei week 5 (6).jpgBloei week 5 (1).jpgBloei week 5 (2).jpgBloei week 5 (3).jpgBloei week 5 (4).jpg
                          Last edited by Wietjunkie; 24 August 2013, 19:49.

Comment

gaat goed wietjunkie.
                            jammer van de rot en hopen dat het niet doorzet.
                            ik heb last van meeldauw helaas bij 2 planten.
                            (critical auto en een amnesia zaadje) wat na 6e week bloei steeds dichter naar me toppen groeit. ga deze omhalen helaas.
                            staan in de kas maar helpt weinig. ook stuk rot gevonden in de critical, voorzichtig weg geknipt maar is na 2 dagen al doorgezet naar de rest van de top . hoofdtop helaas.
                            succes ermee! en hou ze in de gaten

Comment

Update van 28 Augustus:

We hebben nog wat mooi weer deze week dus geniet ervan
                              De planten gaan opzich goed, vooral de Auto blueberry (links) en de lowryder 2 (rechts). De Lowryder 2 in het midden is erg gevoelig voor budrot, maar er zitten nog wel wat mooie budjes aan. De planten zijn over het algemeen erg gezond, alleen komen er nog niet echt opmerkelijke buds aan, komt dit vooral in de laatste weken? De trychomes zijn overigens nog clear en enkele zijn milky. Vorige week hebben ze een halve dosis pk gekregen en vanaf deze week krijgen ze de volle dosis.

Bloei week 5,5 (3).jpg

Lowryder #2
                              Bloei week 5,5 (5).jpgBloei week 5,5 (4).jpg
                              Lowryder #2
                              Bloei week 5,5 (1).jpg
                              Auto-Blueberry
                              Bloei week 5,5 (2).jpg

Comment

Bezig...
                              X