Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2013 - Verschillende autoflowers + snel bloeiende indica

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek 2013 - Verschillende autoflowers + snel bloeiende indica

Korting op 420shop
    Deze zomer ben ik van plan 2 rondes aan autoflowers te draaien.
    De eerste ronde begin ik zo vroeg mogelijk, rond 1 april als het weer een beetje mee zit.
    Ik zal ze binnen ontkiemen, en verder compleet buiten laten groeien en bloeien.

Ik zal gaan starten met 3 Diesel automatic en 1 royal dwarf van vorig jaar.
    Als deze (bijna) klaar zijn zal ik nog een critical mass gaan planten rond eind juni.
    Deze heb ik net als de royal dwarf nog over van vorig jaar. Dit is een snel bloeiende indica (7 weken bloeitijd)
    en schijnt een hoge opbrengst te hebben, dus ik ben benieuwd.

Als ik dan de Critical mass heb staan, en de autoflower Diesels geoogst zijn, zal ik
    nog een Autoflower mix van 3 planten neer zetten, wat bestaat uit
    1 x northern light auto,
    1 x blueberry auto
    1 x AK auto

De voeding die ik zoiezo ga gebruiken zijn: Canna Terra Flores, Bio Grow van Biobizz
    Vorig jaar heb ik ook nog samples toegestuurd gekregen van HY-PRO Spraymix, HY-PRO rootstimulator en Rootbastic.
    Moet nog even kijken welke wortelstimulator ik het best kan gebruiken, heb geen ervaring hier mee.
    De spraymix lijkt me overbodig omdat ik buiten kweek, en het daar al vochtig genoeg is.

Heeft het nut om nog een soort boost voeding te kopen? Canna boost accelerator bijvoorbeeld, of green sensation.
    Aangezien de autoflowers niet veel voeding nodig hebben, betwijfel ik of de voeding enig resultaat behaalt.

Laat het goeie weer maar komen! Iedereen veel kweekplezier deze zomer!

Re: Buitenkweek 2013 - Verschillende autoflowers + snel bloeiende indica

Veel succes! ik volg dit

Comment

good luck!
      was ook van plan om zo midden april te beginnen met enkele auto's
      #puffpuffpasstuesday

Cannatuin '13

Comment

Terra flores is voldoende hoor! Bij mijn autoflowers in ieder geval wel. Die spraymix is dat geen bladvoeding? Dat beetje extra zullen ze vast wel kunnen waarderen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt iedereen!
          Die spraymix is iinderdaad bladvoeding,
          zou het op ten minst uit kunnen proberen en dan kijken wat het doet. Dan zal ik het voor de rest laten bij terra Flores voor de bloei.
          Greetzz!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carlorowan View Post
            Bedankt iedereen!
            Die spraymix is iinderdaad bladvoeding,
            zou het op ten minst uit kunnen proberen en dan kijken wat het doet. Dan zal ik het voor de rest laten bij terra Flores voor de bloei.
            Greetzz!
            hou er wel rekening mee dat de kracht van de zon in april nog niet sterk is,vorig jaar was mijn beste resultaat met de autoflouwers aug en sept

Comment

Maar in april beginnen betekent wel weer dat je twee of drie rondes kunt draaien. Ook al is het licht nog niet zo intens; altijd sterker dan lampen. Aan de zon valt niet te tippen
              Mbt. Die canna flores: niet te veel geven of te vroeg geven, ik heb gemerkt dat ze dan gauw tekorten krijgen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Als ik zo naar het weer kijk, denk ik dat het nog lang kan duren voordat ik eindelijk buiten kan kweken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    (...)Ook al is het licht nog niet zo intens; altijd sterker dan lampen. Aan de zon valt niet te tippen
                    (...).
                    Ach, dat wist ik niet. Thx for the advice. Had me voorgenomen mijn AF's binnen te kweken onder lampen met dit weer, maar zal het dan toch in de veranda doen.

Succes met je kweek.

Comment

Als je met een lichtmeter (of smartphone met lichtmeter app) even kijkt hoeveel licht je krijgt op je planten dan heb je inderdaad en flinke lamp nodig om zonlicht te overtreffen. Op een vensterbank heb je alleen vaak wel veel minder uren licht. Per saldo kom je er op de vensterbank dan wellicht toch niet aan de totale hoevelheid licht die je met 18 uur onder een lamp haalt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Een paar dagen terug heb ik nog 2 zaden Royal Dwarf geplant. Ook heb ik nog een zaadje (hoogstwaarschijnlijk short-ryder van 2 jaar terug) gevonden, en zelfs die is ontkiemd!
                        Vandaag zijn er al 2 boven gekomen. Het kweken is dan eindelijk weer begonnen. Als volgt zal ik nog 5 autoflower Diesels bestellen, en een Critical zal ik ook nog gaan planten.
                        Het plan is dus wat gewijzigd, geen autoflower-mix er bij.
                        Ook weer lekker simpel begonnen met goedkope universele potgrond, dus we zullen zien hoe het uitpakt!

Iedereen veel plezier met dit weer en het kweken!

Greetzz
                        Attached Files
                        Last edited by carlorowan; 17 April 2013, 20:18.

Comment

veel succes

Comment

Al veel te lang geen update meer geplaatst!
                            Er zit een enorm verschil in de groeisnelheid van de plantjes.
                            1 plantje groeit al een tijdje helemaal niet meer en begint nu paars/zwarte bladeren te krijgen, iemand een idee hoe dit komt?
                            De plantjes zijn toch in dezelfde omstandigheden gegroeid. De andere twee gaan wel goed, behalve dan dat 1 plantje is aangevreten door slakken, en deze wat groeistilstand heeft gehad. Het derde plantje groeit ook wel verder, alleen de bladeren beginnen helemaal krom te staan. Misschien door de vele regen? Maar de andere plantjes lijken er geen last van te hebben.
                            Hier wat foto's van de plantjes, ik laat binnekort meer weten!
                            Attached Files

Comment

& jij verwacht eind juni bijna te kunnen oogsten?
                              veel succes, ben zelf dit jaar wat later begonnen ontkiemen laatste week van april
                              omdat het zolang slecht weer bleef, heb ze sindsdien in een serre geplaatst en de meeste
                              zijn toch al heel wat groter, later is dus toch soms beter geen tragere groei
                              alvast toch succes!

Comment

Bezig...
                              X