Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kruidentuin 2013
Collapse
X
-
Re: Kruidentuin 2013
Ik ook poepzak.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
20130707_210155.jpg
Het gaat prima hier!!
De Sweet mango (linksboven) bloeit goed door!
Blueberry (linksonder) groeit niet veel meer, maar begint ook lekker te bloeien
Sweet mango (rechtsonder) is later gezaaid, en gaat nu ook de bloei in. Die wordt waarschijnlijk het grootst.
En de Power Afgaan (rechtsboven) bloeit ook stevig door! ze heeft wel wat overvoeding maar dat komt allemaal wel goed
Comment
-
Snel weer nieuwe update! Kan nu even geen fotos maken dus ik beschrijf het even
de oudste sweet mango is nu behoorlijke toppen aan het maken en krijgt aardig wat plagron alga bloom (bio)
De power afghaan heeft veel last van luizen die haal ik er zo veel mogelijk af. Maakt wel mooie dikke top.
de Blueberry heeft ook aardig wat last van luizen en verder bloeit ze mooi door, wordt ook paars.
de jongste sweet mango begint te bloeien maar groeit ook nog goed, die is op veel plaatsen geknakt dus die hangt nu mooi in de zon.
de grapefruit laat deze week ook veel vooruitgang zien. ze bloeit nog niet maar begint nu echt goed te groeien.
Comment
-
20130718_185349.jpg De jongste sweet mango! Onderste takken en hoofdtop geknakt, is ook te zien. Krijgt veel beter licht nu
20130718_185401.jpg De Blueberry! Gaat lekker, beetje meer voeding, ruikt echt heerlijk alleen (nog?) niet zo'n dikke toppen.
20130718_185407.jpg Sweet mango! Deze bloeit echt lekker nu die gaat flink opleveren!
20130718_185414.jpg Power Afghaan, maakt ook een mooie top, heeft een beetje te veel voeding maar dat komt allemaal goed.
20130718_185417.jpg En als laaste de Outdoor Grapefruit van Femaleseeds. Deed het eerst niet super maar nu groeit ze toch lekker.
Comment
Comment