Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

    Korting op 420shop
    Welkom in mijn 2e buitenkweek verslag,

    De 1e x deed ik mee met de growshop Alien competitie maar door omstandigheden heb ik deze en beetje afgeraffeld en ik heb niet heel veel geupdate.
    Deze x zal ik heel erg mn best doen om toch minstens 1x per week een update te doen. Ik ben er nog niet helemaal 100% uit wat voor soortjes ik ga zetten en ook waar. Ik heb namelijk plek voor 5 planten in m'n tuin en nog een semi-guerilla spot (dus niet echt guerilla, maar ook niet bij mij (of iemand anders) thuis) ergens in de buurt. Waarschijnlijk komen er op de semi-guerilla spot alleen maar autoflowers en of denen en in de tuin zelf wil ik toch ook wel wat andere soortjes.

    De selectie voor in de tuin zelf:

    [V] Minimaal 2 denen (Regular) (Herijuana x Potchronic x Guerilla Gold of Freezeland x Royal Dane of Arne's Deep Passion x Royal Dane)
    [
    V] Een Special Queen #1 (Feminzed) van Royal Queen seeds.
    [ ] Een White Widdow of een PP (Feminzed)
    [V] Een Sour Diesel Haze Autoflower (Feminzed)
    [ ]
    Een Hollands Hope

    (Met de V ervoor bedoel ik dat ik bijna zeker weet dat ik die ga zetten)

    Ik zoek eigenlijk nog feminzed buiten soorten die GOED rot bestendig zijn. Heb je nog een leuk soortje of een leuke suggestie? Laat het me weten! Of maak ik nu een hele domme keuze met iets laat me dat dan ook even weten. Vorig jaar had ik 3 grote Outdoor Grapefruit bomen staan maar ik heb meer dan 90% van de wiet moeten weggooien i.v.m. toprot. De wiet was wel goed maar jammer dat het zo weinig was, dit jaar wil ik dus graag niet mijn oogst laten verotten.

    Ik wil dus ook een soort semi-guerilla doen, ik wil hier niet teveel over kwijt wat ik ermee bedoel i.v.m. veiligheidsredenen maar ik weet ook nog niet zeker of dat wel iets gaat worden.

    Ik heb in ieder geval een tijdje geleden voor de lol een paar zaadjes ontkiemt en deze staan (nu al) in de vensterbank.
    Het gaat om de volgende plantjes:
    Een Blue Widow (Regular), deze is al iets groter en ik denk dat ik hier in eind april gewoon stekjes van af ga halen en ook semi-guerilla ga zetten. En als 't mannetjes blijken te zijn haal ik ze gewoon weg.
    Een Royal Haze Automatic (Feminzed), komt ook op de semi guerilla spot.
    Een Ierdbei (regular), die komt ook op de semi guerilla spot.

    Het moet natuurlijk wel guerilla blijven dus de ierdbei wordt zeker (als het een vrouwtje is) getopt.

    Verder ga ik denk ik nog een stuk of 10 autoflowers kopen om op de semi guerilla plek te zetten zodat ik halverwege de zomer al wat wiet heb.

    Deze plannen kunnen allemaal nog veranderen en er komen ook nog foto's etc.

    Ik wens iedereen een hele zonnige 'zomer' met een hele mooie grote oogst toe.

    - vlrs

    (PS: Ik hou precies hetzelfde kweekverslag ook op een ander forum, dus niet denken dat ik het van iemand steel)
    Last edited by vlrs; 12 March 2013, 15:07.
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

    succes dit jaar vlrs
    dat alles weg mag rotten
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

      je hebt 'm hier anders ook twee keer gepost vlrs, welk ander forum zei je ? > pakken de mods wel op joh

      veel succes maar vooral : plezier dit jaar !

      niet vergeten met je semi-guerilla : het is een 'numbersgame' > minstens 3-5 locaties anders hou je niks over
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

        hoe zit t ermee??
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

          Klinkt wel goed! Ik blijf dit verslag volgen! Ben benieuwd naar de Hollandse hoop.

          Gr. Big Buddha
          The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

          Comment


            #6
            Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

            wat is je tuin toch maar leeg
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

              Planning is veranderd! Het worden 2 Hollands Hope, 1 Special Queen #1, 1 Sour Diesel Haze autoflower en 1 MK-Ultra. Ze zitten al 2 dagen in het potje en ik verwacht dat ze binnen 2 a 3 dagen boven zijn. Ook zet ik nog 4 AK-47 autoflowers, 1 Big Northern autoflower en nog een random autoflower ergens neer.
              Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

              Comment


                #8
                Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

                nohh g
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

                  hoe gaat het ermee vlrs?

                  gr, BB.
                  The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vlrs Buitenkweek 2013 - 2e x buiten, veel verschillende soortjes!

                    Er gebeurd weinig...... plantjes al geplant???

                    Comment

                    Bezig...
                    X