Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
foto's nou de autoflower is door insecten en andere gevleugelde uiteindelijk gewoon laten opvreten ik denk dat het een lekker soort was haha
wel weer een pot vol micro AF's met 1 og int midden of dat nog wat word ?? de tijd zal het duidelijk maken.
wel worden er vol op tomaatjes van rond de 400 a 500 gram geoogst.
ook de eerste watermeloentjes zitten er aan en groeien al watermeloenen nou beste gasten veel plezier in eigen tuin nog even deze zomer laterss
kleine update micro autoflowers moest deze rakkers even uitlaten dus meteen even wat pics gemaakt
dikke pot vol straks
heb er ook een og tussen staan die de groei er goed in hebt zitten dit weekend maar eens beginnen om een handje te helpen met de bloei en als het een kerel word knip ik die om.
dan komen we bij de meloentjes die zitten op topfocus ze lijken het wel lekker te vinden hihi tot zo ver duss
critical mass en cheese maar die zijn om hoor... en ze smaken goed.,.!!
wel een laatste kush staan die uiteindelijk in een tent komt te staan. ze gaat net een dag of 4 naar binnen om 20:00 uur en naar buiten om 08:00 uur.
de meloenen zijn ook bijna klaar nog een week dan zijn er weer 2 klaar na deze 2 zijn dr nog 2 die net een week oud zijn dus nog even wachten dag of 40... groetjes en tot de volgende keer.
thanks pik..
smokerapportje critical mass AF, zeker een lekker rokertje zuur en zoet geen buitenwietsmaakje lijkt wel een beetje op een WW heel compact kwa opbouw.
smokerapportje cheese AF geen cheese smake meer richting een NLX smaakje heel sterk en stoned drinken is wel pre me erg droog mondje van dit weedje ook is de weed erg compact en makkelijk te knippen nu waren dit kleine plantjes maar zeker de moeite waard geweest geen rot helemaal niks bij de cheese niet en de critical mass ook niks ondanks ze gewoon buiten hebben gestaan.
lekker weertje vandaag nog wat fotos van de lady OGkush en natuurlijk de meloentjes die volgens mij volgende week zondag lekker opgegeten kan worden zal de 3de zijn dit jaar.
ook zijn de 2 aardbeien planten 1 witte 1 paarse kwa kleurig vrucht de witte zou naar pineapple moeten smaken en de paarse naar bosbes framboos dit jaar alleen geen vruchten gekregen wel bloemen maar dat liep op niks uit wel zijn deze 2 planten nu werkelijk met veel meer dus er is toch winst voor volgend jaar kwa planten als ik die nou ook nog eens vruchten weet te laten geven ben ik helemaal blij. fototje dus dat.. de wietplant zal nog een week of 2 buiten staan om uiteindelijk onder een lampie te laten afbloeien eens kijken of dat werkt zal dr nog even behandelen tegen ongedierte als dit nodig blijkt voor ze naar binnen gaat.
Comment