Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Begin Easy Sativa 2x Buitenkweek

Mooi! Wel even onthouden dat ze nu al overvoedingverschijnselen hebben, dus dat je in die batmix even een paar weken niets qua voeding meegeeft.
    Ziet er verder goed uit!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thanks! Ik heb ze nu sinds vrijdag niet meer gezien en ik zie ze morgen weer, heerlijk om ze te zien groeien na 3 dagen! Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Even vlug thuisgeweest, groeit mooi. Geen tijd voor foto's gehad, en ze staan nu buiten

Comment

En hop naar die mooie zomer
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

precies! was het van het weekend zo mooi weer, en nu minderde het maargoed, het zonnetje komt weer door en laten we samen gewoon hopen op een goeie oogst

Comment

Nou hopen idd op super zomer
              Het is geel en je ziet het niet?! Een banaan om de hoek!

Comment

Ik kon jullie eergisteren helaas niet op de hoogte houden, aangezien ik mijn foto's niet kon uploaden, maar hier zijn ze dan!
                __________________________________________________ __________________________________________________ __

De plantjes, verpakt en wel, voor de wind, en hebben een waterbuffer zodat ik ze van onderen water kan geven.
                DSC_0102.jpg

Is dit in het midden goed getopt? ik denk dat ik de vorige keer niet genoeg getopt heb, vandaar de gekreukelde afgeknipte blaadjes, die waarschijnlijk gewoon doorgegroeid zijn.
                DSC_0093.jpg

Dit blad is erg verbrand/uitgedroogd of hoe je het moet noemen. komt dit door de overvoeding van de batmix?
                DSC_0101.jpg

Hier nog een (oud) verbrand bladpaar. verder vraag ik me af of er iets met de stam mis is? ik heb haar in ieder geval dieper in de grond gestoken, door wat nieuwe grond erop te doen.
                DSC_0099.jpg

En nogmaals, deze is wel goed getopt?
                DSC_0096.jpg

En hier weer de aparte bladvorming, door overvoeding?
                DSC_0095.jpgDSC_0098.jpg

Verder viel me dit puntje op, is dit ook gewoon hetzelfde probleem of kamp ik met iets anders? heb al gezocht maar kon zo snel niets vinden.
                DSC_0094.jpg

Plant 1 volledig.
                DSC_0092.jpg

en hier nogmaals de planten apart, links plantje 2 , rechts plantje 1. Deze foto's waren na de regenbui van gisteren gemaakt, vandaar dat ze zo nat zijn.
                DSC_0104.jpgDSC_0103.jpg

Dat was 'm weer, ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn, en vragen, kritiek, opmerkingen en dergelijke zijn altijd welkom

Greetz.

Comment

Ik vind die verhouding beetje vreemd!Hoort dat zo? Dat die onderste bladeren zo veel groter zijn dan de rest?
                  En ik heb wel vaker andere planten gekweekt!
                  En dan ik zou die bladeren er af knippen!
                  Want een jong plantje neemt veel voeding op!
                  Dus ik zou zeggen dat die grote bladeren te
                  weinig voeding en alles krijgen!
                  En dat de jonge blaadjes dat allemaal opnemen!
                  Dat is bij heel veel planten zo!
                  Dus zal lijkt mij niet veel anders zijn.
                  Verbeter me als het niet zo is!

Maar ik zou ze er af knippen! Anders gaan die bladeren waarschijnlijk toch dood.

Comment

Comment

De bladeren gewoon laten zitten, als ze afsterven vallen ze vanzelf af, al lijkt het niet zo ze hebben nog steeds een functie.
                      Ik denk dat het een beetje overvoed is door de batmix, dat is een heel rijk medium.
                      Trekt wel bij.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

dacht ik eigenlijk ook, thanks! ik ben er nu een weekje niet, op vakantie dus als ik volgende week terug ben hoop ik wat heerlijk groens te kunnen updaten!

Comment

Poeh wat een rare redenaties sjwolle. Bedenk dit eens: een oudere boom is groter dan een jonge boom, waarom? Omdat hij langer groeit.. Zo gaat dat ook met blaadjes; hoe ouder hoe groter.
                          Die verbranding is geen probleem, gewoon alles laten zitten. Want blad onderin maakt ook suikers aan voor bovenin de plant. En dat werkt bij alle planten zo.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

allright, dacht ik ook eigenlijk maargoed ben blij met de bevestigingen, verder zal ik gewoon beetje minder voeden(kan sowieso niet voeden als ik op vakantie ben haha )

Comment

Dat met die boom is beetje onzin!
                              En ik zij verbeter me als ik het verkeert heb!
                              en dat is gebeurt!
                              ik heb in een kwekerij gewerkt 13 jaar, met bomen struiken en planten!
                              en als een jonge boom taken krijgt die bijna net zo groot zij als de boom!
                              haal je die er af! Vanwegen voeding naar jongere takken en zo!
                              endaar door groeit een boom de lugt in en krijg je een mooie stam!
                              anders lijkt het meer een struik later plaats van een boom!
                              en elke plant is anders!
                              en weet miss veel van andere planten! (En ging er van uit dat dit niet veel anders was)
                              maar wiet planten kweekte we niet tussen de huis tuin en keuken planten enz!
                              dus excuus voor mijn reactie eerder dan!
                              maar zij; ik zou het zo doen! Dus is van hem slim geweest meerdere reacties af te wachten!

Comment

haha merci, we zullen wel zien hoe het loopt! stay tuned

Comment

Bezig...
                                X