Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x green poison buitenkweek graag advies van ervaarde personen qua voeding enz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x green poison buitenkweek graag advies van ervaarde personen qua voeding enz

    Korting op 420shop
    ik ga binnenkort beginnen met me 2e kweek, aangezien het nu nog koud is wacht ik nog even met het bestellen van de zaadjes op de site azarius, vorig jaar heb ik de big bang autoflower buiten gekweekt en dat was redelijk gelukt, dit jaar ga ik de green poison doen ik hoor dat deze soort heel goed tegen ons klimaat kan en een goeie opbrengst oplevert max wel 700 g per plant buiten! ik hoor graag jullie voorkeuren qua voeding, potgrond enz en wanneer jullie beginnen met het buiten kweken groetjes aly

    #2
    Re: 3 x green poison buitenkweek graag advies van ervaarde personen qua voeding enz

    Wil je van dit topic een kweekverslag maken of wat is de bedoeling? Zo ja, dan dient dit topic in de 'buitenkweek verslagen sectie' te staan. (Dit kan ik of een andere moderator wel voor je doen, als je dat laat weten).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: 3 x green poison buitenkweek graag advies van ervaarde personen qua voeding enz

      zet dit topic maar in de buitenkweek verslagen sectie

      Comment


        #4
        Re: 3 x green poison buitenkweek graag advies van ervaarde personen qua voeding enz

        Bij deze verplaatst.

        Comment

        Bezig...
        X