Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers!Locatie:
    Dit jaar heb ik gekozen voor een guerrilla locatie tussen aan de ene kant een riviertje en de andere kant een moeras het is daar zo begroeit met bambo, brandnetels etc. dat ik me elke keer weer ergens in Vietnam waan. Het is even soldaatje spelen voordat je op de spot terecht komt maar het is de moeite waard, deze spot zal namelijk niet 1,2,3, ontdekt worden. enigste nadeel is, vochtig.. maar goed, er staan brandnetels, dus zo'n mooie kerstboompjes moeten er ook kunnen gedijen, het is tenslotte familie.

    Wietsoortjes
    :
    De planten die ik heb gekozen zijn; 5 LSD, 5 Blue Cheese en 5 Bubblegum autoflower.
    De reden voor deze soortjes is dat ik graag een combinatie van high/stoned wietjes wil. En dit zijn in mijn ogen tevens de wat specialere soorten wat het ook weer wat interessanter maakt.

    IMAG0274.jpg

    (excuses voor de slechte kwaliteit picture, komende foto's worden met een betere camera gemaakt)

    Plan van aanpak:
    Deze week ga ik alle benodigd heden voor te kweken in huis halen, om te beginnen met deze Propagator bij Azarius:http://azarius.nl/seedshop/grow-shop/propagator-pro/ Voor maar 15 euro kan ik het niet laten liggen toch?
    Daarbij bestel ik ook 20 spongepots, ik hou van makkelijk

    De grond ga bewerken met kippenmest van de plaatselijke boerenbond en Perliet, dit om de grond wat luchtiger te maken. Ook zal ik nog wat Lava meel toevoegen voor een betere weerstand tegen schimmels en plagen. De Lavameel is gewoon verkrijgbaar bij de Boerenbond-Welkoop.
    Het Perliet: http://www.kweekshop.com/a-24360927/hydro/perliet/
    Vervolgens zal ik de PH/EC waarden even opmeten en wat draad neerzetten om de cobra's buiten te houden Er worden uiteraard ook slakkenkorrels gestrooid.

    Opsomming materialen:
    Zaden
    Propagator
    Spongepots
    Stekgrond
    Universele potgrond
    Kippenmest
    Lava meel
    Perliet
    Slakken korrels
    Draad
    PH/EC meter

    Planning dus zover:
    6-7 april: 2e spot zoeken voor risico spreiding.
    18 april: ontkiemen zaden.
    20-26 april: planten in grotere potjes potgrond.
    26-30 april: Spot klaarmaken
    15 mei: Planten de grond in. (ijsheiligen)
    Attached Files
    Last edited by ijzerehenk; 7 June 2013, 13:58.

    #2
    Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

    Ik kom zeker vaker je topic bezoeken, ben benieuwd naar de LSD!
    Een kennis van me gaat hem dit jaar ook zetten.

    Veel succes!

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

      Ik heb hem al gezet, was niet slecht, had ook 2 verschillende phenotypes, met andere geur en smaak, vond de ene die korter was de beste, maar over het algemeen niet iets wat ik nog opnieuw ga zetten, de tangerine dream daarentegen wel, die is echt citrus en lekker !! succes

      Comment


        #4
        Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

        Dank u beiden!

        Heribei, laat me maar weten hoe de plant van je kennis is geworden, ben ik ook zeer benieuwd naar

        Smowkie, was het effect van jouw LSD ook zo heftig zoals je zo hier en daar hoort? Heb LSD namelijk nog nooit gerookt dus kan niet wachten!

        Ik zie jullie graag terug op mijn topic !
        Last edited by ijzerehenk; 2 April 2013, 11:16.

        Comment


          #5
          Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

          kzou zeggen veel succes.

          Denk wel mooie locatie.

          Stoel gezet.

          gr

          Comment


            #6
            Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

            Ook benieuwd naar die lsd hier....ga hem immers ook zetten begin juni. Buiten wel....

            mobile message

            Comment


              #7
              Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

              Timmo, heel leuk dat je komt kijken, ik zal een vip stoel voor je gereserveerd houden

              General, Enigste waar ik bang voor ben bij de LSD is toprot voor de rest is het (van horen spreken en lezen) een top plant voor buiten.
              Wat is de reden dat jouw LSD pas in juni naar buiten gaat? voorgroeien?

              Comment


                #8
                Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                Reden is dat tegen dan mijn huidige kweek afgelopen is.

                Wil de lsd van zaad af buiten kweken. Heb wel de optie om ze eind oktober naar binnen te halen moesten ze nog niet klaar zijn. Vandaar dat ik ook geen bomen wil...max een dikke meter hoog. Dan is juni ideaal om pas te starten lijkt me...

                mobile message

                Comment


                  #9
                  Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                  Ja dan zal je inderdaad pas in juni moeten zaaien, veel succes ermee! Stuur maar een paar fotootjes tegen die tijd. vindt ik mooi om te zien

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                    Oorspronkelijk geplaatst door ijzerehenk View Post
                    Ja dan zal je inderdaad pas in juni moeten zaaien, veel succes ermee! Stuur maar een paar fotootjes tegen die tijd. vindt ik mooi om te zien
                    Tuurlijk. Komt zeker weer een topic over. En ondertussen lees ik hier mee!

                    mobile message

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                      Update:
                      Ben gisteren even naar de guarrilla spot gaan kijken en helaas moet ik het voorbereiden van de grond uitstellen omdat de spot nog niet genoeg begroeit is. Er zijn weliswaar geen mensen in de buurt maar het is daar nu zo open dat je van mij vanaf 200 meter in de verte kan zien werken, laat staan slepen met grote zakken. Dus het wordt wachten tot eind April anders is het een te groot risico. In plaats van de grond voorbereiden ga ik dit weekend maar eens een beetje survivallen en kijken of er nog meer spots zijn om erbij toe te voegen, mijn oude spot zal ik dus wel gewoon blijven gebruiken maar ter risico verdeling.. je weet maar nooit. ^^

                      Tevens heb ik bedacht om ''scherpe'' zand te gebruiken, bijv. metselzand, ongeveer 1/10 om de grond nog wat luchtiger te maken, naar mijn idee is alleen perliet toevoegen niet voldoende omdat de grond een extreme dichtheid heeft. (zeer vochtige kleigrond)

                      De Basalt meel was nergens in kleinere hoeveelheid te verkrijgen dus ben ik voor Lava meel gegaan, het enige verschil tussen deze 2 is dat Basalt meel een wat grovere substantie heeft.

                      Dus Ik zal mijn planning en materiaal gebruik even aanpassen.

                      Een vraag aan jullie, vinden jullie het fijner als ik in de toekomst updates en foto's toevoeg door te ''reageren op discussie'' (zoals nu) of zal ik het toevoegen aan het verslagje (zie boven). Ik zie dat de meeste mensen op dit forum het kweekverslag maken in losse stukjes dus door gewoon te reageren. Please let me know.
                      Last edited by ijzerehenk; 3 April 2013, 14:05.

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                        foto's zijn altijd mooi tussen de tekst , leest gemakkelijker .

                        Denk dat je toch nog best wacht met te planten tot begin mei. De vries zit er gelijk nog te veel in momenteel.

                        Zelf ben ik nu bluematic zaadjes aant ontkiemen om ook ergens clandestien te planten, maar voor begin mei zet ik niets buiten.


                        Greetz

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                          18 April ga ik beginnen met ontkiemen dan komen de foto's, heb op dit moment nog niet echt iets om foto's van te maken.
                          Maar wees gerust ik zal elk proces mooi vastleggen op camera

                          Zoals je in de planning kunt zien gaan de planten pas 15 mei de grond in i.v.m. (ijsheiligen) alles daarvoor vindt ik iets te riskant..

                          Veel succes met je bluematic heb gelezen dat het een fijn plantje is! hou me op de hoogte!

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                            Oorspronkelijk geplaatst door ijzerehenk View Post
                            Update:
                            Ben gisteren even naar de guarrilla spot gaan kijken en helaas moet ik het voorbereiden van de grond uitstellen omdat de spot nog niet genoeg begroeit is. Er zijn weliswaar geen mensen in de buurt maar het is daar nu zo open dat je van mij vanaf 200 meter in de verte kan zien werken, laat staan slepen met grote zakken. Dus het wordt wachten tot eind April anders is het een te groot risico. In plaats van de grond voorbereiden ga ik dit weekend maar eens een beetje survivallen en kijken of er nog meer spots zijn om erbij toe te voegen, mijn oude spot zal ik dus wel gewoon blijven gebruiken maar ter risico verdeling.. je weet maar nooit. ^^

                            Tevens heb ik bedacht om ''scherpe'' zand te gebruiken, bijv. metselzand, ongeveer 1/10 om de grond nog wat luchtiger te maken, naar mijn idee is alleen perliet toevoegen niet voldoende omdat de grond een extreme dichtheid heeft. (zeer vochtige kleigrond)

                            De Basalt meel was nergens in kleinere hoeveelheid te verkrijgen dus ben ik voor Lava meel gegaan, het enige verschil tussen deze 2 is dat Basalt meel een wat grovere substantie heeft.

                            Dus Ik zal mijn planning en materiaal gebruik even aanpassen.

                            Een vraag aan jullie, vinden jullie het fijner als ik in de toekomst updates en foto's toevoeg door te ''reageren op discussie'' (zoals nu) of zal ik het toevoegen aan het verslagje (zie boven). Ik zie dat de meeste mensen op dit forum het kweekverslag maken in losse stukjes dus door gewoon te reageren. Please let me know.
                            bewerkt de grond in de nacht wanneer het donker is ?

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

                              In de nacht is geen optie, zonder licht 8 gaten graven van 50x50x50 en de juiste hoveelheid mest/bodemstoffen toedienen is niet te doen. En ik moet ook nog een aantal keer een helling op en neer waar Bear Grylls nog moeite mee zou hebben. Met een zaklamp of iets dergerlijks zou wel kunnen maar valt te zeer op.

                              Comment

                              Bezig...
                              X