Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum

Ziet er goed uit,
    staat er een blazer of fan op? Zodat ze de lucht niet inschieten achter je raam.

Meestal als je wortels geel verkleuren van je beginnend zaden is er weinig aan te doen .
    De ene soort zal ook gemakkelijker ontkiemen en andere soorten zijn soms fucking pussy's en gaan bij het minste eraan.

Voor de rest doe zo verder, ook mooi verslag.

Greetz

Comment

Leuk om te horen dat je het een mooi verslag vindt

Er staat geen fan op gericht, ze staan dan ook alleen maar achter het raam als het buiten te koud is, bij veel bewolking gaan ze al onder de lampjes en zodra de zon een beetje begint te schijnen staan ze weer buiten

Wel een goed idee van die fan, nooit aan gedacht. Denk dat ik dat eens ga proberen woensdag want er zit evengoed nog wat strek in, vooral wanneer ze lang achter het raam staan.

Greetz
      Last edited by ijzerehenk; 30 April 2013, 12:13.

Comment

Hallo Henk,

Als ik jou was zal ik ze gewoon 1x in de 3 dagen water geven als het buiten niet regent.
        En dat nat spuiten van de plantjes 3x per dag, helpt dat echt?

Want uit mijn eigen onderzoek werden de plantjes zwakker daarvan.
        Maar niet zeker of dat door het sproeien kwam, maar leek het wel op.

Groetjes, Big Buddha
        The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

Comment

Yea, gewoon nat spuiten zou ik niet doen, dan ontwikkelen de wortels minder goed.
          Als ze wat groter zijn kun je eventueel wel eens met bladvoeding (fishmix ofzo) nevelen, da's wel erg goed.

Slordig van Barneys dat je nog niets gehoord hebt, maar ze krijgen waarschijnlijk wel meer van zulke mailtjes per dag
          Ik laat het soms als ik slechte kiemers heb, maar volgende keer koop ik dan zaden van een ander, want goedmaken kunnen ze voor mij niet, ik hoef die zaden niet nog een keer.
          Met Barneys heb ik tot nog toe geen probleem met kiemen gehad. Wel eens wat bananen op m'n fems, da's voor mij ook een reden eens wat anders te proberen.

Succes. Laat die zomer maar doorzetten nu.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey,

Ik geef ze ook 1 keer in de 3 dagen water (spa blauw gemengd met kraanwater), het natspuiten deed ik gewoon als extraatje

Met het nat spuiten ben ik al een paar dagen geleden gestopt, ik deed het voornamelijk omdat ik 2 achterblijvers had met wat vergroeiingen. Deze 2 zijn er grotendeels wel weer bovenop gekomen, of het door het natspuiten komt weet ik niet.. maar door de plantjes nat te spuiten boots je gewoon een hoge LV na, dus het zou in ieder geval niet slecht moeten zijn lijkt me?

En wat Barneys Farm betreft, nog geen response, ik verwacht volgende week wel een mailtje. Er is trouwens wel 1 blue cheese naar boven gekomen, de gene met het gele worteltje, goed dat ik die niet heb weg gegooid Maar.. 1 van de 5 is nog steeds te weinig.

Zondag of maandag zal ik een weer een update doen!

Greetz
            Last edited by ijzerehenk; 4 May 2013, 18:33.

Comment

Update

Even een paar foto's van mijn plantjes

Groepsfoto

IMG_4485.jpg

Wat close ups.
              IMG_4486.jpgIMG_4487.jpgIMG_4489.jpgIMG_4490.jpg
              IMG_4491.jpgIMG_4494.jpgIMG_4495.jpgIMG_4497.jpg
              IMG_4498.jpg

En de eenzame Blue cheese..
              IMG_4493.jpg

De plantjes hebben de afgelopen 2 dagen buiten overnacht, ging prima, daarom zullen ze nu ook buiten blijven, tenzij het nog gaat vriezen maar die kans schat ik klein in. Wegens het mooie weesvooruitzicht ga ik waarschijnlijk een aantal plantjes dit weekend al verplaatsen naar de spots.

Tijdens het overpoten van de plantjes zal ik zo gedetailleerd mogelijk foto's met beschrijvingen posten over hoe het proces verliep.

See you soon!

Comment

ze gaan goed henk. succes!
                The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

Comment

Thanks Big Buddha

De plantjes heb ik weer onder de lampen gezet aangezien er een kans is op storm en veel regen..
                  IMG_5473.jpg

Een vraagje.. Heb ik hier te maken met spint?
                  IMG_5468.jpg

Het is niet heel duidelijk te zien, het zijn kleine bruine ronde stipjes. Het kan ook gewoon verbrand zijn maar toch voor de zekerheid even wat knoflook koken en erop spuiten?

Greetz

Comment

dat zijn je restanten van het spuiten met bladvoeding (spraymix),,,

suc6.. hou je in de gaten..

Comment

Ik gebruik geen bladvoeding en het zit ook maar op een enkel plantje

Gr

Comment

ik zien ook druppels op dat plantje !!
                        geef je water met voeding.. als je vaker zo morst ??

Comment

Zal niets zijn, spint meestal ook in bloei, hou gewoon in de gaten en als die vlekken echt groter worden nog eens fotograferen en posten , zodat we eens kunnen kijken .

Greetz

Comment

De druppels waren nog van de regen mildred. Maar ik zal het in de gaten houden.
                            Thanks allebei !

Greetz

Comment

Spint overleeft niet buiten. Dus mocht 't spint zijn, weet je wat te doen; naar buiten.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ze zullen naar buiten gaan zodra het zonnetje weer begint te schijnen, 15 mei was de geplande datum om ze in de volle grond te gaan zetten. Als het weer een beetje mee werkt hou ik me hier ook aan

Hier zijn wat shots, ze groeien als kool
                                Ze staan nog steeds onder mijn drie kleine Philips PL 830/13w lampjes.
                                IMG_5481.jpgIMG_5479.jpgIMG_5483.jpgIMG_5492.jpg
                                IMG_5484.jpgIMG_5487.jpgIMG_5490.jpgIMG_5491.jpg

De bruine stipjes hebben zich niet uitgebreid
                                IMG_5474.jpg

Een vraagje aan de mensen met kennis over lampen.

Ik ben van plan om een geschiktere groei lamp te kopen en ben aan het twijfelen over de volgende:

Een Spaarlamp 125 watt met reflector gehamerd (60 euro)
                                -90 watt stroomverbruik
                                -kleur-code 6400 K
                                -8100 lumen

Een CFL 200 watt complete set (70 euro)
                                -200 watt stroomverbruik
                                -kleur-code 6400 K
                                -13000 lumen

Een Turbo neon 75 watt TL compleet setje (75 euro) (2 TL lampen)
                                -58 watt Stroomverbruik
                                -6500K
                                -5040 Lumen

Of de 36 watt versie van Turbo neon (60 euro) (2 TL lampen)
                                -30 watt Stroomverbruik
                                -6500K
                                -2400 Lumen

Na de zomer wil ik een Secret Jardin 90x90x180 aan schaffen, dus het zou handig zijn als de lampen daar ook geschikt voor zijn. Toekomst gericht investeren.

Thanks,
                                Attached Files
                                Last edited by ijzerehenk; 10 May 2013, 16:50.

Comment

Bezig...
                                X