Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R. Tuinplantjes Kweekverslag, van zaad tot oogst.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: R. Tuinplantjes Kweekverslag, van zaad tot oogst.

weet t maar als ze horizontaal liggen te groeien.. das ook niet echt goed ;p

heb het verslag weer ge update, nieuwe fotos, ook heb ik voeding erbij gehaalt.
    deze geef ik om de week of om de paar dagen/weken ( ligt aan het weer ) 2 doppen voeding/3 dopjes wortelstimulator/10 Liter water

zo te zien zijn de plantjes ook druk bezig met aftakkingen

foto van allemaal:

een mooie foto van de SLH:

Last edited by rakker; 14 June 2013, 20:00.
    SLH. TRAINWRECK. WW. STEK.

Comment

haha er is een plantje bij gekomen. maar geen idee wat het is... het kan een white widow zijn superlemon haze of trainwreck... maar ga er van uit dat het een train wreck of ww is, en degene die ik al heb gewoon de SLH is aangezien hij wat anders groeit, verder uit elkaar, meer in lengte

Comment

is dat wel wiet?
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Vraag me ook af of het wel wiet is, lijkt verdacht veel op het onkruid hier soms in de potten groeit,...

Man, leuk topic, ga ik zeker volgen, voral je ww interesseert me omdat ik er net voor de eerste keer mee begonnen ben,.... Ik volg je dus zeker!

Comment

heb je topic gezien, ben ook benieuwd naar de jouwe
            maar heeft onkruid ook zon lobblaadjes eraan zitten? vraag me het nu ook af want lijken wat meer op brandnetel bladeren, in de andere potten groeit wel wat onkruid maar dat zie je goed en ziet er heel anders uit als deze.
            laat hem gewoon doorgroeien, ben benieuwd of het een wietplant is.

nog een vraagje, ik wil niet dat mijn plantjes worden "bevrucht" door een mannetje, ik heb even gekeken, en zie overal bij de aftakkingen kleine sliertjes( elke keer 2 bij een aftakking), dit betekend dus dat het een vrouwtje is.
            kan ik dit nu al herkennen of moeten ze dan echt in bloei gaan wanneer je het goed wilt zien.

Gr

edit; denk niet dat het een wietplant is, wietplantjes die net uitkomen hebben metteen het zicht van een echt wietblad, mooi geribbeld, en scherpe punten, deze zijn meer bol, en weinig ribbels/detail.

Comment

Die sliertjes die je ziet, zal wel de voorbloei zijn, daaraan kun je zien dat het een vrouwtje is.
              Maar kan d.m.v. stress toch nog in een herma veranderen soms

Comment

sliertjes zegt niks.
                IMG_0793.jpg IMG_0792.jpg

Onderstaande foto kun je voorbloei zien.
                IMG_0791.jpg

Comment

Hey ik zal de plantjes in de gaten houden als ik ze begin te verduisteren,
                  ze moeten nog een beetje groeien, laat ze denk ik nog 2 goede weerweken staan, daarna zeil erover!
                  ___
                  de maand juni is bijna afgelopen dus heb alvast de topic ge update
                  jammer dat de White widow dood is haha, had geen gaten in de bodem van de pot gedaan en het water kon ik er niet meer uit halen dus hij is verzopen.... misschien komt hij er nog wat boven op, maar denk het niet.

groepsfoto:

Last edited by rakker; 29 June 2013, 14:30.

Comment

giga pica's

Comment

individuele foto's hebben niet echt zin meer dus hier een groepsfoto.

TW:

Ga de green lemon haze en een TW verduisteren, de rest laat ik nog doorgroeien
                      Last edited by rakker; 13 July 2013, 12:44.

Comment

klaar om te verduisteren, elke dag om 6 uur gaan ze eronder

Comment

ben benieuwd als ze beginnen bloeien!!

check mijn topic ook eens!

later

Comment

ben ook erg benieuwd hoe het vanaf nu met verduisteren gaat, succes! ik heb me stoeltje erbij gezet!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

hoe gaat het met het verduisteren? ik vroeg me af of dat landbouw plastic niet teveel afsluit. is het wel goed geventileerd?

als experiment heb ik dit jaar ook een haze plant op gekweekt uit een zaadje (en nog een paar in het bos die het waarschijnlijk niet gaan redden)
                              omdat de bloei nog niet begonnen is ga ik hem ook verduisteren. ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen.
                              het leek me een goed idee om hem elke avond binnen neer te zetten maar dat ruik je goed en het is veel werk...

misschien moet ik ook maar een tentje bouwen.

succes met je kweek, ik ben benieuwd naar je foto's.

groetjes

-natuurlijk nog even een foto van mn plantje:
                              20130711_214612.jpg

Comment

die is al groot voor zon kleine pot, haha
                                wat is t voor plant?

via de zijkanten kan nog gewoon lucht door dus is redelijk geventileerd, aan de voorkant van de 2 planten staat ook een stoel zodat er ook lucht onderdoor kan.
                                heb ook rondgelezen voordat ik met planten begon maar volgens mij is het veel verplaatsen van je wietplant niet goed, en raakt hij gestresst.
                                ik zou gewoon 4 palen in de grond doen waar je een zeil overheen kan doen, of net als mij langs een schutting, schroeven erin, en de ijzeren rondjes(die aan de rand van het zeil zitten) over de schroef heen doen.
                                dan kan je het makkelijk eraf halen en erop ( wel met 2 personen anders gaat het bijna niet.

had zelf ook een heel ander systeem bedacht, met een horizontaal gordijn, dat vast zit met katrollen aan de muur en schutting, maar dat was me te veel werk en geld, alhoewel ik dit wel een keer wil proberen

Comment

Bezig...
                                X