Ik heb op verschillende forums nog niet veel informatie kunnen vinden over het gebruik van de Plagron Seedbox voor het ontkiemen van de zaadjes. Ik wist hierdoor dus niet of het product dat ik kocht ook daadwerkelijk het effect zou hebben wat het beloofd. Ik ben nu sinds 3 dagen bezig met deze box en ben jammer genoeg foto's vergeten foto's te maken van het proces tot nu toe, maar het gaat voornamelijk om het resultaat natuurlijk.
Mijn opzet voor het ontkiemen van mijn zaadjes is:
- Plagron Seedbox
- 3 The Church zaden (Green House Seed Company)
- 3 Dark Devil zaden (Sweet seeds)
- 6 Purple Widow zaden (De Sjamaan)
- Exo Terra Heatwave Rainforest ter verwarming van de kweekbox
- Fles PH min van Plagron
- PH Meter Awda AD-100
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __
Inhoud Plagron Seedbox
- Duidelijke gebruiksaanwijzing
- 250ml seedbooster
- Kweekbakje
- 12 kiempluggen
Zoals boven al genoemd is de gebruiksaanwijzing heel duidelijk, je wordt stap voor stap door de gebruiksaanwijzing heen gevoerd en de aanwijzingen worden helder en duidelijk uitgelegd.
Voor de gebruiksaanwijzing geef ik de Plagron Seedbox al een welverdiende 8 uit de 10.
De PH min heb ik gebruikt om de PH van het kraanwaten minder hoog te maken zodat de zaadjes in een goede PH konden ontkiemen. Ik heb het water ongeveer PH 6.7 gemaakt, dezelfde PH als de Seedbooster
Nu even kort over de resultaten die op dit moment geboekt zijn, van de 12 zaden zijn er op dit moment 2 boven de grond en de andere zaden laten al duidelijke tekenen zien van ontkieming. Nu alleen nog hopen dat ze allemaal boven de grond komen.
Ik zal binnenkort weer een nieuwe update geven op de zaadjes. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
PS: sorry voor de mogelijk vervelende leesbaarheid van deze post, het is mijn eerste echte review en al het commentaar is welkom.
Mijn opzet voor het ontkiemen van mijn zaadjes is:
- Plagron Seedbox
- 3 The Church zaden (Green House Seed Company)
- 3 Dark Devil zaden (Sweet seeds)
- 6 Purple Widow zaden (De Sjamaan)
- Exo Terra Heatwave Rainforest ter verwarming van de kweekbox
- Fles PH min van Plagron
- PH Meter Awda AD-100
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __
Inhoud Plagron Seedbox
- Duidelijke gebruiksaanwijzing
- 250ml seedbooster
- Kweekbakje
- 12 kiempluggen
Zoals boven al genoemd is de gebruiksaanwijzing heel duidelijk, je wordt stap voor stap door de gebruiksaanwijzing heen gevoerd en de aanwijzingen worden helder en duidelijk uitgelegd.
Voor de gebruiksaanwijzing geef ik de Plagron Seedbox al een welverdiende 8 uit de 10.
De PH min heb ik gebruikt om de PH van het kraanwaten minder hoog te maken zodat de zaadjes in een goede PH konden ontkiemen. Ik heb het water ongeveer PH 6.7 gemaakt, dezelfde PH als de Seedbooster
Nu even kort over de resultaten die op dit moment geboekt zijn, van de 12 zaden zijn er op dit moment 2 boven de grond en de andere zaden laten al duidelijke tekenen zien van ontkieming. Nu alleen nog hopen dat ze allemaal boven de grond komen.
Ik zal binnenkort weer een nieuwe update geven op de zaadjes. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
PS: sorry voor de mogelijk vervelende leesbaarheid van deze post, het is mijn eerste echte review en al het commentaar is welkom.
Comment