Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze gaan echt goed! Jouw plantjes zijn een week eerder ontkiemd dan die van mij, maar volgens mij groeien die van jou echt veel harder Ik zit momenteel aan de 4-5 blaadjes per plant. Magische groene vingers?
Weer een mooi verslagje om te volgen, zoals altijd.. Hopelijk nog een plekje vrij op jouw balkonnetje, zodat ik mee kan genieten van het zonnetje
Alleszins, die AF's hebben het zeker naar hun zin daar.
Yess het regent, de hele week, wat ga je doen berry? want lampen zijn illegaal en buiten worden ze zijknat en krijgen ze ziektes... voor de rest mooie plantjes!
P.s niet offensief bedoelt hoor
Yess het regent, de hele week, wat ga je doen berry? want lampen zijn illegaal en buiten worden ze zijknat en krijgen ze ziektes... voor de rest mooie plantjes!
P.s niet offensief bedoelt hoor
idd, vorige zomer hebben die van mij ook een 3-tal weken in de regen gestaan, samen met hevige wind. Niets van gemerkt tijdens te oogst, integendeel, door die wind was het thc niveau sterk gestegen
@ lwdhaze, je hoort dat er verschillende oplossingen zijn.
Na een nacht in de regen te hebben gestaan, heb ik toch wat stappen ondernomen.
Dit is mijn oplossing tegen aanhoudende regenval.
Zo dat gedaan even verder met deSpliffseeds Contest update.
We zijn aanbeland bij dag 23 groei en voor de benjamin dag 20 van de groei.
Ik was in eerste instantie van plan om 2 planten te toppen en 2 gewoon laten groeien.
Na een lekkere joint en wat overleg met bramonius ga ik mijn gameplan aanpassen.
4 planten dus we gaan voor 4 verschillende manieren van kweken.
1 Plantje ( de benjamin ) laat ik gewoon groeien zoals ze wil, wel met de nodige voeding.
20130513_112405.jpg
Het 2de plantje gaat getopt worden, en ook krijgt ze de nodige voeding.
20130513_112353.jpg
Het derde plantje ga ik in SOG proberen, dus LST (low stress training) niet op een netje binden maar met elastieken en bindertjes om je pot binden. (eerst 1 keer toppen en de uitgroei/dieven naar opzij binden) 20130513_112357.jpg
En het 4de plantje gaat in SCROG dus 1 keer toppen, op 15 a 20 cm erboven een gaas zetten en hieraan opbinden. 20130513_112422.jpg
Ik hoop dat dit allemaal gaat lukken, want het is toch wel leuk om straks de verschillen te zien.
Dit was het voor vandaag, morgen ga ik de 3 plantjes toppen en zal daar pics van opzetten,
met uitleg hoe ik te werk ga.
'k Vraag me wel af of je uitgebreid zal kunnen scroggen met een autoflower. Als je pech hebt schiet die volgende week al in de bloei en groeit ze amper nog...
Ziet er anders wel mooi uit!
Comment