Hallo mede kwekers, draaiers en rokers.
Welkom bij mijn kweekverslag voor de contest van Spliffseeds.
Zoals de titel al zegt, gaat deze kweek op mijn balkon plaats vinden, waar het, als de zon schijnt, super lekker is voor de dames.
Het soortje dat mij is toevertrouwd is de White Widow Autoflower.
20130412_150321.jpg
Omdat het een autoflower is, wil ik proberen 2 rondes achter elkaar te doen.
Ik ga 12 liter potten gebruiken, gelijk al vanaf het begin, met universele potgrond, er zal worden bijgevoed indien nodig met de Canna voedingslijn.
Ik ben van plan om 2 x 4 planten te zetten, waarvan ik er 2 wil toppen en 2 niet om te vergelijken.
Dan hier nog even wat meer info over de zaden:
WHITE WIDOW AUTOMATIC (GEFEMINISEERDE ZADEN)
60% Indica. Genotype: Brazilian Sativa x South Indian x NL Special x Afghan Lowryder. Wierookachtig aroma.
Aardse, hashachtige smaak (Kush). Supersnel klaar; zaad tot oogst 10 weken. Ze is kort en compact en vol met kristallen.
Een sterke bodystoned en psycho-actieve high. Potentieel THC percentage gemiddeld-hoog.
White Widow Automatic heeft wierkookachtig aroma en een goeie smaak voor een autoflowering, wat hashachtig.
Een echte Indica stoner. Her high is fysiek; bodystoned en een zeer krachtige stonede high.
Medicinaal gebruik: slapeloosheid, spierpijn, gewrichtspijn en lumbale pijn.
Details:
De zaden ga ik van het weekend ontkiemen, en dan zijn we los.
Grtz
Welkom bij mijn kweekverslag voor de contest van Spliffseeds.
Zoals de titel al zegt, gaat deze kweek op mijn balkon plaats vinden, waar het, als de zon schijnt, super lekker is voor de dames.
Het soortje dat mij is toevertrouwd is de White Widow Autoflower.
20130412_150321.jpg
Omdat het een autoflower is, wil ik proberen 2 rondes achter elkaar te doen.
Ik ga 12 liter potten gebruiken, gelijk al vanaf het begin, met universele potgrond, er zal worden bijgevoed indien nodig met de Canna voedingslijn.
Ik ben van plan om 2 x 4 planten te zetten, waarvan ik er 2 wil toppen en 2 niet om te vergelijken.
Dan hier nog even wat meer info over de zaden:
WHITE WIDOW AUTOMATIC (GEFEMINISEERDE ZADEN)
60% Indica. Genotype: Brazilian Sativa x South Indian x NL Special x Afghan Lowryder. Wierookachtig aroma.
Aardse, hashachtige smaak (Kush). Supersnel klaar; zaad tot oogst 10 weken. Ze is kort en compact en vol met kristallen.
Een sterke bodystoned en psycho-actieve high. Potentieel THC percentage gemiddeld-hoog.
White Widow Automatic heeft wierkookachtig aroma en een goeie smaak voor een autoflowering, wat hashachtig.
Een echte Indica stoner. Her high is fysiek; bodystoned en een zeer krachtige stonede high.
Medicinaal gebruik: slapeloosheid, spierpijn, gewrichtspijn en lumbale pijn.
Details:
Geschikt voor: | Binnen (I) | Buiten (E) zone A/B/C | ||
Bloeitijd: | I) 10-11 weken | E) augustus - september | ||
Plant hoogte: | I) 0.60-1.00m | E) 1.50m | ||
Opbrengst: | I) 400-550 gr/m2 | E) 60-80 gr/plant | ||
Moeilijkheidsgraad: | gemiddeld |
De zaden ga ik van het weekend ontkiemen, en dan zijn we los.
Grtz
Comment