Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit. Ben zelf ook net begonnen maar dan met big bang autoflowers. Gaan wel wat langzamer. Ik had ze namelijk zaterdagmiddag al ontkiemd in de grond gestoken en vanmiddag, dus na 4 dagen, kwam het eerste plantje pas boven de grond. Komt misschien wel, omdat ik ze al vanaf dat het een zaadje was buiten had staan. (wel in een propagator tegen het Nederlandse weer natuurlijk) Maar veel succes ermee, mooi begin en mooie foto's
Bedankt allemaal voor de belangstelling en de positieve reacties.
Dat geeft mij zeker een rede om er een mooi en informatief verslag van te maken.
Het is vandaag dag 7 voor de White Widow Automatic van Spliffseeds, en vannacht was het 2 graden op de thermometer.
Gelukkig had ik ze warm aangekleed voor de nacht
Oke genoeg gelachen, langs mijn kant toch, terug naar de orde van de dag.
Lekker weer vandaag op mun balkonnetje, met een temp. van 26 graden, met de fles over de plantjes zelfs 31 graden, dus die blijft even weg.
Vandaag heb ik ze weer lekker wat verder ingegraven tot de lobblaadjes, weer 1 liter potgrond erbij.
Dit is op het moment en ook het enigste moment dat ze water krijgen, omdat ik de grond die ik bijvoeg bewater en de bovenste laag in de pot.
Ingraven doe ik omdat ze anders bij elk zuchtje wind platliggen en daar waar het in de grond zit komen er wortels.
Even wat foto's misschien van voor en na, en 10 minuten later als ze weer wat bekomen zijn.
Tnx m1k3yzz, we doen ons best ookal werkt het weer niet mee.
Vandaag was een koude nacht en een koude ochtend, hier op berry,s balkon stonden de plantjes pas om 12 uur 30 in de zon.
Desalnietemin doen de meisjes het goed.
Vandaag is het dag 11 van de groei en voor de benjamin dag 8. Het goeie weer mag nu toch wel beginnen.
De meisjes hebben nog niks van water gehad behalve dan tijdens het ingraven en de paar regendruppels die zijn gevallen.
Dus de foto's dan maar want zoveel gebeurt er nog niet.
Comment