Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 43 van de groei en dag 40 voor de benjamin, waar de bloei vandaag op dag 1 staat.
Weer een mooie dag vandaag, dus ik heb me vermaakt met de camera. en ze ook gelijk eens gemeten.
Vandaag hebben ze weer eens water gehad van mij inplaats van de regen, geen voeding want ze hebben het goed.
Het binden bij de dame in scrogg gaat gewoon verder, ik gebruik ty-ribs die ik niet helemaal aan span.
De takken moeten wel iets bewegings ruimte hebben. 20130604_120544.jpg20130604_121024.jpg20130604_120630.jpg
Dame 2 wou ik dus eigenlijk in sog doen maar ik moet me daar toch nog iets beter over inlezen.
Dus dat zal voor de tweede ronde worden denk ik.
Alleen getopt nu en ze groeit prachtig. 20130604_120557.jpg20130604_121035.jpg20130604_120643.jpg
En dan natuurlijk de benjamin, wat een schatje is dat, een echt dwergje.
Met maar een lengte van 38 centimeter, na 7 dagen pas boven en toch als eerste in bloei.
Ik vind het echt een heel mooi plantje, met die kan ik wel 10 planten zetten hier. 20130604_120613.jpg20130604_121051.jpg20130604_120710.jpg
Ik heb nog wat foto's gemaakt natuurlijk want de zon schijnt zo lekker.
weer een paar mooie fotootjes, ja, jouw benjamin is
een prachtig plantje, lekker vol, gaat als eerste
knallen.
Mijn stoeltje die staat, brandde ik net mijn reet aan
toen ik ging zitten, dus goeie zon ook op mijn
balkon. Het is 28 graden in de zon.
nou , weet niet waar jij het balkon hebt , maar beslist mooi plekje , en echt mooie planten , zal die van mij snel op grotere potten zetten , wel nodig ,loop een beetje achter gelooof ik !!!
Tnx voor de reacties iedereen.
We doen ons best, de zon doet toch het meeste werk.
De grond die ik gebruik is gewoon van de Hallo .....! Je weet zelf.
Weinig te melden verder, het is wachten op de bloei, die er op dit moment alleen bij de benjamin is.
Maar ik heb tijd, hoe langer het duurt hoe voller mijn scrogje word.
Dus maar even wat foto's van de dames en dan maar wachten op de bloei.
Planten zien er prachtig uit inderdaad. Groeit lekker snel zo met die zon er op.
Ben benieuw of dat scrog nog helpt. Bij zonlicht heb je geen last met dieptestraling. Dus in principe zou scrog niet nodig zijn, maar wellicht helpt het inderdaad wel dat er minder bladeren in de weg zitten voor de toppen. Leuke test.
Misschien zou het nog beter werken als je het scrognet op de zon gericht wordt zoals ze ook doen met zonnepanelen?
Comment