Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
berry een leuk topic om te volgen,
je plantjes zien er ook goed uit.
al vind ik toch ook wel dat je tegelijkertijd wel wat lef vertoond zo met die planten en het balkon
Is tie weer, thanks again voor weer een paar mooie kiekjes.
Hier die van mij.
Heb wel een ontiegelijk klote toestelletje
autokweekje juli 2013 002.jpgautokweekje juli 2013 003.jpgautokweekje juli 2013 004.jpgautokweekje juli 2013 005.jpg
Die kleine af's zijn auto himalayan blueberry diesel in de bloei, de voorste op de laatste foto
is auto ak snow, de rest is danish passion x auto ak snow..krijg de kramp in me kaken dr van
Geen idee wanneer die anderen bloei vertonen, die van jou duurden ook wel effe op de
benjamin na dan. De tijd van afbloeien en de laatste paar weekjes spoelen met fris kraanwater
laat nog effe op zich wachten, zit al in gedachten dat ze lekker in de droogkast hangenhaha
Laterz berry, stoeltje is still standingwiet stoner.jpg...nice pic voor de berry
het is toch niet te geloven wat jullie doen met zo'n balkon en dat je er dan ook zonder kleerscheuren vanaf komt , voor mij heb je het verdient om straks met je beentjes omhoog een dikke peuk te roken op jouw balkon !!!! grote klasse !!!
Wow zeggen jullie, maar dat zeg ik ook.
Damm wat veel views en super positieve reacties, dat maakt je dag zeker goed.
Het is eigenlijk veel te warm om foto's te maken en hier te zitten lullen over plantjes.
Maar het gaat gewoon door dus moet ik ook door.
Ik hou het kort, nog steeds geen bloei maar ze groeien als dames op pokon
De grootste is 1 meter 40, de andere is 1 meter 25 en zo vol als iets.
Zo en dan nu ............ heb ik eens een vraag????????
Ik heb een spin die elke dag hele f#king webben aan het spannen is tussen echt alle dames.
ik haal die webben weg, en de spin gaat gewoon lekker verder.
die spin eet beesjes dus ben ik geen tegenstander.
MAAR, dat beestje eet, schijt en spant webjes in mijn plantjes.
Dus de vraag aan de kenners....laten gaan die spin, of kill and destroy?
wow mooie plantjes man! Ik zou niet meer kunnen slapen van de stress dat ze zo zichtbaar zijn.
Maarja in ben ook wel paranoia geworden na de laatste 2 jaar te zijn geript. Dit jaar slaap ik tussen de planten op mijn balkon
Comment