Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gecondoleerd Berry, weet precies wat je voelt. heb ik zo'n foutje gemaakt en mn plantjes bijna gekilt, ik was verry sad.
Eerste keer met voeding werken ging ik mn plantjes bladvoeding geven en die was te sterk. al mn plantjes verbrand alle bladjes weg.
ik liet de stammen gewoon staan. veel liefde gegeven en nu heb ik drie mooie struiken. maar dat waren stekken dus oktober lekker knippen.
Ik heb ook 4 autos staan en ik hoop dat ze net zo mooie worden als die van jou.
Prachtige mooie planten en geweldige fotos.
danm wat ziet dat er lkkr uit bij je , zoals ik al eerder melde !! amigo jij hebt ballen
Tevens ivm de dame die een duikvlucht genomen heeft !! Volgens mij kon ze het niet meer aan om naast die mooie volle damen's van je te staan , dus vermoed dat ze daarom gesprongen is :d
voor de rest zou ik zeggen , knal maar lkkr verder m8
je bent goed bezig
groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Maar als je nog heel snel ben dan kan je haar nog redde door de stammen tegen elkaar drukken/ houden en dan in tapen met doorzichtig plakband. Ik hoop dat je niet je laat ben anders is dit de tip voor als het ooit weer zou gebeuren. Kijk maar naar mijn topic dan kan je zien wat ik bedoel. Ik had een tak die helemaal was afgescheurd en dacht toen dat het einde verhaal was met die tak, maar is helemaal goed gekomen door het plakband.
zou maar oppassen man dat die potten er niet af kunnen vallen, planten kunnen af en toe wel omwaaien.
zou ze toch maar vast maken op een of andere manier
verder gaat t wel heel mooi hoore
Ja man dat is kut !!!!!!! kwam gisteren buiten na de storm ( planten beschermd voor de storm ) was er een plant dwars door gescheurd een BLOCKHEAD de tranen stonden in mijn ogen !!!!! ben benieuwd of er nog meer forum leden getroffen zijn !!!! veel sterkte !!!
opbinden zodat ze niet verder af kan scheuren en de komende dagen
eens aanzien wat ze doet. mijn tomaten lagen na de storm ook plat op t balkon, gespleten en wel.
ik heb ze met een dikke paal vastgezet met een lasso van electra kabel eromheen. de paal is
om de slungels nu tegen te houden bij wind of komende storm. t groeit nu na 24 uur aardig recht
en gaat weer vrolijk door. mijn balkon tomaat is zelfs 90 graden omgeknakt, ik heb ze maar op de tafel
gezet en laat nu de tomaten aan de zijde verder groeien. die stond vorige week ineens om omdat
mevrouw duif de cannapee wel een lekker nest vond toen ik haar in de ochtend betrapte.
maar goed, alle kans en redelijkheid dat ze nog goed doorgroeit. al zal je haar nu moeten helpen.
de kracht is er even uit.
Weet niet of berry al in besloten kring afscheid van haar genomen hebt, de kans heeft ze bramonius.
Heb in het verleden zware stormen meegemaakt, dikke takken afgebroken die nog aan hun velletje bungelden.
Teruggeklapt, tairips er omheen en vastgetaped met ducktape. Is doorgegroeid en daarna haar verband verwijderd.
Wel met de nodige scheerlijnen.
Ik heb uiteraard geprobeerd om ons Toppie nog te helpen.
Alle takken waren gebroken/gescheurd tot aan de bast, behalve 1 tak.
Die was tot de helft ingescheurd.
Dus nu is Toppie 1 rechte tak omhoog, met een beetje hulp, en ik ben tevreden met alles wat er af komt.
Ben in gedachten toch met de ceremonie beziggeweest en er eentje op gerookt,
maar je hebt toch gedeeltelijk haar leven kunnen behouden, de tak van Toppie
gaat z'n best doen, daar ben ik van overtuigd
Comment