Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

Echt heel vervelend man, ik las het vanochtend pas allemaal. Ik ben door jouw experiment met het opstellen van een scrogje buiten, ook een scrog gaan planten, ik zal deze naar jou vernoemen!!! The Berry

Ik hoop iig dat die benjamin toch nog zal smaken!

Comment

Shit happens !!! Inderdaad erg zonder van de scrogg. Maar er is misschien nog hoop, zoals in uraguay!!! Misschien gaan ze ooit ook hier wietteeld legaliseren!!

Berry, ik kan je alleen nog maar succes toewensen voor in de toekomst.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Geen dank, ik bedank jou voor je verslag die ik met spanning, vreugde en verdriet heb gelezen.
        Weet dat je geen nieuwe kan zetten, een boete volgt en moet je dr uit.
        Benjamin was niet groot, toch een lekkere dikke top, rookze!
        dat restje in de vriezer waar je hasj van gaat maken ga ik zeker volgen en kijk ook effe bij je
        binnenkweekje, stoeltje wordt opgepoetst en is weer klaar voor gebruik m8
        Tot laters en we spreken mekaar makker, greetzz de hippie ps de pics waren beauty'sss,
        proost op jemet een dikke bio ww taste
        Last edited by de oerhippie; 3 August 2013, 03:08.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Yo de manne.

Hier nog even een klein updateje
          Ik had nog wat foto's gemaakt voor de benjamin omging, en ik dacht die deel ik nog even.

20130801_123318.jpg20130801_123326.jpg

20130801_123334.jpg20130801_123343.jpg

20130723_115821.jpg

20130801_123415.jpg20130801_123428.jpg

En dan nog een mooi geknipt topje van de benjamin, ligt nu lekker te drogen.
          Als het droog is maak ik ook nog even een rookverslagje ervan,
          Ik weet het. Het is een schrale troost, maar wiet is wiet.

20130802_124055.jpg

Van de week ga ik met het knipafval en de fluffy shit op een low budget manier hash maken.
          ik vind het te warm op dit moment. 26 graden hier binne en dat is geen moment voor zware inspanningen.
          Het knipafval is al ingevroren dus dat is al klaar voor gebruik.
          Dus voor nu.

Tot laters.

Met dank aan spliffseeds.
          Attached Files
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

wel een heel mooi topje! heb je toch nog geluk gehad dat je die kon redden
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Thanks again voor de laatste pickies van je Benji, laat haar lekker smakennnn.....Laters makker

Comment

Hee Berry, toch nog een lekker topje ipv helemaal niks haha. Weet je misschien nog een manier om te kijken wanneer planten geoogst kunnen worden zonder de trichomen te bekijken want heb namelijk geen microscoop en kan die ook niet 1 2 3 regelen helaas

Laat het je smaken met het oproken van de benjamin !
                Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

Comment

Goede morgen berry ryder
                  wat jammer zeg van je andere planten en wat had jij het mooi neer gezet allemaal,
                  is een gurillia kweek niks voor jou
                  ik had echt willen zien dat die planten klaar waren volgens mij een balkon vol met toppen.
                  maar ja het is niet anders, zo zijn mijn planten 2 jaar geleden ook in beslag genomen alleen omdat er een bij stond die te groot was
                  wat baalde ik zeg had ook 2 snowrijders staan in de bloei, maar ja shit happens
                  ik hoop dat je toch nog op de een of ander manier een buiten kweek gaat doen volgend jaar,
                  Je maakt mooie verslagen,
                  Ik hoop dat de benjamin meer als goed zal smaken want zeg nou eerlijk hier zit een verhaal achter door het oog van de naald,
                  dank zij de snelle reactie,
                  iedergeval veel sterkte

Volgend jaar gurillia?

Groetjes

Comment

Berry's kast vol met lekkers pantera, deeltje 2..knalle als Dirty Harry .45 yep

Comment

Even weg geweest en dan lees je dit Alleszins was het zeer nice verslagje en heb je toch nog iets.. Geniet er van en tot laterz!

Comment

Tnx allen voor het volgen en voor alle super leuke reacties.
                        Alleen daarvoor al voel ik me voldaan.

Dit gaat mijn laatste update worden van berry's balkon volle bak in de zon.
                        Ik heb zeer genoten met dit verslag te maken ook al word het niet met een klapper afgesloten.

20130808_172725.jpg
                        De kleine Benjamin is ondertussen gedroogd, en ik ben er al hevig van aan het sucken geweest samen met het vrouwtje.
                        De smaak is nog niet op zun best, echt zo een buitenwiet smaakje, maar dat gaat met curen misschien nog wel beter worden.
                        De geur is nog steeds benzine achtig, echt heerlijk.
                        De werking is bij ons toch zeer bodystoned, alles gaat een beetje trager en in vlagen, je weet toch gewoon goeie shit. bammm.

Ook heb ik het knipafval ingevroren en daar gaan we ICE WATER HASH van maken.

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik low budget ben, dus daarom ook deze low budget manier om ice water hash te maken.

We hebben nodig.

20130808_132745.jpg

Knipafval, icewater, ijs, weckpot, zeef, pot, vergiet en een koffiefilter. En iemand die afwisselt met schudden.

Stap 1. doe je knipafval in de weckpot. Vul de pot tot net iets over de helft. en mik er wat ijs bij.

20130808_133034.jpg Hoppakee, ijswater erbij kappen 20130808_133057.jpg tot bijna boven vullen 20130808_133115.jpg

En dan komt het vermoeiende stuk. 10 minuten lang schudden met die pot.
                        Daarom zeg ik doe het met 2 om af te wisselen want 10 minuten is best lang.

20130808_133233_1.jpg Na 10 minuten ziet het er ongeveer zo uit. 20130808_134150.jpg

Dan zetten we die lekker mengseltje een 50 minuten in de koelkast,
                        En dan ziet het er zo uit.

20130808_143958.jpg Open maken en al het groen eruit scheppen in de vergiet met een pot eronder. 20130808_144046_1.jpg

Beetje het vocht nog eruit duwen en weg met het groen.
                        Dan pak je de zeef en zet die boven de pot of pan en je gooit de rest van het weckpot gebeuren erdoor.

20130808_144210.jpg Dan pak je de koffie filter in de houder en zet die boven je weckpot en je kapt het water erin.

20130808_144408.jpg 20130808_144459.jpg

Hoppakee, die shit duurt wel even voor het is doorgelopen, ik zeg 35 minuten ofzo.
                        Als al het water erdoor is, pak je de filter eruit en knijp je nog even het vocht eruit.
                        Filter open maken en laten drogen.

20130808_170705.jpg Als het droog is eraf halen en kneden maar. 20130808_171715.jpg20130808_172355.jpg

Zo toch nog iets mee kunnen geven,

Ik zeg makkers, bedankt nog eens, Spliffseeds ook zeker bedankt, en tot het volgende verslag.

Laters.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ha, ha, dat is inderdaad mooi budget en nog een mooi resultaat ook. Rook ze!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Netjes gedaan Berry, Netjes.
                            Zonde dat het zo moet lopen maar je hebt het alsnog keurig gedaan!
                            Ik kijk al uit naar je volgende verslag alhoewel ik twijfel of die er nog komt (Buiten)

Geniet van je wietje
                            Groet Heribei

Comment

Hey leuk berry heb ik toevallig eergistwr ook nog gedaan mooi gedaan
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X