Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Contest Polm Gold Outdoor produced by Psy & Montanaa
Re: Contest Polm Gold Outdoor produced by Psy & Montanaa
hey Q,
vanwege drukte op het werk heb ik geen tijd gehad maar er zullen snel foto's verschijnen want heb se gister te kiemen gelegd
dus nog even wachten haha.
Ontkiemen, nu nog? Volgens mij komt het bij jouw dit niet meer goed dit jaar. Ja als je gaat binnenkweken, maar helaas is deze soort niet geschikt voor binnen.
Als je het nog wil reden met jou zaadjes, zou ik maar ff 3 weken onder verlichting binnen voor laten groei.
Dit is sowieso een soortje dat vroeg klaar is met bloeien dus als we langer door moeten is het ook geen ramp.
Dit is een buiten contest dus waarom zou ik dan binnen gaan groeien?
Als de dames wat kleiner blijven is het voor mij ook geen probleem doe het buiten gedeelte puur voor de lol
Maar bij deze sluit ik de discussie totdat de eerste update er is omdat er anders gelijk 5 pagina's staan zonder iets nuttigs.
Vanmorge heeft de eerste dame het koppie laten zien.
De dames zullen gewoon bij Montanaa op het balkon gezet worden om toch wat meer controle te hebben met het nederlandse weer.
dankjewel kerel moet zegge dat ik blij ben dat het nu eindelijk opgestart is.
Dag 4 groei
Vandaag houd ik het even kort want we mogen weer aan het werk zo..
De dames staan er netjes bij en lijken het toch goed naar hun zin te hebben op montanaa's balkon.
Nu is het wachten op een groeispurtje.
Srry voor het gebrek aan een update
Wegens prive omstandigheden bij montanaa is de dame wel verzorgd maar de update is achter wegen gebleven.
Dag 37 groei
We hadden 2 lady's op het balkon gezet maar een paar weken terug is er 1 dame om gewaaid en heeft dit niet overleeft.
Hierbij gaan we verder met 1 dame die toch wel heel mooi gegroeid is.
De dame groeit heel mooi dankzij het zonnetje van de afgelopen weken nu maar hopen dat dit weer de komende tijd gwn lekker aanhoud. Er zal nu gewoon regelmatig een update komen dus ik zou zeggen tot vandeweek.
De lady groeit lekker door alleen niet in de hoogte. Ze blijft mooi compact heb aan de ene kant wel zijn voordelen.
De dame heeft nog steeds geen voeding gehad ze blijft mooi groen puur op de aarde. 3 dagen geleden is de dame voor de 2e x getopt en de nieuwe scheuten zijn alweer duidelijk aanwezig.
Na een paar dagen mooi weer zat het er natuurlijk in dat het weer achteruit zou gaan maar we gaan er maar van uit dat het niet te lang aanhoud zodat ze hard verder kan groeien.
Comment