Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sumo Seeds: Cold Thunder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sumo Seeds: Cold Thunder

Korting op 420shop
    IMG-20130413-00455.jpg

Vandaag heb ik voor het eerst zaden gekocht in een smartshop.
    Ik heb in totaal 3x een poging gedaan om wiet te kweken maar het is nog nooit perfect gegaan.
    Hopelijk deze keer dus wat meer succes.

Ze hebben me 3 zaden verkocht van Sumo Seeds, de plant had de naam Cold Thunder.
    De man raadde deze zaden aan omdat de plant 2 tot 3m kon worden en onder perfecte condities 1kg per plant kon opbrengen.
    Met een slechte zomer zou dit nog 400g zijn.
    De man vertelde me dat deze plant sterke wortels heeft die zelfs gemakkelijk door klei kunnen groeien.

Ik ben nu 1 zaadje aan het ontkiemen, de rest ga ik bewaren in de koelkast.
    In het begin ga ik de plant in een pot zetten en nadien overplanten naar de tuin.

Re: Sumo Seeds: Cold Thunder

Ik ken het merk niet, en er is niets over te vinden op het web. Evenals de soort. Ik vraag me af waar die shopverkoper die info vandaan heeft
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat heb ik ook ondervonden toen ik thuis kwam, het staat ook niet te koop op de website van de shop.
      Er stond een waaier met paginagrootte informatie en er waren zeer veel verschillende soorten.
      Hij vernoemde ook de Maya Gold maar hij had meer de voorkeur naar de Cold Thunder.

Comment

Yep, ik vind wel een site, met een andere domeinnaam overigens, maar het is nog een lege shop.
        Ik was wel benieuwd naar de genetica, het moeten wel superzaden zijn zo te horen, dus ik spiek met je mee.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja was ook wel benieuwd naar de genetica, ik heb enkel ontdekt dat het bedrijf sumoseeds en de website geregistreerd zijn door een smartshop in maastricht
          Registrant Contact Details:
          HeadSmartGrowshop Focus Maastricht
          Z Humble
          Kleine Gracht
          Maastricht
          Limburg,6211 CB
          NL

Comment

Hallo Kiqze,

Ten eerste super dat je bij ons je zaden ben komen kopen en we hopen dat je dit jaar wel succes hebt met je kweek.

We verkopen al een tijdje onze eigen zaden. Deze waren eerst focus seeds genaamd. Door veel te testen hebben we de beste soorten bij verschillende kwekers binnen gehaald. We hebben besloten om de zadenlijn een andere naam te geven. Vonden Sumo seeds toch leuker en beter klinken.
            We hebben deze week de site gelanceerd. ( hij is nog niet helemaal af, er wordt op dit moment hard gewerkt om de site helemaal top te krijgen)
            Je kan al een kijkje nemen op www.sumoseeds.nl daar vind je alle informatie over onze soorten.

De cold thunder is speciaal ontwikkeld voor koude klimaten. Dus perfect voor de Nederlandse zomers ( of moet ik zeggen gebrek aan zomer )
            In de volle grond kan deze soort echt een gigant worden met natuurlijk de daarbij horende opbrengsten.

Ook een leuke tip voor je. Als je goede en mooie foto's hebt van je plant kan je bij ons deze inleveren en krijg je hiervoor natuurlijk een leuk kado voor terug. Dus ik zou zeggen schiet een hoop foto's en wie weet win je bij ons dan een leuk kado.

mocht je nog vragen hebben staan we altijd klaar om deze te beantwoorden.

groeten
            focus crew
            Last edited by focus maastricht; 17 April 2013, 15:46.

Comment

Leuk dat jullie zo actief zijn focus! Is voor mij een grote plus om online feedback te zien, en zulk soort foto-acties naar klanten vind ik ook een goed initiatief.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

we geven natuurlijk graag feedback op vragen. Willen onze klanten natuurlijk zo veel mogelijk helpen met hun vragen.
                Ook als jullie tips of opmerkingen hebben over de soorten of de website horen wij dit graag!!

Comment

Bezig...
                X