Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heheh thnkx ! wacht maar tot je mijn zelfgemaakte serre ziet :p die is heel pro gemaakt , ik ga foto's uploaden nadat de plantjes geoogst zijn enzo , voor toekomstige problemen te voorkomen , dus tot binnen 2 a 3 maandjes zou ik zeggen ! greetzz !
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ziezo , morgen nog een beetje werk aan de serre, en die is klaar om de plantjes erin te zetten ,7 van de 9 bestelde zaden zijn ontkiemend (RQS zaden) de andere 3 zijn zaden die ik in wiet heb gevonden , en de andere 7 , ook uit wietzaden heb ik al in de grond in de tuin gezet , hopelijk loopt dit zonder problemen af.
ziezo , bij deze is mijn zelfgemaakt serre klaar ! ik ben echt trots op mijn werk ! vandaag de bodem afgewerkt , de ventilatie gaten afgedekt met muggengaas , en regenkapjes gemaakt zodat niet binnen kan regenen want ik heb het gisteren gemerkt dat het binnen regende , dit is nu hopelijk opgelost , waar de plexi platen tegen elkaar komen heb ik deze ook afgeplakt met duktape , zodat er geen spinnen of andere beestjes binnen kunnen kruipen , nu nog hopen op een goede zonnige zomer !
hierbij een paar pics . IMG_1779.jpgIMG_1780.jpgIMG_1781.jpgIMG_1782.jpgIMG_1783.jpgIMG_1784.jpg
de andere 7 plantjes ga ik erbij zetten zodra ze wat groter zijn , ik ben bang als ik ze nu ga erbij zetten dat ze niet ga volhouden , dus ik laat deze nog een weekje of twee op hun gemak groeien op mijn kamer , en af en toe als het niet regent zet ik ze buiten zodat ze zich kunnen aanpassen.
ik wou nog even vragen , heeft iemand toevallig een idee : hoeveel planten per persoon dat je mag hebben in Belgie ?
hopelijk genieten jullie van de update ! gimme some respeeeect :p i earn it !!
thanks voor de tips , een lichte constructie is het niet echt :p ze sta op een plaats waar het niet zoveel waait, warmte ga ik zeker in de gaten houden , desnoods zet ik een ventilator erin (als het echt moet) en hoe moet ik zie als er spint(weet niet wat dit is) luizen en thrips hebben ?
moet ik sproeien met iets ? ik ben van plan om ze enkel water te geven , grond is al gemengd met zaaigrond ,
greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
kga volgende week eens binnenspringen bij Alien , hem zal wel weten wat ik allemaal nodig heb ! hou jullie op de hoogte greetz!
deze morgen had ik een toffe verrassing , de tomaatjes die ik gezaaid heb laten hun hoofd op hun gemak zien blijkbaar , hopelijk komt het met deze ook goed , en kan ik niet alleen een lekker jointje van mijn eigen kweek roken , maar ook een lekker salade maken met eigen gekweekte tomaten maken , voor de boefkick
vandaag , de plantjes die in de tuin staan nog eens goed bezien , en ik heb gemerkt dat de vuile slakken aan een plant hebben gezeten , dus ik heb de nodige maatregelen genomen , anti slak korrels ! hopelijk helpt dit !
de blauwe korrels zijn voor de slakken , de andere is meststof , de planten zijn wss mannekes of herma's , dus het is gewoon kwestie van experimenteren in feite maar toch bedankt voor je info!
Comment