Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik blow bijna niet meer , en ik had nog zaden liggen die ik in wiet had gevonden vroeger , en als ik weer deftige zaden ga kopen , dan ga ik 100% weer wiet hebben en ik ga weer decadent blowen ,,, greetz
Vandaag de 3 die groter waren verpot naar potgrond gemengd met zaaigrond en wit zand, de andere zal ik binnen een paar dagen overpotten.
ook een paar zaadjes besteld van Royal Queen Seeds
Oke , zal ik doen ! ik heb alvast een paar zaadjes van Royal Queen besteld voor de zekerheid , autoflowering , moest het zijn dat mannen zijn , dan maak ik misschien kans met de Royal's voor dames , ik hou jullie op de hoogte ! greetzzz
vandaag een klein cadeautje gekregen in de bus , zeer pro verpakt enzo ! heel tevreden , enkel jammer dat ik al bladeren heb gekregen maar ik heb nog niets om erin te leggen ....
ik heb mij vandaag beetje bezig gehouden met potjes te benoemen voor de royal zaden , en met mengen van zaaigrond met wit zand , ik ga ervan uit dat het zand beetje beter helpt om het water te bewaren en te filteren,, pot met zaaigrond dan op hetzelfde locatie gelegd waar de plantjes zullen opgekweekt worden tot ze buiten gezet worden zodat het zaaigrond op de juiste temperatuur is voor wanneer de zaden ontkiemd zijn en klaar zijn voor in de grond te zetten.
Comment