Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten kweek 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buiten kweek 2013

vandaag de serre vol gepropt met de plantjes , de tomaten zitten er nu ook bij :p

even een paar pics

de dezaaide tomaten
    IMG_1819.jpg
    nog een heel klein beetje plaats achteraan
    IMG_1820.jpg
    de tomaten overgepot in bloempotten
    IMG_1821.jpg
    de weed plantjes
    IMG_1822.jpg
    Easy Bud nr1
    IMG_1823.jpg
    Easy Bud nr2
    IMG_1824.jpg
    NLX
    IMG_1825.jpg
    Royal AK
    IMG_1826.jpg
    Amnesia Haze
    IMG_1827.jpg
    Royal Haze
    IMG_1828.jpg
    White Widow
    IMG_1829.jpg

ziezo , hopelijk genieten jullie van de pics !

tot de volgende ! greetz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik hoop het ook voor jou , nu al bloei ? wanneer heb je die gezaaid en geplant ? greetz
    oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

Comment

ik was mij vandaag aan het vervelen , dus ik ben snel om 2 jerrycan's uit kuntstof geweest , en met het overschot van de materiaal dat ik gebruikt heb voor de serre dit gemaakt :p
      IMG_1834.jpgIMG_1835.jpghet zijn 2x20L jerrycan's , dus 40L in totaal , maar nu , nu komt de vraag !

watvoor water zou ik erin doen ? ik heb al aan regenwater uit de regenput zitten denken , maar ik ben bang dat hierin bacterieen zouden zitten , ik had dan gedacht , om eerst het water te koken , en dan in de jerrycan's te doen , of zou ik gewoon kraantjes water gebruiken ? ik moet wel zeggen hier bij ons zit er keiveel kalk in de water , kan dit kwaad ?

iemand ? help ?

thanks ! see you next time !

Comment

Was ook nog naar iets op zoek om water in op te slaan en zag eigenlijk alleen van die watervaten van 100l (of meer) staan. Zo'n jerrycan is dan een stuk handiger. Heb je die dingen bij een tuinzaak gekocht of een benzinestation ofzo?

Of je regenwater of kraanwater moet gebruiken hangt volgens mij af van je gebruikte voeding. Als de voeding erop gemaakt is dat je calcium toevoegt via het water dan kun je geen regenwater gebruiken. Of je moet dan zelf de calcium weer toevoegen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

ik weet nog niet welke voeding ik ga gebruiken , jerrycan's komen uit een doe het zelf bouw/auto winkel van uit de buurt , je kunt die krijgen ook in een pompstation , maar ze zullen wel duurder zijn , even googelen en online bestellen ? greetz!

Comment

Bedankt. Zal eens rondkijken/navragen als ik weer eens bij dat soort winkels ben. Zag ze inderdaad ook online, maar dan zijn de verzendkosten al snel hoger dan het product.

Je zou trouwens ook regenwater met leidingwater kunnen mengen. Dan zou je uit moeten kunnen komen op water met een meer gemiddelde hardheid.

Kwam trouwens net ook langs een PDF op de Canna website over waterkwaliteit. Misschien dat je daar nog wat aan hebt. Gaat wel over hydro kweek en daar is het allemaal nog veel gevoeliger natuurlijk, maar toch.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik denk dat ik ze gewoon water ga geven tot ze geoogst zijn , de grond is 80% zaaigrond en 20% potgrond , dus ze kunnen daaruit hun voeding trekken , vorig jaar heb ik in een tent met een hps lamp gekweekt , een plant voeding gegeven , en eentje niet , en die dat geen voeding gekregen heeft smaakte beter vond ik. ik zal nog eens over nadenken , heel erg bedankt voor je link !

jah , dat is zo met online bestellen meestal he de levering kost meer dan het product , maar normaal gezien als je goed zoekt vind je ze ergens wel !

wat je ook kunt proberen is zo een tonne gebruiken $T2eC16N,!w0E9szN(m1WBRJoN0dQt!~~60_84.JPG , dit heb ik vorig jaar gebruikt bij mijn binnen kweek , met een visaquarium pomp en verwarmings element , zodat het water steeds op temperatuur is en beweegt.

succces verder ! greetz!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door airlessride View Post
                Ik denk dat ik ze gewoon water ga geven tot ze geoogst zijn , de grond is 80% zaaigrond en 20% potgrond , dus ze kunnen daaruit hun voeding trekken , vorig jaar heb ik in een tent met een hps lamp gekweekt , een plant voeding gegeven , en eentje niet , en die dat geen voeding gekregen heeft smaakte beter vond ik. ik zal nog eens over nadenken , heel erg bedankt voor je link !

jah , dat is zo met online bestellen meestal he de levering kost meer dan het product , maar normaal gezien als je goed zoekt vind je ze ergens wel !

wat je ook kunt proberen is zo een tonne gebruiken [ATTACH=CONFIG]174260[/ATTACH] , dit heb ik vorig jaar gebruikt bij mijn binnen kweek , met een visaquarium pomp en verwarmings element , zodat het water steeds op temperatuur is en beweegt.

succces verder ! greetz!
                Interesting...zonder voeding zeg je. In niet eens echt verrijkte grond...

Hoe groot waren je potten toen en hoeveel weken van zaad tot oogst?

Zou ook graag eens zonder voeding werken. Plan was om met 30 liter kuipen batmix te werken en direct op 12/12 voor een zo kort mogelijke run van 12-14 weken.

mobile message

Comment

Die planten hebben toch flink wat voeding nodig? Zaaigrond is wel heel erge arme grond ook. Heb pas 1 keer een kweek gestart, maar die plantjes kregen na 2 of 3 weken al meteen gele bladeren. Neem inderdaad aan dat je dan hele grote potten hebt gebruikt? Of voorbemeste grond?

Die tonnen had ik gezien maar daar moesten ze 25 tot 30 euro voor hebben. Bedankt voor de tips, ga zeker wat vinden.

Comment

een kleine update voor vandaag , ik heb een van de 3 onbekende planten weg gedaan , dien had alle tekens om een manneke te worden , bij de andere 2 heb ik al haartjes aan de oksels gezien dus ik ga bij deze nog even afwachten , de rest van de plantjes doen het redelijk goed , de tomaten ook

een paar pics

IMG_0975.jpgIMG_0976.jpgIMG_0978.jpgIMG_0979.jpgIMG_0980.jpg

reacties en meningen zijn steeds welkom hoor !

Comment

sick!

Comment

Vorig week ben ik om een paar producten geweest voor de plantjes.

ik ben thuis gekomen met ER II en BIO Nova AutoFlowering SUPER Mix

ER II is tegen wolluis , spint , trips , luizen , etc..

en de Bio Nova is voeding.

de producten :
                        IMG_1001.jpgIMG_1002.jpgIMG_1003.jpgIMG_1004.jpg

ik heb verder niet echt nog iets nodig denk ik , of toch ? enkel veel zon :p

greetz!

Comment

Zo'n roze broek (rok?) staat toch wel echt cool bij die wietplanten. Het zijn uiteindelijk toch echte dames

Comment

hhehehe das een goeje , thnks , nou het waren de goedkoopste bloempotten die ik had gevonden , kleur maakt nu niet echt uit he

greetz

Comment

Kleur maakt voor jou niet uit misschien, maar de dames zijn er zo te zien super blij mee. Ze groeien er erg lekker in

Als je de foto's van 2 weken geleden vergelijkt zijn ze flink opgeschoten.

Comment

Dat roze staat wel fancy idd haha ^^
                                Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

Comment

Bezig...
                                X