Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik denk dat ik ze ook maar naakt ga maken, tijdens de oogst, dat scheelt ruimte.
mag ik je vragen waar je die extremas vandaan hebt, die wil ik wel eens proberen.
Geniet er maar van, gelukkig geen diefstal dit jaar!
De scrog heeft t zwaar te verduren gehad met regen hagel en wind, er staan nog maar weinig toppen overend hier en daar toprot gezien.
Das dus een nadeel van een buiten scrog, eenmaal omgevallen topjes krijg je niet meer overend. Aan de andere kant zitten er toppen tussen zoals ik die nog nooit heb gezien ongelofelijk dik.
Had je hem meer gebonden had je meerdere kleine toppen gehad die wel recht overeind zouden blijven staan toch?
Wil niet zeggen dat dit niet goed is want dit is ook een top prestatie.
Mooie foto's van de Extrema toen je geknipt had, lekkere buds maat, daar doe je het voor!
Hoor het van je als de 1e tester tussen de vloei belandt
Afgaan gaat zn gang, scrogg heeft de nodige weersinvloeden meegemaakt, toprot, zou toch
die toprot nu alvast verwijderen voor het erger wordt.
Grote dikke toppen zo groot als je onderarm. Wat colafles, haha Laters weer en ze
Last edited by de oerhippie; 16 September 2013, 18:37.
Even een paar korte vraagje,
Ik neem aan dat je kan scroggen met 2 of zelfs met 1 plant, toch?
de bedoeling is toch dat ze een groter oppervlak krijgen ipv een stam de lucht in.
Ik zie dat bij Inti, de onderste takken zijn weggehaald, wanneer en tot op welke hoogte?
en dan het gaas hoeveel hoger dan de onderste tak?
Ik neem aan, dat vaak toppen, goed helpt om de boel te verspreiden?
Comment