Hi all,
na 2 jaar alle planten verloren door diefstal, heb ik besloten het wat kleiner aan te pakken en hoog op een 4 meter hoog terras alles neer te zetten.
zaadjes :
Extrema feminized
(ChemD X Herijuana) Type:Indica dominant type
Flowering time 8-9 weeks
Harvest:Up to 500 gram/m2(indoor)taste:A powerful diesel/skunk smell/tasteEffect:Extreme stoned
Flowers Intense buds covered in trichomes
THC Percentage up to 23%
Herijuana feminized
Type:Overwegend indica type plant
Bloeitijd 7-8 weken
Opbrengst:Tot 500 gram/m2(indoor)
Smaak:Een krachtige petrol/afghaan smaak
Effect:Zware stoned,lichamelijk en niet voor de beginnende blower
Bloemen Deze zijn kei hard en rijkelijk verdeeld THC Percentage tot wel 25%
En nog wat autoflowers van greenhouse seeds
Nl automatic feminized
Genetics :NL x Green-O-Matic
Effect : high and stoned, very balanced. Fast hit, long lastingeffect. Incense-like and hashish-like flavor and aroma.
Flowering outdoor : 8 weeks flowering time with a great production up to 100-150 grams/plant. Long branching.
Ik heb een setje Tropf Blumat Irrigatiesysteem gekocht die ik ga aansluiten op een grote ton.
Dit is de plek
DSC04039.jpg DSC04041.jpg DSC04042.jpg DSC04043.jpg
Dit zijn de ontkiemde zaadjes, nu ben ik niet zo blij met de herijuana die zien er heel slecht en raar uit zeker het blad.
Ik twijfel of ik hier mee door ga omdat de start voor die plantjes al zo slecht is. In ieder geval is er wel 1 normaal dus die blijft.
Maar het lijkt wel genetisch ofzo, want de extrema's staan er prachtig bij.
Dit zijn de kneusjes
DSC04086.jpg DSC04087.jpg DSC04088.jpg
Zo zien de Extrema's eruit in vergelijking met hierboven
DSC04083.jpg
Deze twee heb ik van zaadjes uit mijn wiet begin januari buiten gezet en zijn gelukkig vrouwelijk en bijna klaar haha mijn eerste plantes van het jaar die ze niet jatten.
DSC04045.jpg DSC04046.jpg DSC04074.jpg DSC04075.jpg DSC04076.jpg
Ik ga proberen elke week te updaten.
na 2 jaar alle planten verloren door diefstal, heb ik besloten het wat kleiner aan te pakken en hoog op een 4 meter hoog terras alles neer te zetten.
zaadjes :
Extrema feminized
(ChemD X Herijuana) Type:Indica dominant type
Flowering time 8-9 weeks
Harvest:Up to 500 gram/m2(indoor)taste:A powerful diesel/skunk smell/tasteEffect:Extreme stoned
Flowers Intense buds covered in trichomes
THC Percentage up to 23%
Herijuana feminized
Type:Overwegend indica type plant
Bloeitijd 7-8 weken
Opbrengst:Tot 500 gram/m2(indoor)
Smaak:Een krachtige petrol/afghaan smaak
Effect:Zware stoned,lichamelijk en niet voor de beginnende blower
Bloemen Deze zijn kei hard en rijkelijk verdeeld THC Percentage tot wel 25%
En nog wat autoflowers van greenhouse seeds
Nl automatic feminized
Genetics :NL x Green-O-Matic
Effect : high and stoned, very balanced. Fast hit, long lastingeffect. Incense-like and hashish-like flavor and aroma.
Flowering outdoor : 8 weeks flowering time with a great production up to 100-150 grams/plant. Long branching.
Ik heb een setje Tropf Blumat Irrigatiesysteem gekocht die ik ga aansluiten op een grote ton.
Dit is de plek
DSC04039.jpg DSC04041.jpg DSC04042.jpg DSC04043.jpg
Dit zijn de ontkiemde zaadjes, nu ben ik niet zo blij met de herijuana die zien er heel slecht en raar uit zeker het blad.
Ik twijfel of ik hier mee door ga omdat de start voor die plantjes al zo slecht is. In ieder geval is er wel 1 normaal dus die blijft.
Maar het lijkt wel genetisch ofzo, want de extrema's staan er prachtig bij.
Dit zijn de kneusjes
DSC04086.jpg DSC04087.jpg DSC04088.jpg
Zo zien de Extrema's eruit in vergelijking met hierboven
DSC04083.jpg
Deze twee heb ik van zaadjes uit mijn wiet begin januari buiten gezet en zijn gelukkig vrouwelijk en bijna klaar haha mijn eerste plantes van het jaar die ze niet jatten.
DSC04045.jpg DSC04046.jpg DSC04074.jpg DSC04075.jpg DSC04076.jpg
Ik ga proberen elke week te updaten.
Comment