Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik weet niet of het mag maar hier een link over de wetten en regels rond cannabis in Spanje
Het lijkt inmiddels wel toleranter in Spanje dan in Nederland, dat had ik echt nooit gedacht. Ik kan in Nederland niet eens een wietje halen !!
De Spaanse overheid heeft de commerciële handel van wiet of hasj officieel verboden en de Spaanse wet straft eigenaren van hennepplantages met maar liefst
ziet er goed uit die wet!!
nog even over je planten: welke soort is die december wiet?
He poepzak200
Dat waren zaadjes van een Extrema die in de wiet zaten het waren er 4.
2 waren mannelijk en 2 vrouwelijk, het andere vrouwtje hangt nu te drogen
Ik weet niet of het mag maar hier een link over de wetten en regels rond cannabis in Spanje
Het lijkt inmiddels wel toleranter in Spanje dan in Nederland, dat had ik echt nooit gedacht. Ik kan in Nederland niet eens een wietje halen !!
Na een week slecht weer zijn de plantjes toch lekker gegroeid.
Gemiddeld 8 cm omhoog.
Druppel systeem werkt naar behoren, ben benieuwd of het goed gaat in augustus.
DSC04194.jpg gaat weer gelijk op met nr 2 van 22 naar 30. Ook kan ik goed zien wat het gevolg is van iets te lang in een klein potje. Veel meer vertakkingen en blad onderop, in verhouding verder ontwikkeld dan de rest.
Planten zijn lekker gegroeid, zo goed dat ze binnenkort alweer te lang worden.
Het laatste december plantje vandaag geknipt en opgehangen.
Het is een geslaagd probeersel geweest wat ik dit jaar zeker weer ga doen, want er zit vast wel weer wat zaad tussen de wiet en ik had nog over. En de opbrengst is toch leuk.
Comment