Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Deze Herijuana gaat van t weekend naar de eeuwige bloeivelden.
Heb wat in de oven gemikt voor een paar uurtjes als test, en was op de smaak na, best een lekker actief wietje. Nogal milky maar heb nix meer dus deze ga ik lekker vaporizen.
Jups ik ben mijn wekelijkse ronde eens aan het doen, ziet er smakelijk uit.
Zet die vaporizer maar klaar, kom ik ff langs binnenkort, temperatuur daar kan ik wel tegen.
Het is toch in de buurt, een kilometertje of 900 neem ik aan.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
@ escargot ik hoop dat t een open dakkie heeft en bestand is tegen exteme hitte hier in t zuiden
@ oerhippie ja precies dat is de uitdaging in deze temperaturen groen houden, dat valt niet mee moet ik zeggen Hier boven de 40 in de zon. Veel vroeger begonnen met voeding dit jaar en het lijkt groener dan voorgaande jaren.
@ QnQ Nee hoor zeker niet zonde. Ik geniet er enorm van!!!
En na 2 jaar achterelkaar te zijn bestolen van mijn planten in 2 verschillende huizen is het helemaal niet zonde wat mij betreft. Dit kunnen ze me niet meer afnemen lalalalalalala
We hebben nou eenmaal niet allemaal een veilige gecontroleerde locatie, dus dan moet je wat schipperen hier en daar.
Nee hoor heb ik geen last van.
Ik ga zo vaak bij vrienden in St, Pedro op bezoek, dat ik die hitte echt wel kan hebben.
Trouwens even een vraagje.
Wanneer zet jij nu je eerste zaailingen buiten.
Ik bedoel voor een gewone, reguliere buitenkweek zonder poespas.
Er is hier bijna nooit nachtvorst en als dat er dan al is, is dit alleen in de maanden December, Januari en Februari.
Zou volgend jaar eens een reeks van drie kweken proberen.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
ik begin meestal half maart met ontkiemen ( ligt ook een beetje aan de temperatuur ) daarna in april naar buiten.
Ook leuke kweekjes gehad die begonnen in september en eindigden in december, en begonnen in januari en klaar in april.
Maar door het korter worden van de dagen worden het toch leuke bonsai plantjes met leuke opbrengst.
Comment