Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de Spaanse zon deel 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: onder de Spaanse zon deel 4

    klein maar fijn laat maar zeggen,tegen kost en inwoning incl vliegticket kom ik ze wel effe knippen voor je als het zover is.

    alleeejuppahhhhhhhhhhhh

    Comment


      Re: onder de Spaanse zon deel 4

      hehehe goedkoper om zelf te knippen

      scrog

      DSC04450.jpgDSC04441.jpgDSC04442.jpgDSC04443.jpgDSC04449.jpg

      Extrema

      bloei week 5 geef deze week bovenop de voeding wat pk13/14 mee

      DSC04448.jpgDSC04428.jpgDSC04429.jpgDSC04430.jpgDSC04431.jpgDSC04435.jpgDSC04436.jpgDSC04445.jpgDSC04447.jpg

      Afghan skunk laat ook wat bloei zien
      DSC04439.jpg
      Blue diesel autoflower
      DSC04437.jpg
      nl automatic
      DSC04438.jpg
      sigpic

      Comment


        Re: onder de Spaanse zon deel 4

        zo zo dat ziet er goed uit

        mooi zoon bos op je balkon

        Comment


          Re: onder de Spaanse zon deel 4

          Effect van de scrog is toch zichtbaar, dat zijn prachtige toppen geworden.
          Zijn dat nou Heri, de Extrema's, allebei, of wat anders ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: onder de Spaanse zon deel 4

              @ roel213 thx maar heeft ook zo zn nadelen zo dicht opelkaar

              @ QnQ ja vind het ook wel een geslaagd buiten scrog projectje de toppen worden mooi en het zijn 2 extrema's op de scrog ( super plantjes )

              @ oerhippie ja is wel een beetje te vol geworden kan je nagaan heb al aardig wat weggeknipt ivm zichtbaarheid.

              Na 2 jaar bestolen te zijn geweest merk ik dat ik wel wat paranoia aan t worden ben heb beneden een licht aangedaan en wat extra boefjes maatregelen genomen.
              Ze zijn 2 jaar in de eerste week van september gekomen dus ik begin wat onrustig te worden grrrrrrr
              sigpic

              Comment


                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                1 Voordeel als Alien komt dan kom ik mee hoor Inti
                God was never on your side..

                Comment


                  Re: onder de Spaanse zon deel 4

                  hoi

                  heb je geen hond ??
                  mijn husky bewaakt ook nachts me planten
                  wel een teefje anders pist HIJ tegen je planten aan haha
                  gr su6

                  Comment


                    Re: onder de Spaanse zon deel 4

                    @ bella dat gaat een gezellige boel worden, kan ik jullie ook inzetten in de beveiliging ?

                    @ roel213 nee helaas geen honden meer heb alle 2 de herders moeten begraven hier.
                    sigpic

                    Comment


                      Re: onder de Spaanse zon deel 4

                      Ik wil wel als beveiliging spelen, alleen is de vraag hoe ik mijn winchester mee krijg...
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: onder de Spaanse zon deel 4

                        Dat zou ik zeker ook zijn, ja boefjesmaatregelen treffen. Als je wat hoort dat je meteen ergens naar kunt grijpen. Hoe is de wind daar, het "belletjes-effect" kan je proberen. Valkuilen en nuttige booby-traps,
                        ik ga voor je duimen en ga die Spaanse gasten het deze keer eens moeilijk maken Inti, 3x is scheepsrecht!
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: onder de Spaanse zon deel 4

                          Fantastisch zien ze er uit, Maar eh hoe kan het nou dat ze al zo ver zijn?
                          Dat wordt binnenkort toch wel oogsten. (paar weekjes)

                          Volgend jaar maar eens synchroon planten, zelfde merk, zelfde tijd, lijkt dat je wat?
                          En eens kijken wat dan de verschillen zijn.

                          Heb je zelf water uit de grond daar, of gebruik je ook water uit de kraan?

                          Wel klote, dat ze je plantjes jatten, maar op een terras van 4 hoog, wordt dat nu toch wel wat moeilijker.
                          Ik baal ervan als mensen niet van andermans werk af kunnen blijven.

                          Die Scrogg, hoe smaakt ie, en is het een gevoelige plant?
                          die wil ik wel eens proberen.
                          Waar heb je dat zaad vandaan, als ik vragen mag?

                          Ik hoop niet dat ze mijn planten ontdekken,
                          dan moet mijn moeder ze wegjagen, die krijgt de schrik van haar leven.
                          Ze staan redelijk bescherm, maar toch.

                          Ik heb zelf net ook gepost, kan je zien hoe ver die van mij achterblijven.

                          Comment


                            Re: onder de Spaanse zon deel 4

                            chips gisternacht een enorme storm met onweer en super veel regen en wind en natuurlijk schade.
                            Tja de extrema was al wat topzwaar en de weer voorspellingen waren niet al te best dus had al het een en ander gebonden met draad.
                            Het valt mee de takken hingen zowat op de grond maar niet veel is gebroken wel wat op de scrog, heb al wat weggeknipt.

                            DSC04452.jpg DSC04453.jpg DSC04454.jpg DSC04455.jpg DSC04456.jpg DSC04457.jpg

                            @ Nik tja het blijft een hobby he, uiteindelijk weten zij waar ik woon en hebben zij meer vrienden dan ik en werk de politie net ff harder voor een spanjaard dan voor mij.
                            Dus verwonden van boefjes blijft een aanlokkelijk idee maar daar moet het maar bij blijven vind ik zelf.

                            @ Oerhippie dat is toch niet de gedachte van een hippie ? Geluidssignalen en licht daar blijft het hier bij hoor,en een nep camera aan de muur en anders nemen ze het maar mee.
                            Ik ga geen risico lopen met mijn vriendin en mezelf. Vorig jaar hadden ze een lange plastic zak achtergelaten met een flinke steen erin , daar concludeer ik uit dat ze bereid zijn daarmee te meppen voor wiet dat nog 4 weken moest bloeien dus waardeloze wiet. Ga het ze natuurlijk wel zo lastig mogelijk maken maar als ze met 4 of meer man komen wat kan ik daar dan tegen doen? En dan woon ik ook nog 20 minuten van de bewoonde wereld vandaan. Maar ben er wel veel te veel mee bezig vind ik zelf.

                            @ venture Dank je.
                            Ja de verwaaide extrema voor meer info zie mijn 1 ste bericht, daar staat de zaad info. Deze is in week 5 dus idd nog een week of 3.
                            De scrog zijn ook extrema's die in week 3 zijn ofzo. Dat is mijn favo plantje sterk van stuk en van thc en smaakt lekker.
                            In zuid spanje worden de dagen eerder korter dan in nederland dus bloeien de planten hier eerder.

                            Wat ik zelf ook niet snap waarom ik elk jaar 1 plant heb die ver voorop loopt, in mijn verslag van vorig jaar onder de spaanse zon deel 3 had ik ook zo een extrema die veel eerder bloeide van de rest, vandaar dat ik die heb kunnen oogsten ( 950 gram droog )voordat de boeven kwamen in de eerste week van september.

                            Het water hier komt uit de campo dat pomp ik elke week in mijn deposito en vandaar gaat t naar de planten. Hier is geen leidingwater, telefoon of riolering of meer van die luxe dingen , wel zwembad zon ruimte en rust en prachtige natuur . Ach ik word sentimenteel het is de laatste kweek in spain dan terug naar nl.
                            sigpic

                            Comment


                              Re: onder de Spaanse zon deel 4

                              En telefoon etc wen je ook wel weer aan. (gsm bereik is goed genoeg)
                              Riolering = Septic tank

                              Dus ik zeg

                              Terug.....

                              Ik ga alleen terug als ik tussen de plankjes lig.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                                Hoi Inti, ja, buitenkweek heeft moeder natuur in de hand. Begrijp uiteraard je reactie wat de boefjes betreft. Laatste week Spanje en dan terug naar Nederland. Voorgoed of ga je weer terug?

                                Suc6 daar en een prettig weekend, laters
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X